טיפים והמלצות

חפשו טיפ/המלצה

לא נמצאו תוצאות...

לא נמצאו תוצאות...

לא נמצאו תוצאות...

מושבוצ – אוכל-נוף-מיקום

ישראל 25.08.2014

בביקורנו בגליל ובגולן אנחנו תמיד מחפשים מסעדה אידיאלית – כזו שנגישה לנו, מגישה אוכל טעים ושנעים להיות בה. את השילוש הקדוש – אוכל-נוף-מיקום קשה למצוא למרות שלל המסעדות שמציע חבל ארץ זה, ולעתים קרובות אנחנו נאלצים לוותר על אחד מהתנאים שהצבנו. מסעדת מושבוצ במושב רמות הפתיעה אותנו בגדול כשענתה על כל תנאינו – נוף משכר ומרהיב של הכנרת הנשקף מכל חלונותיה, אוכל מעולה ומיקום מצוין. ומבלי שציפינו – קיבלנו גם בונוס של שירות נעים מאוד ומקצועי (על ידי המלצרית הנחמדה, עינב).
הנוף, נתחיל ממנו, הוא גולת הכותרת של המסעדה. מהדשא הירוק הנושק למסעדה שהסועדים יוצאים אליו להצטלם ומחלונות המסעדה הצמודים אליו נשקפת כחולה ורחבה – הכנרת, שבגללה נסענו כמה שעות. מושב רמות – טוב, לא צריך לספר, הפך בשנים האחרונות למעין כפר נופש גדול שמציע שלל אטרקציות תיירותיות מכל הסוגים, ומסעדת מושבוצ משתלבת בו היטב. היא משקפת בשמה את הדואליות שאפיינה את המושב עם הקמתו – רצו להקים מושב, אך חיו כמו בקיבוץ.
והאוכל – נו, האוכל – הוא כזה שגורם לך להוציא את הארנק בשמחה. נתחיל דווקא עם הבירות המצוינות בזלת ופס שנמכרות כאן מתוצרת מבשלות מקומיות, לצד יינות שכולם מיקבי בוטיק מרמת הגולן. הבזלת היא בירה מעולה שהפתיעה אותי, שונאת הבירות, בטעמה העדין. המנות הראשונות במושבוצ מושקעות כאן לא פחות מהעיקריות. מומלצות במיוחד נקניקיות מינכן הנהדרות עם כרוב כבוש (44 ₪) שהזכירו לי את גרמניה, מרק בצל צרפתי מתקתק וערב לחיך (28 ₪) וסלט תפוחים ורימונים (44 ₪, שהגיע עם חמוציות במקום רימונים) – מתובל וטעים מאוד. המנות העיקריות כולן נדיבות ומציעות מגוון רחב של בשר מצוין שמיישנים, חותכים ומכינים במקום, וכמובן – דגים (ומחיריהן נעים בין 70 ל-140 ₪). ומבין המנות האחרונות מומלצות בעיקר שוקולד בננה ברולה (39 ₪) ומלבי עם שערות חלבה ורוטב תות (36 ₪) – שתיהן נטרפו על ידי אבי ואני, שבימים כתיקונם עומדים בפני פיתויים כאלה.
המסעדה מותאמת במיוחד למשפחות עם ילדים. בני בן השבע, איל, טרף את מנת הילדים (שכללה פסטה טעימה ולצדה ירקות חתוכים בקערה עם הפתעה קטנה – קלח תירס, שתייה וכדור גלידה לקינוח – כל זאת תמורת 49 ₪) ואחר כך – כשאנחנו בלסנו – יצא לשחק כדורגל בדשא עם ילד שפגש במסעדה בעוד אנו צופים בו מהחלון.
מסעדה מצוינת, זה ברור, ולא רק אנחנו חשבנו כך. יעידו על כך גם עשרות הסועדים שהציפו את המקום במוצאי שבת אחד של אוגוסט ומילאו כל שולחן פנוי.
ציון: חמישה כוכבים

מושבוצ

מקום: מושב רמות, רמת הגולן
טלפון: 04-6795095
אמייל: moshbutz.rest@gmail.com