טיפים והמלצות

חפשו טיפ/המלצה

לא נמצאו תוצאות...

מלון טרנדי במבשלת בירה

שווייץ 10.11.2013

מבשלת בירה לשעבר שהוסבה ב-2012 למלון בוטיק טרנדי ומפנק. 51 החדרים סופר מודרניים, ומאובזרים בטלוויזיה עם מסף שטוח, מכונת אספרסו, מיני בר (ללא חיוב), כספת, מייבש שיער,  חלוקי רחצה ונעלי בית. במלון יש ספריה עם אוסף עשיר של 33,000 ספרים, ובה גם מוגשת ארוחת הבוקר. הספא הוא הסיבה העיקרית להגיע למלון  – זהו ספא מעוצב ומלא אווירה, עם המון פינוקים  – בריכה מעוצבת על גג המלון עם נוף לכל העיר, מרחצאות תרמליים מקורים עם מים שמגיעים ממעיין סמוך, עם זרמי עיסוי, כסאות עיסוי, בריכת מדיטציה עם מוזיקה מתחת למים, חדר אדים, אזור של טיפולי קנייפ ועוד. ויש גם חדרי טיפולים עם הרבה טיפולים מפנקים. 

B2 Boutique Hotel + Spa

מקום: ציריך, שווייץ
רחוב: Brandschenkestrasse 152
אתר: www.b2boutiquehotels.com/en/

ביקור במבשלת בירה

ניו זילנד 17.11.2013

הגענו לגריימאות' (Greymouth) שבחוף המערבי באי הדרומי של ניו זילנד, וכמו שקורה לא מעט בניו זילנד, נקלענו ליום גשום וסוער. מזג האוויר שלל את כל תוכניותינו לצאת לאתרי הטבע הסמוכים, וכבר חשבנו שצפוי לנו עוד יום הסתגרות באכסניה מול הווידאו כבכל ימי הסופות שבעיירות הקטנות בחוף. עלעול בעלון שמצאנו סיפר לנו על אודות מבשלת בירה בעיר. אמנם היא רחוקה מלהיות מפעל הדגל של היינקן, אך בכל זאת חשבנו שמדובר באופציית בילוי טובה יותר מיום מול הטלוויזיה. הסיורים במבשלת Monteith’s Brewing Company נערכים בימים שני עד שישי ב־10:00, ב־11:30 וב־14:00, ובסופי שבוע ב־11:30 וב־14:00. המחיר הוא 10 דולרים ניו זילנדיים, ובמחיר הזה כלול לא רק הסיור אלא גם ביקור בבר קטן עם בירה מסוגים שונים, חינם. בילוי נחמד לימים גשומים.

Monteith’s Brewing Company

מקום: גריימאות', ניו זילנד
אתר: www.monteiths.co.nz

ביקור במבשלת בירה

דנמרק 14.05.2013

כדאי לבקר במרכז המבקרים של קרלסברג שם מתקיימים סיורים עצמאיים במבשלת הבירה. הסיור עוקב אחר תהליך הכנת הבירה ובסיומו תוזמנו לטעימות. הסיור נמשך כשעה וחצי.

מבשלת קרלסברג

מקום: קופנהגן, דנמרק
אתר: www.visitcarlsberg.dk

המקום המושלם לטעימות בירה

צ'כיה 12.08.2015

בפראג לפעמים נראה שיש יותר ברים מתושבי עיר, אבל יש מקום אחד מומלץ במיוחד – Pivovarskiy Dum. מדובר במבשלת בירה ייחודית השוכנת בתוך העיר, בה ניתן להזמין טעימות של בירות בטעמים מדליקים שלא תפגשו בשום מקום אחר. חשקה נפשכם בבירת קרמל? אולי בא לכם לטעום בירת בננה? או אפילו בירה בטעם סרפד בצבע ירוק! כנסו והזמינו את מנה הטעימות ותקבלו שמונה כוסות בירה מוקטנות בטעמים עשירים ומדליקים שיספיקו בכיף ל-2 אנשים ואולי אפילו יותר. חוויה שפשוט אסור לוותר עליה!

למידע נוסף>>

בעקבות הבירה והוויסקי בדבלין

אירלנד 16.05.2011

אי אפשר לבקר בדבלין בלי לטעום מבירת גינס המפורסמת. אם אתם רוצים להעמיק את הידע (וכמובן גם לטעום), תוכלו להצטרף לסיורים המתקיימים מדי יום במבשלת הבירה גינס (Guinness Brewery). במהלך הסיור יש מיצג אורקולי וטעימות ללא תשלום. כתובת: Carne St. עוד משקה מקומי שלא תרצו לוותר עליו הוא הוויסקי. במזקקת ג'יימסון העתיקה (Old Jameson Distillery) מתקיימים מדי יום סיורים העוקבים אחר תהליך ייצור הוויסקי ואף הם כוללים טעימות. כתובת: Bow St.

מבשלת בירה

גרמניה 12.08.2015

ליאור ליבוביץ: מבשלת בירת תיירותית. ניתן לשתות המון בירה בקנקנים ענקיים, לאכול נקניקיות ועימות ועתירות שומן, וכל זאת במחירים ממוצעים וסבירים לחלוטין. המקום גדול ועמוס בלקוחות.

למידע נוסף >>

לאכול באווירה אביבית

ניו זילנד 17.11.2013

Dux de Lux הוא בר-מסעדה השוכן במרכז האמנויות בכרייסטצ'רץ', ניו זילנד, ובו מבשלת בירה מקומית, מאכלי ים ומנות צמחוניות טעימות, הופעות ואווירה אביבית.

Dux de Lux

מקום: כרייסטצ'רץ, ניו זילנד
רחוב: פינת הרחובות Hereford ו-Montreal
טלפון: 64-3-3666919