תפריט עמוד

פינוקים נוסח נתניה

לרגל חמש שנים להיווסדו, מלון דיוויד טאוור שעל שפת הים של נתניה מציע שלל פינוקים למתארחים בו, בין השאר חבילת ספא שתשאיר אתכם רגועים ומחייכים. ואם כבר הגעתם לנתניה, יש לנו המלצות לכמה דברים נחמדים שאפשר לעשות בעיר

מי לא מכיר את הרגע הזה שבו מתחשק לעצור רגע, לקחת פסק זמן אישי מהמרוץ היום-יומי שלא נגמר ופשוט להתפנק – לבד, עם בן או בת זוג או עם כמה חברות טובות. אחרי התקופה הלא פשוטה שעברנו, מגיע לנו לגמרי. אז קבלו המלצה לפינוק שכזה במלון דיוויד טאוור בנתניה. ולפני שאתם שואלים למה דווקא נתניה, תנו לנו לספר לכם שמדובר במלון מדהים, שבימים אלו חוגג חמש, ושבנתניה יש עוד כמה דברים ששווה להכיר, אבל על כך בהמשך.

במסגרת חגיגות החמש, מלון דיוויד טאוור מציע חבילות מיוחדות. אפשר כמובן להתארח ללילה או שניים, אבל אפשר גם להגיע ליום כיף שכולל ארוחת בוקר וטיפולי ספא. מניסיון אישי אני יכולה להעיד שגם מחצי יום שכזה תצאו שמחים, נינוחים, מחייכים ושבעים. בדיוק מה שצריך בימים אלו.

בריכת מלון דיוויד טאוור

בריכת מלון דיוויד טאוור, מקום מושלם להירגע מעיסוקי היום-יום | צילום: סימפלקס 360

כשהסולטן בנה ארמון לאהובתו

מלון דיוויד טאוור, השייך לרשת Accor הבינלאומית, נפתח לפני חמש שנים על קו החוף של נתניה בהשקעה כספית גדולה מאוד ובהקפדה על עיצוב ייחודי ומושך. עלילת סיפור אהבה (דמיוני) מלווה את האורחים בכל פינה ברחבי המלון. על פי הסיפור הזה, הסולטן דאוד פאשה בנה לאהובתו מגדל מוזהב על צוק שמשקיף לים התיכון. בהתאם לכך, זהב ועיטורים אוריינטליים מלווים את האורחים מהרגע שהם נכנסים אל המלון ועד שהם מגיעים אל החדר. כל פינה – מהלובי, דרך המעליות ועד למסדרונות, הכל מרוהט בהתאם לנושא, בסגנון אקלקטי שמשלב בין מזרח למערב.

כל פינה במלון מעוצבת בסגנון שמתכתב עם הסיפור על אהובת הסולטן

כל פינה במלון מעוצבת בסגנון שמתכתב עם הסיפור על אהובת הסולטן

כל פינה במלון מעוצבת בסגנון שמתכתב עם הסיפור על אהובת הסולטן | צילומים: רותם בר כהן

במלון יש 75 חדרים וסוויטות, לרגל חגיגות חמש השנים, חדרי האקזקיוטיב עברו שדרוג והפכו לחדרי ספא, הכוללים קפסולות ריח ייחודיות, שמני אמבט ופינוקים נוספים. לחדרי הספא יש מרפסות עם נוף לים, כזה שעושה חשק להישאר מולו במשך שעות בלי לזוז מהמרפסת. אבל כדאי מאוד להיפרד מהנוף ולו לזמן מה, כי מחוץ לחדר מחכות הפתעות נחמדות לא פחות.

חדר במלון

לילה רגוע: חדר מרווח במלון | צילום: צילום: סימפלקס 360

כאמור, לא חייבים ללון בדיוויד טאוור כדי ליהנות ממה שהוא מציע. אפשר לבחור בארוחת בוקר או בחבילת ספא (ועדיף לשלב בין שתיהן). ספא VIA MARIS כולל בריכת שחייה פנימית מחוממת, שמשקיפה אל הים, פינות מנוחה נעימות עם חלונות ענקיים שפונים לים, חמאם תורכי, סאונה פינית, חדר כושר וחדרי טיפולים מרווחים המצוידים במיטות משוכללות. בספא אפשר ליהנות ממגוון רחב של טיפולים ועיסויים מאזורים שונים בעולם. בין השאר תוכלו לבחור במסע לתאילנד, טיפול הכולל שימוש במיצוי של תרכובות עשבים לצד עיסוי תאילנדי; מסע למלזיה, שמשלב שימוש במקלות במבוק מחוממים עם עיסוי רקמות עמוק; מסע להודו, שכולל ניסוך עדין של שמן שומשום על הגוף והזלפת שמן על העין השלישית ועיסוי קרקפת. יש סוגים נוספים של טיפולים שהם מסעות עולמיים, אפשר גם לבחור את אחד העיסויים הקלאסיים – שוודי, רקמות עמוק, קצוות ועוד. שעות הפעילות בספא הוארכו וכעת הספא פתוח בין 10:00 ל-18:00.

הבריכה משקיפה אל הים

פינת מנוחה בספא של דיוויד טאוור

הספא של דיוויד טאוור, בריכה מחוממת שמשקיפה לים ופינת מנוחה עם נוף | צילומים: (למעלה) רותם בר כהן, (למטה) סימפלקס 360

אבל עוד לפני שאתם שוקעים בשלווה והרוגע של הספא, כדאי מאוד להתחיל את היום בארוחת בוקר מושקעת במיוחד (המחיר לאורח מבחוץ, 120 שקל לאדם). המזנון העשיר כולל מגוון של סלטים, גבינות רכות וקשות, דגים כבושים ומעושנים, פשטידות ומאפים אישיים, לחמי מחמצת ולחמניות ביס, קרפים דקיקים, שקשוקה, אנטי פסטי, פיצות שזה עתה יצאו מהתנור וביצים בהזמנה אישית שמוגשות לשולחן. יש גם עמדת בריאות, הכוללת יוגורט, פירות יבשים, שקדים ואגוזים, גרנולה, לחם ללא גלוטן, ריבה נטולת סוכר ועוד. בנוסף למיצים טריים, כולל מיץ ספירולינה ומיץ תפוזים טבעי, תוכלו להזמין את הקפה שאתם אוהבים – אנחנו כל כך התפעלנו מהציורים בקצף של הקפוצ'ינו שלנו, שהזמנו עוד אחד וזכינו לסדרת לבבות מושלמים.

ארוחת בוקר במלון דיוויד טאוור. רעבים לא תצאו מפה...

ארוחת בוקר במלון דיוויד טאוור. רעבים לא תצאו מפה… | צילום: סימפלקס 360

עם ציורים כאלה בקצף, מה פלא שהזמנו עוד סבב של קפוצ'ינו?

עם ציורים כאלה בקצף, מה פלא שהזמנו עוד סבב של קפוצ'ינו? | צילום: רותם בר כהן

וחידוש אחרון לכבוד חגיגות החמש: דיוויד טאוור הפך למלון למבוגרים בלבד (האירוח מעל גיל 16), כך שמצפה לכם זמן איכות שקט ורגוע, בין אם תבחרו בחבילת ספא או באירוח מלא.

חמישה דברים נחמדים לעשות בנתניה

  • החופים. רצועת החוף של נתניה נמתחת לאורך 13.5 קילומטרים והיא כוללת חופי רחצה מטופחים ונעימים. בין השאר כדאי לבקר בחוף סירונית, חוף העונות וחוף בלו בל.
  • הטיילות. אין כמו להשקיף על הים מלמעלה (ואז כמובן לרדת לחוף ולטבול במים) ממרומי אחת הטיילות של נתניה. זהו מקום מושלם לא רק להליכה ותצפיות אל הים אלא גם לצילומים שיזכו אתכם בהרבה לייקים ותגובות ברשתות החברתיות.
  • השוק. שוק אותנטי ומלא צבע שבו תוכלו לאכול, בין השאר, סנדוויץ' טוניסאי, בוריקה (יודעי דבר טוענים שהטובה בארץ), הגרסה הנתנייתית למעורב ירושלמי, ממולאים בשריים וצמחוניים ועוד ועוד.
  • פלנתניה. מרכז חדש ללימודי מדע, חלל ותרבות יפן. המקום כולל גן מדע, גן יפני, בריכות אקולוגיות, אולם כנסים, חדרי חוגים וסדנאות לימוד ופלנטריום עם ציוד חדשני ומתקדם. רחוב סמפו סוגיהארה 1, טלפון: 09-9597330, אתר
  • פארק נתניה. בחורף, אל תחמיצו ביקור בפארק נתניה, שיש בו שלולית חורף, מתקנים, שבילי הליכה ושבילי אופניים. הפארק תוכנן בדרך המשמרת את המערך האקולוגי של השלולית, תוך יישום פתרונות של ניקוז מי הגשמים. הפארק נמצא בכניסה הדרומית לנתניה ומומלץ מאוד לשלב את הביקור בו עם טיול בשמורת האירוסים.
בתמונה הפותחת: הנוף מחדר אקזקיוטיב ספא במלון דיוויד טאוור, צילום רותם בר כהן

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. העשירים חוגגים על העבדים! העובדים שמקבלים שכר המינימום! בחסות ההסתדרות שמקבל"בונוסים" מההתאחדות הבתי המלון .

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהשרון

משאיות אוכל ועגלות קפה באזור השרון
משאיות אוכל ועגלות קפה באזור השרון

אזור השרון הוא מעצמה של עגלות קפה. אלה שוכנות בדרך כלל בפינות פסטורליות ומציעות לא רק אווירה שלווה אלא גם קפה משובח ואוכל טוב. הנה כמה עגלות קפה ומשאיות אוכל ששוות ביקור

יודע חקלאי פיקח: טיול ירוק ומפתיע מזרחית לחדרה
יודע חקלאי פיקח: טיול ירוק ומפתיע מזרחית לחדרה

במרכז הארץ, בין עמק חפר למגידו, נמצאת המועצה האזורית מנשה, שמציעה שלל אטרקציות חקלאיות מרתקות, מסלולי טיול יפים ונופים ירוקים. הצעה לטיול בין שדות, חממות וישובים שלווים ומטופחים, בלי להיתקע שעות בפקקים. ויש גם עצירת אוכל במקום לא ...

מלון רמדה חדרה: חופשה על הים, קרוב לבית
מלון רמדה חדרה: חופשה על הים, קרוב לבית

לא צריך להרחיק בשביל ליהנות מחופשה על חוף ים מדהים, עם המון אטרקציות לכל המשפחה בקרבת מקום. מלון רמדה חדרה ממוקם על אחד החופים היפים בארץ, ומציע בריכה, ספא, אוכל טוב ונוף נפלא במרחק נסיעה קצרצרה ממרכז הארץ