תפריט עמוד

מה מחכה למטיילים בקטלוניה

מסלול מקיף שעובר דרך הנקודות היפות ביותר בקטלוניה ובסופו בילוי אורבני בעיר שהישראלים אוהבים כל כך - נציגים של לשכות התיירות של קטלוניה וברצלונה הגיעו לישראל לכבוד יריד התיירות והציגו כמה מהחידושים שמחכים למטיילים בשנה הקרובה

יש מקומות שכולם מכירים, גם אם רגלם לא דרכה בהם מעולם. ברצלונה היא מקום כזה, ולו בזכות קבוצת הכדורגל שלה, שיש לה מעריצים ישראלים רבים כל כך עד שלעתים נדמה שהיא קבוצה מקומית. אבל ברצלונה היא הרבה יותר מכדורגל מלהיב, ומעבר לאתרים המרגשים בעיר עצמה, אזור קטלוניה כולו, שברצלונה היא בירתו, הוא יעד טיולים מהיפים באירופה.

לכבוד יריד התיירות הבינלאומי IMTM שהתקיים בתל אביב, אחרי הפסקה של שנתיים בגלל הקורונה, הגיעו לישראל נציגים של משרד התיירות של קטלוניה ושל ברצלונה כדי להזכיר לישראלים למה כדאי להם לטייל שם במהלך 2022.

מרתה טקסידור ומתיאו אסנסיו מציגים את נפלאות קטלוניה וברצלונה לנציגים מהתקשורת הישראלית

מרתה טקסידור ומתיאו אסנסיו מציגים את נפלאות קטלוניה וברצלונה לנציגים מהתקשורת הישראלית | צילום: רותם בר כהן

מרתה טקסידור, האחראית על השוק הישראלי בלשכת התיירות של קטלוניה, הציגה מסלול טיול חדש ומסקרן שמאגד בתוכו את כל הטוב של קטלוניה. גרנד טור קטלוניה הוא מסלול טיול עצמאי באורך של 2,200 ק"מ, הכולל 15 נקודות עצירה מומלצות, בנקודות הכי יפות בקטלוניה. על מנת לסיים את המסלול כולו תצטרכו להקדיש לו כשבועיים, שבסופם תכירו לא רק שמורות טבע יפהפיות בהרים, ערים עתיקות וחופים יפהפיים, אלא גם תלמדו על המסורות, הקולינריה והתרבות העשירה של קטלוניה.

מנופי קטלוניה. הגרנד טור אורך כשבועיים ועובר דרך הנקודות היפות בקטלוניה

נוף ברכס הפירינאים בקטלוניה. הגרנד טור אורך כשבועיים ועובר דרך הנקודות היפות בקטלוניה | צילום: שאטרסטוק

אם זמנכם קצר ואתם לא יכולים לטייל לאורך כל המסלול, אפשר לבחור במקטע או שניים מתוכו ולהתמקד בטיולי נושא, כמו טיול קולינרי בקוסטה בראווה, טיול טבע משולב בפעילויות אתגר ברכס הפירינאים ועוד. מידע על הגרנד טור קטלוניה תמצאו כאן.

אחרי טיול בנופים המרהיבים של קטלוניה הגיע הזמן לטעום ממנעמי העיר הגדולה. מתיאו אסנסיו מלשכת התיירות של ברצלונה הביא את סיפורה של העיר שהישראלים אוהבים כל כך, ואין פלא. ברצלונה משלבת כל מה שצריך לחופשה עירונית מוצלחת: אירועי תרבות וספורט, אדריכלות מרתקת, גנים נעימים, חופים נהדרים, אוכל מצוין והרבה שמחת חיים.

ברצלונה. כל מה שצריך לחופשה עירונית מוצלחת

ברצלונה. כל מה שצריך לחופשה עירונית מוצלחת | צילום: שאטרסטוק

בנוסף לכל אלה, אסנסיו הציג פרויקט חדש הנקרא שלום ברצלונה שמתמקד בקהילה היהודית של העיר וסביבתה. ההיסטוריה היהודית המקומית נטועה עמוק בתולדות העיר, וגם בקטלוניה כולה כפי שתגלו במהלך הטיול מחוץ לעיר. הטיול, שמתחיל ברובע היהודי הנמצא ברובע הגותי (בארי גותיק) המפורסם, מוסיף עוד רובד של עניין עבור המטייל הישראלי. פרטים באתר (בעברית).

תמונה פותחת: נוף בקטלוניה, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.