תפריט עמוד

חופשה משתלמת למשפחה או לזוג – איך מוצאים?

כולנו שמחים לצאת לחופשה טובה אחת לכמה חודשים. במדינה כמו ישראל זה ממש נחוץ לצורך מנוחה, הירגעות וטעינת מצברים... בעוד מחירי המלונות ושירותי התיירות בישראל - בדומה למוצרים ושירותים אחרים - יכולים להיות מאתגרים מבחינה כספית, ישנן גם דרכים למצוא דילים אטרקטיביים וחופשות משתלמות במיוחד (תוכן שיווקי)

כיצד והיכן כדאי לחפש על מנת למצוא חופשה משתלמת באמת, כזו שתהיה ביעד אטרקטיבי, רמת איכות גבוהה ובמלון מעולה, ולא תעלה לנו סכומי עתק? קיימות אפשרויות כאלו בעולם התיירות הישראלי, רק צריך להכיר ולחפש.

דילים ליעדים נבחרים, חופשות למקדימים להזמין ובדקה התשעים – חופשה משתלמת בארץ

קיימות כמה אפשרויות שונות בעולם התיירות ובפרט בקרב רשתות התיירות והמלונאות הגדולות הפועלות בארץ, אפשרויות למציאת חופשה משתלמת ואטרקטיבית – כזו שלא תעלה הון תועפות אבל כן תהיה במלון מהשורה הראשונה ובאחד היעדים העיקריים והמבוקשים ביותר.

אפשרות ראשונה היא פשוט לחפש אקטיבית אחר דילים שמציעות רשתות המלונאות הגדולות. למשל, ניתן למצוא כיום מגוון דילים לים המלח (ראו דילים), כמו גם דילים לטבריה (ראו דילים), שמציעות רשתות מובילות בארץ, ודילים אלו מעניינים במיוחד מבחינת היחס בין העלות לבין מה שמקבלים בתמורה. מלונות  מובילים ביעדים אלו עשויים לעלות בדרך כלל לא מעט כסף ללילה, ובמסגרת דילים המוצעים באופן שוטף יחסית ניתן להוריד את עלות החופשה באופן משמעותי, לעיתים גם בכמה עשרות אחוזים.

מלבד חיפוש אקטיבי אחר דילים לטבריה או דילים לים המלח או אילת, כדאי להכיר גם את האפשרות של חופשות למקדימים להזמין. הכוונה היא למבצעים מיוחדים המוצעים למי שמסכים "להתחייב" למועדי החופשה מספיק זמן מראש. לרוב, הזמנה של כמה חודשים מבעוד מועד יכולה לאפשר לכם ליהנות ממחיר אטרקטיבי ביותר, כזה שיחסוך לכם הרבה מאוד מהוצאות החופשה. ההתחייבות המוקדמת יחסית מספקת יתרון משמעותי לבתי המלון (אשר יכולים כך לתכנן טוב יותר את ההכנסה השנתית שלהם), ולכן הם מציעים חדרים במחירים משתלמים במיוחד בתמורה לסגירת החופשה מבעוד מועד.

אפשרות נוספת, מהופכת במידת מה לאפשרות הקודמת, היא ללכת דווקא על דילים של הדקה התשעים. כאן הכוונה היא כמובן לחופשה בהתראה קצרה – מהיום למחר, לפעמים אפילו ממש באותו היום. גם כאן מדובר באינטרס מהותי של בתי המלון ורשתות התיירות – כאשר נותרים חדרים ריקים לימים הקרובים יעדיפו מלונות רבים להציע אותם במחיר נמוך משמעותית ממחירם הרגיל, על מנת למלא אותם בכל זאת. אנחנו, הצרכנים, מרוויחים מכך כמובן ויכולים לצאת לחופשה משתלמת במיוחד במידה ואנחנו ספונטניים ומוכנים לנופש בהתראה קצרה.

בין אם מחפשים אחר דילים ספציפיים, חופשות למקדימים להזמין, נופשים בדקה התשעים או כל סוג אחר של מבצע, בהחלט ניתן למצוא בישראל לא מעט אפשרויות לחופשות משתלמות. רק צריך להיות מודעים לתחום ולאפשרויות בו, להיות עם האצבע על הדופק ולחפש באופן אקטיבי אחר מבצעים אלו. זה ישתלם לכם…

חופשה נעימה ומשתלמת לכולם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.