תפריט עמוד

ריף הדולפינים באילת

אחת האטרקציות המפורסמות של אילת הוא ריף הדולפינים היחיד מסוגו בארץ ובעולם. אייל ברטוב חזר ממפגש עם בעלי החיים המרתקים (צילום ועריכה: אייל ברטוב)

בריף הדולפינים באילת נוצר מפגש ייחודי בין האדם לדולפין בסביבתו הטבעית. האטרקציה המרכזית בחוף היא שחייה עם דולפינים. הפעילות נעשית בקבוצות של שניים עד ארבעה משתתפים, אליהם מוצמד מדריך מיומן ומנוסה. בזמן השחייה הדולפין מתקרב מרצונו החופשי לצוללים, והשחיינים צופים, מסתכלים ולא נוגעים. במקום פועל מועדון הצלילה שנוסד ב-1990. אופיו המיוחד של המקום מאפשר מגוון פעילויות שאת חלקן לא תוכלו למצוא באף מקום אחר בעולם.

ריף הדולפינים באילת הינו אתר אקולוגי ייחודי מסוגו בארץ ובעולם. במקום פוגשים בקבוצת דולפינים מסוג "דולפינן" המנהלת בסביבתה הטבעית, שגרת חיים של צייד, משחק, חיזור וחברה. הם חופשיים לבחור בין להיות בקרבת הצוללים והשחיינים או להמשיך בשגרת חייהם בלהקה. הגישה לדולפינים מבוססת על יחס של כבוד, וכל קשר וקרבה עם בני-אדם במים, נוצרים ביוזמתם של הדולפינים וללא תמורה, מעבר לסיפוק יצר הסקרנות כלפי בני-אדם, וההנאה שבקשר הפיזי והנפשי עמם. הרצון להעמקת הקשר בין האדם לסביבה, מיושם בריף הדולפינים באופן שונה ממקומות אחרים בעולם, החל מהתנאים הפיזיים וכלה ביחס החם ובשיטת העבודה עם הדולפינים, מה שהופך את הצלילה והשהייה בו לחוויה מיוחדת במינה ובלתי נשכחת.

בית הספר לצלילה מאפשר לימוד צלילה באתר קסום ובקבוצות קטנות, כשחלק מהצלילות מלוות בדולפינים. במקום קורסים בכל הרמות, מצולל מתחיל ועד מדריך, ותוכנית ייחודית של קייטנות צלילה לצוללים צעירים. אפשר לערוך גם צלילת היכרות עם דולפינים, ולא חייבים לעשות קורס צלילה כדי לחוות את העולם התת-מימי. בצלילת ההיכרות יש הזדמנות להיות אורחים לרגע של אחד היונקים המופלאים שקיימים בעולמנו – הדולפינים. הצלילה מתבצעת עם ציוד צלילה מלא בלווי מדריך צמוד.

את כל הפעילויות המתקיימות בריף ניתן לתעד למזכרת על גבי סרט וידאו או תמונות. על החוף אפשר למצוא את כל שרותי החוף. יש גם מזנון המספק ארוחות בסיסיות ובר מסעדה.

איפה: ריף הדולפינים, אחרי נמל אילת.
מחיר: שחיה עם דולפינים – 227 שקל, צלילה עם דולפינים – 274 שקל.
שעות פתיחה: מועדון הצלילה פתוח בכל ימות השבוע ובכל ימות השנה למעט יום כיפור ויום הזיכרון.
טלפון: 08-6300101.
פקס: 08-6300103.
אינטרנט: אתר הבית של ריף הדולפינים.

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק