טיפים והמלצות

חפשו טיפ/המלצה

לא נמצאו תוצאות...

הרודס פאלאס

ישראל 01.11.2012

 הרודס פאלאס הוא מהמפוארים שבמלונות אילת. יש כאלה שסבורים שהעיצוב של המלון, עם הקשתות, הכיפות, העצודים המצוירים, הפסיפסים והשנדלירים שמשתלשלים מהתקרות הוא קיטשי משהו, אבל אין ספק שהמלון מרשים מאוד ונראה למרחוק. חדרי המלון יפים, גדולים ונוחים, עם נגיעות אוריינטליות בעיצוב, ובכולם מרפסות שצופות לים האדום. בנוסף לחדרים הסטנדרטיים יש גם סוויטות מפוארות במיוחד. גם השטחים הציבוריים של המלון גדולים ומרשימים והבריכות מעוצבות. גם המיקום של המלון מנצח: בקצה הטיילת, מספיק קרוב למסעדות, החנויות ובתי הקפה, ומספיק רחוק מהרעש וההמולה.

המלון אידיאלי לחופשה משפחתית. יש בו מועדון ילדים מושקע, מועדון הנסיכים, בו מתקיימות מגוון הפעלות לילדים, ממשחקים ופעילויות יצירה ועד למופעים ומסיבות. בנוסף, יש תפריט ילדים מגוון בחדר האוכל, וגם למבוגרים לא חסר מה לאכול. ארוחות הבוקר והערב מגוונות מאוד וטעימות להפליא.

הרודס פאלאס

מקום: החוף הצפוני
רחוב: אילת
טלפון: 08-6380000
אתר: www.herods.co.il/herods_eilat/herods_palace

ללון במבנה היסטורי

ישראל 06.09.2006

ימק"א הוא עולם בפני עצמו. נמצא בירושלים במבנה היסטורי, ובו מסדרונות תת קרקעיים שמובילים לבריכת שחייה פעילה עם קירות מצופים בפסיפס, או למכון כושר מצויד היטב בכל המכשירים וכולל חדרי סקווש. המבנה משגע ביופיו, קירות בעובי מטר, קשתות, רצפת אבן ושיש ותקרות מעוצבות. חדרי ההסבה עם כורסאות נוחות ושולחנות גדולים. אווירת ירושלים של בני כל העמים והדתות, ולא במקרה. הבניין, שנחנך ב-1933, תוכנן בידי ארתור לומיס הרמון, אדריכל בניין אמפייר סטייט בניו יורק, מתוך מטרה לתת ייצוג לשלוש הדתות המונותאיסטיות. ביטוי פיזי לכך אפשר למצוא לדוגמה בחזית, שם חקוקות שלוש כתובות: עברית ("ה' אלוקינו ה' אחד"), ארמית ("אני הדרך") וערבית ("אין אלוהים מבלעדי אללה"). יש גם מסעדה ממש בסדר, עם תפריט גדול מדי אבל בלי נפילות. נכים: אין נגישות. (צילום: עפרה ריזנפלד)

ימק"א

מקום: ירושלים
רחוב: המלך דוד 26
טלפון: 02-5692692
אתר: www.jerusalemymca.org

פסיפס

ישראל 02.12.2015
מקום מרתק עם רצפת פסיפס ביזנטית עתיקה מהממת, מערות קולומבריום, מסתור ונוף. הגעה כמה ק"מ מזרחה אחרי מושב לכיש, לפני הכיכר פונים שמאלה/צפונה בכביש משובש, נוסעים עד בטונאדה שכתוב עליה "שטח אש", פונים ימינה, עד צומת T, דרך עפר מסומנת באדום פונים שמאלה-צפונה, נוסעים עד לרגלי הגבעה ופונים שמאלה (יש שלט "ציר צביקה" אך השלט נפל), עולים בדרך, רואים את החפירות מצד ימין וממשיכים עד קצת מערבה עד שרואים את שרידי הכנסיה, בה נמצאת הרצפה היפה.

בית לויה

מקום: ח'רבת בית לויה
דירוגי המלצה
דוד גמליאל   

לא נמצאו תוצאות...