תפריט עמוד

הנופש האולטימטיבי במחיר אטרקטיבי – חופשה באילת ברגע האחרון

אילת היא מבחינות רבות בירת התיירות הישראלית – המקום האולטימטיבי לצאת אליו לנופש ויעד תיירותי אליו מגיעים מדי שנה תיירים מכל רחבי העולם. לא חסרות סיבות טובות לכך, החל מהייחודיות המרהיבה של ים סוף והרי אילת וכלה בשלל בתי המלון המפנקים הפועלים במקום. בעוד לאורך העונות החמות והנעימות עלותה שלך חופשה באילת עשויה להרקיע שחקים, ישנן דרכים ואפשרויות שונות למצוא בכל זאת מלונות וחבילות במחירים אטרקטיביים ביותר (תוכן שיווקי)

במידה וגם אנחנו מעוניינים בחופשה טובה עם המשפחה באילת בחודשי האביב, הקיץ או הסתיו – מהן האפשרויות העומדות בפנינו להשיג חופשה במחיר משתלם ובר מימון, אך בבית מלון מפנק וכיפי? גם כאשר מדובר בבתי המלון המפנקים ביותר באילת דוגמת מלונות עם פארק מים (ראו רשימה) ומיני בריכות שהילדים לא יירגעו מהן לכל אורך החופשה, ישנן אפשרויות למצוא חופשות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

לפעמים אפילו עדיף שלא להזמין זמן רב מראש…

בעולם התיירות נהוג להעניק הנחות משמעותיות יחסית ללקוחות אשר מוכנים להזמין את החופשה שלהם זמן רב מבעוד מועד. זה נותן לבתי המלון אפשרות לתכנן בצורה וודאית יותר את השנה שלהם, ולכן משתלם מבחינתם להוריד מחירים עבור הזמנות הנסגרות זמן רב לפני מועד החופשה עצמה. זה כמובן נכון ורלבנטי גם עבור מי שמעוניין בחופשה באילת ומוכן להזמין ולשלם עבורה זמן רב מראש.

אך הרבה פעמים זה לא באמת נדרש, ולמעשה ההיפך הגמור יכול לאפשר לנו למצוא חופשה משתלמת במיוחד. הכוונה היא למבצעים של הרגע האחרון, במקרה שלנו מבצעי דקה 90 באילת – הזמנה של חופשה ובית מלון ממש ברגע האחרון, כמה ימים ספורים בלבד לפני מועד החופשה עצמה. גם כאן מדובר בהתנהלות שמשתלמת ונוחה לבתי המלון, ולכן ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים במיוחד. הרבה פעמים נשארים מספר חדרים ספורים ריקים, בין אם בעקבות ביטולים של הרגע האחרון ובין אם פשוט לא נמכרו במחיר המקורי. לבית המלון משתלם יותר למכור את הלילות האלו במחיר מוזל, מאשר להשאירם ריקים. הלקוחות הם אלו שמרוויחים – ניתן למצוא כך עסקאות לחופשות דקה 90 אילת בעשרות אחוזי הנחה, מה שעשוי להיתרגם להרבה מאוד כסף במחירי שיא העונה.

מעט גמישות ונכונות לחופשה ספונטאנית

על מנת להצליח ליהנות מהאפשרות הזו של מבצעי דקה 90 אילת (היכנסו למבצעים), ולהצליח לצאת עם המשפחה לחופשה שווה במלונות עם פארק מים (או שלל אטרקציות אחרות) בעונה ה"חמה" (תרתי משמע…), כל מה שצריך זה מעט גמישות ונכונות ל"הרפתקה" בדמות חופשה ספונטאנית, כזו שאיננו יודעים שנצא אליה עד ממש לרגע האחרון. אם ניערך מראש ונודיע במקום העבודה כי ייתכן וניקח בקרוב חופשה של כמה ימים, נעשה זאת בחופש הגדול או נהיה מוכנים שהילדים אפילו יפסידו כמה ימי לימודים, כל שנשאר זה לשבת על מבצעי דקה 90 עד שמוצאים משהו שווה באמת.

לא תתחרטו על כך כאשר תשבו לצד הבריכה במלון המפנק שלכם באילת…

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.