תפריט עמוד

ליהנות מטאיוואן – ממלכת המעיינות החמים

מיקומה הייחודי של טייוואן באזור בו נפגשים הלוחות הטקטוניים האירו-אסייתיים והפיליפינים, הפך את טאיוואן ל"ממלכת המעיינות החמים", עם יותר ממאה מעיינות טבעיים חמים וקרים ברחבי המדינה, כל אחד עם הסביבה הייחודית והמאכלים המקומיים שלו (תוכן שיווקי)

טאיפיי, ה-6 ביולי, 2021 – בשל מיקומה הייחודי של טייוואן באזור בו נפגשים הלוחות הטקטוניים האירו-אסייתיים והפיליפינים, הפכה טאיוואן ל"ממלכת המעיינות החמים", עם יותר ממאה מעיינות טבעיים חמים וקרים ברחבי המדינה, כל אחד עם הסביבה הייחודית והמאכלים המקומיים שלו.

אומרים שלמעיינות חמים יש השפעה חיובית על זרימת הדם, העיכול ומערכת העצבים. ברחבי טאיוואן תמצאו מעיינות חמים עשירים במרכיבים הפעילים נתרן פחמתי, ברזל, נתרן מימן פחמתי, גופרית, מלח ומימן גופרתי, וכן כמה מעיינות שהם בעיקר בוץ. כל סוגי המעיינות השונים הללו מספקים יתרונות הרפיה וטיפול שונים לגוף ולנפש.

עם מגוון רחב של מעיינות ציבוריים ופרטיים המנוהלים על-ידי מלונות שונים, יש מגוון גדול של אפשרויות לכל סגנון ותקציב. טיילו בשבילי ההרים הצרים בין אתרי הטבע השונים והתיישבו על הסלעים במעיינות החמים ומבעבעים, שכרו חדר באחד המלונות המיוחדים עם משאבות מים השואבים מים מהמעיינות החמים ישירות לאמבטיה הייעודית בחדר, או ערכו סיור בין מספר בריכות ציבוריות ולהירגע עם המעיינות בסגנון מקומי ויחד עם עוד אנשים.

לאחר השריה מרגיעה, המקומיים תמיד אוהבים להתענג על מגוון רחב של מאכלים ייחודיים הזמינים באתרי המעיינות החמים או בקרבת מקום במסעדות השונות. בעיירת וולאי תוכלו לטעום מהמאכלים מהמטבח של שבט האטאיאל, שכל מרכיביו מאזורי ההרים הסמוכים, המדגישים את הטעם המקורי של אותם מרכיבים בתהליך הבישול. כשאוכלים, מומלץ לטבול את המאכלים ברטבים כמו שיסו (פרילה) ומיץ שזיפים או דבש. חפשו אחר המנות המקומיות כגון A-bay, מאכל העטוף בעלים סביב בטטה מתוקה או אורז בננה ומרכיבים אחרים. באזורים אחרים כמו שינבייטאו, תוכלו לצפות לתבשילי עוף חופשיים וירקות שגדלו בהרים, שלכל אחד מהם טעם בלתי נשכח וייחודי.

יתר על כן, משרד התיירות של טאיוואן פועל רבות להנגשה של אתרי התיירות בטאיוואן ובפרט הגישה למעיינות החמים השונים לתיירים בעלי מוגבלויות. מי שמחפש מעיינות חמים נגישים עם תחבורה ואפשרויות לינה בקרבת מקום בוודאי ישמח לשמוע שהמעיינות החמים המדהימים בפארק גוגואן נגישים מאוד לבעלי מוגבלויות הסעה מיוחדת לתיירים היוצא מתחנת הרכבת THSR טאיצ'ונג ומגוון רחב של אוטובוסים של העיר טאיצ'ונג הפועלים לאורך כל היום מספקים גישה נוחה לאנשים הנעזרים בכיסאות גלגלים.

למידע נוסף על נגישות לבעלי מוגבלויות בטאיוואן לחצו כאן

למידע נוסף אודות המעיינות חמים השונים בטאיוואן, משרד התיירות של טאיוואן הנגיש את המידע באתר ייעודי: TaiwanHotSpring.net

עם ירידת במספר מקרי הקורונה החדשים בטאיוואן, בעוד מספר המתחסנים הולך וגדל, יש לקוות כי גבולות טאיוואן יוכלו להיפתח בקרוב לתיירים ישראלים. הנחיות ממשלת טאיוואן, כמו גם התמיכה של משרד התיירות הטאיוואני בתשתית התיירות המקומית, יבטיחו לכך שכאשר הגבולות האי ייפתחו מחדש, טאיוואן תהיה אחת המדינות הבטוחות ביותר באסיה לביקור. משרד התיירות הטאיוואני ממליץ דרך האתר הרשמי (eng.taiwan.net.tw) אחר העדכונים הכי  האחרונים על אירועים ופסטיבלים השונים בטאיוואן שבהם תהיו מעוניינים להשתתף או לעקוב.

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.

###

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: eng.taiwan.net.tw או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/Taiwan.org.il

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.