תפריט עמוד

חופשה מפנקת באילת וים המלח – יציאה קטנה מהשגרה

כל אחד מאתנו זקוק לפעמים לחופשה שתמלא מחדש את המצברים ותיחקק בזיכרון. חופשה קצרה בים המלח או באילת, במלון יוקרתי או בווילה מפנקת, בקצב איטי ורגוע או הרפתקני ומלהיב – הבחירה היא שלכם. אז הכנו לכם כמה רעיונות שיסייעו לכם לבחור (תוכן שיווקי)

חיי השגרה שרובנו מנהלים הם עמוסים, לחוצים ומתישים. בכל יום אנחנו מנסים לעמוד בכל המטלות וההתחייבויות שלנו, לדאוג לבית ולמשפחה וגם להספיק לגנוב זמן איכות עם הילדים או עם חברים – ואין ספק שזה לא קל. ברגעים לחוצים כאלו, המחשבה שעוברת לנו בראש היא לעתים רבות "אני חייב/ת חופשה", והאמת היא שזה פשוט נכון – חופשה קצרה ומפנקת יכולה להשיב לכם את האנרגיות ואת מצב הרוח שיאפשרו לכם לחזור לשגרה בחיוך ובמרץ.

כדי ליהנות מהחופשה הזאת, שאתם כל כך זקוקים לה, כל מה שאתם צריכים זה לבחור לאן אתם רוצים לנסוע ולהזמין לכם מקום לינה שמתאים בדיוק לסוג הבילוי שאתם מתכננים. חופשה מפנקת באילת או בים המלח היא אפשרות נפלאה כמעט בכל עונה בשנה, והאפשרויות העומדות בפניכם רבות ומגוונות:

צילום: איתמר גרינברג

צילום: איתמר גרינברג

מלון או וילה פרטית באילת

אילת היא עיר תיירות שמחה ומלהיבה, ויש בה ובסביבתה מגוון גדול של אפשרויות בילוי ופעילות. תוכלו ליהנות מיום רגוע על שפת הים, לצלול מעט עם השנורקל ולהתרשם מהמגוון הימי של מפרץ אילת, או לבחור בכיוון יותר אתגרי ולצאת לטיול ג'יפים מאובק והרפתקני במדבר. תוכלו לערוך אחר צהריים של קניות משתלמות במיוחד בקניון, או לבקר וללמוד קצת במצפה התת ימי או בריף הדולפינים. תוכלו לצאת ליהנות מהמסעדות המעולות בעיר או להישאר במלון ליום שלם של חוויות סביב הבריכה, ועוד.

בחירת מקום הלינה שלכם באילת תשפיע במידה רבה על הקצב והאווירה של החופשה שלכם. תוכלו לבחור באחד מן המלונות הגדולים והמוכרים בעיר, אחד מהם הוא מלון הריף המציע לאורחים חדרים גדולים ומוארים עם נוף לים ובריכה צמודה וגישה נוחה לחוף אלמוג המיוחד, ריף הדולפינים והמצפה התת-ימי. במלון תוכלו ליהנות מהבריכה המטופחת ומסביבתה המרגיעה או להתאמן מעט בחדר הכושר, ובין לבין, כמובן, ליהנות מארוחות ברמה גבוהה ומהנוף הקסום.

אם אתם מחפשים מקום אינטימי יותר, תוכלו לבחור בפיתרון של וילות באילת שמעניק חוויה מסוג אחר לגמרי. במתחם מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה מוצעות, לצד חדרי האירוח, גם מגוון וילות מרהיבות עם בריכה פרטית המשקיפות על נוף המפרץ הקסום. כל וילה מעוצבת בסגנון ייחודי לה והיא מעניקה חוויית חופשה מפנקת ורומנטית במיוחד. כך תוכלו ליהנות מכל הפינוקים של מלון באווירת ריזורט יוקרתי בהשראה אסייתית באווירה רגועה ופרטית יותר.

יוקרה וספא לחופי ים המלח

ים המלח הוא אחד מאתרי התיירות המרתקים והמיוחדים בעולם. השילוב בין ההרים הנישאים ונוף הפרא המדברי לבין הים השקט והיפיפה הופכים כל ביקור באזור לחוויה יוצאת דופן. זו הסיבה לכך שחופשה בים המלח היא פיתרון נפלא למי שמבקש להתרחק מהשגרה ולצלול אל תוך אווירה קסומה ורגועה. אפשרויות הטיול בסביבה מעניינות ומגוונות – מנחל ערוגות מלא הטבע ועד למצדה ההיסטורית, מקיבוץ עין גדי הפורח ועד לפארק קומראן המדברי, ואפשר גם ליהנות מיום ארוך על שפת הים.

ובסופו של יום מלא הרפתקאות, נעים לחזור אל החדר המפנק שלכם אל מול הנוף המרהיב וליהנות מארוחה טובה, מבילוי בבריכה ואולי אפילו מטיפול ספא מפנק. מלון הוד ים המלח מציע לשוהים בו בריכה גדולה ומפנקת, לובי מפואר, מסעדות מעולות ומגוון חדרים – מחדרי יחיד ומשפחות ועד סוויטות מפוארות עם בריכה פרטית. את יופיו של המלון משלים היטב יופיו של הנוף המדהים הנשקף מכל פינה. מתחם הספא היוקרתי במלון הוא מרחב אנטי אייג'ינג מטופח ומרגיע, המציע מתקנים ייחודיים כמו בריכות גופרית אנטי אייג'ינג ומגוון טיפולי גוף ופנים.

מלון מילוס הוא מלון יוקרה בים המלח שמציע לכם סגנון ואווירה יווניים ומלאי שמחה. מרחבים יפים ומלאי צמחייה וביניהם מבנים נמוכים ולבנים, בריכה נפלאה וירידה פרטית אל החוף, טברנה אותנטית המציעה מגוון מנות טעימות – כל אלו יהפכו את הבילוי שלכם למושלם. ואם חלמתם על מלון ספא ים המלח – מלון מילוס מציע לכם ספא איכותי במתחם מטופח ומעוצב, הכולל חמאם טורקי, בריכת גופרית, סאונה ועוד, שבו תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים מפנקים, לגוף ולעור הפנים.

לכל אחד מאיתנו מגיע ליהנות מדי פעם מחופשה מפנקת, בקצב הנכון לנו ובאווירה שנעימה לנו במיוחד. ים המלח ואילת הן אפשרויות נהדרות לחופשה כזו, אז תיהנו ותירגעו – השגרה תחכה לכם עד שתסיימו.

חופשה נעימה!

צילום למעלה: דפנה טל
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.