תפריט עמוד

מחלקה פרימיום חדשה ב-SWISS

SWISS, חברת התעופה השוויצרית, חשפה את מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה, שתשולב בהדרגה במטוסים לטווח ארוך החל מהרבעון האחרון בשנה. הנוסעים במחלקה ייהנו מחווית טיסה משודרגת, עם מושבים חדישים, מרווח גדול בין השורות, ארוחות גורמה והטבות נוספות (תוכן שיווקי)

חברת התעופה SWISS חשפה את מחלקת Premium Economy  החדשה שלה, כמוצר משלים למחלקות הקיימות כיום – תיירים, עסקים וראשונה. נוסעי מחלקת Premium Economy ייהנו מפרטיות וחוויית טיסה נוחה ומשופרת, בין השאר בזכות מושבים מתקדמים. כמו כן, לקוחות המחלקה החדשה יוכלו להביא לטיסה שתי מזוודות במשקל של 23 ק"ג כל אחת וכן יזכו בקדימות בעלייה למטוס.

המחלקה החדשה תשולב בהדרגה בכל 12 מטוסי הבואינג B777-300ER  ארוכי הטווח החל מהרבעון האחרון של השנה. ההתקנה תסתיים עם תחילת לוח טיסות הקיץ של שנת 2022.

ארוחה במחלקה החדשה

ארוחה במחלקה החדשה

"אנו שמחים שבהשקת מחלקת Premium Economy החדשה שלנו, אנו עונים לדרישה ההולכת וגוברת של לקוחותינו ליותר פרטיות, נוחות ואינדיבידואליות", אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל. "בזכות הצגת המחלקה החדשה אנו ממצבים את עצמנו במקום גבוה במיוחד בענף הנסיעות והתיירות, ההולך וגדל. מעתה, יכול הנוסע לבחור במגוון חוויות ומחירים על פי צרכיו המשתנים  – בין אם העדפתו היא לטוס בצורה חסכונית במחלקת תיירים, להתפנק עם יותר שירות ונוחות במחלקת Premium Economy או לטוס בנסיעת יוקרה במחלקת העסקים".

המחלקה החדשה כוללת 24 מושבים חדישים ונוחים במיוחד, עם מרווח רגליים גדול מערכת תאורה מתקדמת ושקע USB מובנה להטענת מכשירים אלקטרוניים. בנוסף, נוסעי המחלקה ייהנו מאוזניות איכותיות, צג מערכת סטרימינג בגודל 15.6 אינץ' וערכת נוחות אישית. להשלמת החוויה, הארוחות האיכותיות מוגשות בכלי חרסינה.

מחלקת ה-Premium Economy החדשה תשולב בהדרגה במטוסים הייעודיים של SWISS מהרבעון הרביעי השנה, וכבר כעת ניתן להזמין מושב במחלקה זו לטיסות החל מאפריל 2022. היעדים בהם מוצעת המחלקה החדשה הם: בנגקוק, הונג קונג, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, סאו פאולו וסינגפור.

בתמונה הפותחת: המושבים החדישים במחלקת Premium Economy

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.