תפריט עמוד

ספונטניים נהנים יותר – חופשה בדקה ה-90

קיימות דרכים רבות ושונות לצאת לחופשה, לא כולן מהנות ומשתלמות באותה מידה. אחת הדרכים המעניינות ביותר לנפוש כיום היא לעשות זאת בצורה ספונטאנית, באמצעות מה שמכונה בעולם התיירות "חופשה בדקה ה 90". זו כמובן גם אחת הדרכים המשתלמות והזולות ביותר לצאת לנופשים מפנקים ובמקרים רבים אפילו יוקרתיים ממש... (תוכן שיווקי)

מהי בדיוק "חופשה בדקה ה-90" ומדוע היא מומלצת, מרגשת ומשתלמת כל כך? היכן ניתן למצוא חופשות מסוג זה בארץ ומה זה מצריך מאיתנו?

חופשה בדקה ה-90 לספונטניים, מהירי החלטה או מי שפשוט התמיד בחיפוש

אז מהי "חופשה בדקה ה 90"? מדובר בחופשה אשר מוזמנת ונקנית בדקה ה 90, פשוטו כמשמעו. חופשות אותן מזמינים בהתראה קצרה, לפעמים קצרה במיוחד, בין אם מדובר ממש בימים שלפני מועד החופשה או כמה שבועות לפני כן. ההגדרה אינה נוקשה ומוחלטת, וברשתות תיירות שונות (או במועדים/יעדים שונים) תמצאו לפעמים חופשות בדקה ה 90 המוצעות יותר או פחות זמן לפני מועד התחלתן. הרעיון הוא ברור ודומה בדרך כלל – במידה ומוכנים להזמין חופשה בהתראה קצרה, לפעמים ממש מעכשיו לעכשיו, נהנים ממחיר אטרקטיבי ביותר עבור מה שבדרך כלל עולה הרבה יותר כסף. כך, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו במלונות השווים והיוקרתיים ביותר של אילת, ים המלח ויעדים רבים נוספים (על כך מיד) בתוך כמה ימים מהיום, במחיר אטרקטיבי שבדרך כלל לא ניתן למצוא עבור מלונות אלו.

הן הריגוש של יציאה לחופשה באופן פתאומי ומפתיע יחסית והן האפשרות לנפוש ביעדים ובתי מלון שווים ונחשבים במיוחד במחיר נמוך ולעיתים ממש מגוחך יחסית, הופכים חופשות דקה 90 למרגשות, המהנות והמשתלמות ביותר שניתן למצוא.

דקה 90 אילת, ים המלח ויעדים נוספים – היכן ניתן למצוא חופשות כאלו בארץ?

חופשות דקה 90 ניתן למצוא במקומות רבים ושונים, כתלות בבתי המלון ורשתות התיירות הפועלות באותו יעד, והחדרים הפנויים שנשארים להם בהתראה קצרה יחסית (כדאי להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק כל הזמן…).

בארץ, יעדי התיירות העיקריים בהם תמצאו חופשות אטרקטיביות של הרגע האחרון הם גם היעדים המבוקשים של הארץ, אלו שניתן למצוא בהם הכי הרבה בתי מלון ורשתות תיירות גדולות שונות. בפרט, חופשות דקה 90 באילת הן נפוצות מאוד יחסית, בגלל ריבוי המלונות בעיר. מזג האוויר הנוח לאורך כל השנה הופך את אילת ליעד מתבקש לחפש בו אחר חופשות דקה 90. כך גם יעד מדברי קרוב נוסף – ים המלח. גם במלונות ים המלח ניתן למצוא לא מעט מבצעי דקה 90, וגם שם מזג האוויר מתאים לנופש לכל אורך השנה.

כך, אם רק נהיה מודעים לאופציה זו ונחפש אותה, נוכל למצוא עצמנו באמצע הסתיו או החורף, נהנים מכמה ימים של שמש דרומית מלטפת באחד מבתי המלון המפנקים ביותר של אילת או ים המלח, במחיר אטרקטיבי במיוחד ובחופשה שאולי לא יכולים היינו להרשות לעצמנו בהזמנה "רגילה"… בהחלט אפשרות ששווה להכיר ולחפש אחריה…

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.