טיפים והמלצות

חפשו טיפ/המלצה

לא נמצאו תוצאות...

The Bungalows Hotel: ארוחת הבוקר הטובה בעיר

מקסיקו 01.08.2011

 כשמבקרים בקאבו סן לוקאס שבאזור דרום באחה קליפורניה, קשה להתגבר על הפיתוי ולוותר על הלינה באזור החוף. החופים הלבנים הם האטרקציה מס' 1 של המקום. אבל אם תרצו להוזיל קצת עלויות ובאותה הזדמנות למצוא מקום מפלט שליו מהמסיבות הבלתי פוסקות, The Bungalows Hotel הוא המקום בשבילכם. זהו מלון קטן ומשפחתי הממוקם באזור שקט של העיר במרחק הליכה מהמרכז התוסס. החדרים ממוזגים, נעימים ומזמינים, וכוללים חדר רחצה פרטי, מטבחון וריהוט מקסיקני אותנטי. בחצר הפנימית המטופחת יש דקלים, צמחייה טרופית, פינות ישיבה ומזרקות שצליל פכפוך המים שלהן תורם לאווירה הרגועה. יש גם בריכה יפה להתרענן בה מהחום. גולת הכותרת היא ארוחות הבוקר ששמען שיצא למרחוק. הן כוללות מנות כמו פנקייקס תות-פקאן או בננה אגוזים, עם פירות טריים וקצפת, אומלט גבינה עם קרם פטריות, מוגש עם טורטיות חמות, פריטטה עם תפוחי אדמה, גבינת פטה, עגבניות, בצל, פטריות ועגבניה, מוגשת עם טוסטונים וריבות תוצרת בית, פרנץ' טוסט עם בננה ואגוזים, וגולת הכותרת – הגרסה המקומית לאגס בנדיקט, ביצים עלומות עם רוטב שמנת בצל מוגשות בתוך קעריות טורטיה על מצע שעועית שחורה. כל הארוחות מוגשות עם קפה טרי, מיץ פירות שנסחט במקום ופלטת פירות טרופיים. המחירים סבירים והצוות ידידותי להפליא.

The Bungalows Hotel

מקום: קאבו סן לוקאס, מקסיקו
רחוב: Nuevo Blvd Miguel Angel Herrera s/n
אתר: http://cabobungalows.com/

פונדק רמון: מלון מדברי

ישראל 23.10.2014

אני מאלה שאוהבים לבדוק מראש, להתכונן ולפחות מנטלית להיות מוכן למשימה. עבודה זו עבודה. את מצפה רמון אני מכיר עוד מפעם. חלק גדול מהשירות הצבאי ביליתי בשכנות אליה ועד היום אני מעדיף לחצות אותה בדרכי לאילת. הדרך, לטעמי, הרבה יותר מעניינת מהאלטרנטיבה המזרחית.

ועכשיו הפונדק. ליתר ביטחון נכנסתי למילון לוודא שמה שאני חושב על פונדק הוא אכן נכון. כן, זה בדיוק מה שחשבתי: "פונדק הוא מבנה שבו יכולים עוברי אורח לקבל מקום לינה ולצרוך מזון ומשקה. לרוב מדובר בשהות קצרה של יום עד יומיים, בטרם ממשיכים השוהים בדרכים …". הבנתי.


פונדק רמון הוא מלון ידידותי במיוחד לרוכבי אופניים

הגענו למצפה רמון. זו ממש לא אותה מצפה מלפני 20 שנה. כבר בכניסה לעיירה שמענו את השקט. השלווה והרוגע השפיעו מיידית עלי ועל זוגתי ופתאום מצאנו עצמנו לוחשים זו לזה. בחזית המלון חנייה חופשית וליד הדלת הלא מסתובבת לא חיכה לנו שוער במדים. התחלה טובה. בדרכנו לקבלה, מבט חטוף מהיר וקצר ימינה (הרי אומרים ש-30 השניות הראשונות בהיכרות הן הקובעות, בכל התחומים) גילה לנו לובי רחב וצבעוני מלא ספות ועליהן כריות ופינות ישיבה המקנות תחושה של בית, משפחה, קירבה.

בדרך לחדר חיפשתי את המעלית, אך לשווא. אין מעלית. אל דאגה, מסבירה החייכנית מהקבלה, את המזוודות והתיקים אנחנו (הם) נביא אליכם לחדר. ובאמת, לא נורא. מקסימום שלוש קומות… נכנסנו לחדר. חדר? דירה! כאן קוראים לזה סוויטה, אני אומר שזה יותר מסוויטה: שלושה חדרים – חדר שינה להורים, חדר שינה נוסף עם שתי מיטות, סלון, שירותים ומקלחת, מטבח מאובזר עם כל מה שצריך לבישול ופינת אוכל. הסוויטה מרווחת, נקייה ומרוהטת בטוב טעם ומשרה אווירה ביתית ומקרבת.


בריכת השחייה של פונדק רמון

אחרי הכרות ראשונית עם הדירה/סוויטה החדשה שלנו (הרגשנו בבית), מנוחה קצרה תוך כדי שתיית האחת קפה והאחד תה שהכנו לעצמנו במטבח שלנו (לא צריך להביא כלום, יש הכל), ירדנו לבריכה. הבריכה גדולה, מקורה ונעימה, ובצמוד לה סאונה יבשה ורטובה. הנאה מושלמת.

והנה גולת הכותרת: האוכל. נתחיל בארוחת הערב. בופה, מגוון גדול ורחב של מתאבנים, סלטים, מרקים, בשר ודגים בכמה סגנונות, תוספות צבעוניות וקינוחים, שלמרות הפרווה ההכרחי (כשר כמובן) אי אפשר לוותר על אף לא אחד מהם. ארוחת ערב כיד המלך. וארוחת הבוקר. לרובנו אין בבוקר תיאבון ובדרך כלל בבית אנחנו מדלגים עליה. לא בבתי מלון, שם אנחנו מכוונים שעון מעורר שלא נפסיד. על בתי המלון מוטלת משימה לא קלה לפתות ולגרות אותנו וכאן בפונדק רמון הם מצליחים בגדול.


חדר שינה בסוויטה. דירה של ממש עם כל מה שצריך לחופשה מושלמת

המלון, החדר, הבריכה והסאונה, האופניים להשכרה, האוכל, הכל מדהים, אבל המרגש והמרשים ביותר הם האנשים. אנשי הצוות ששירתו אותנו באדיבות ובמסירות ויותר מזה – בחיוך אמיתי. הרגשנו בבית, בבית שאוהבים אותנו.

סיכום:

איכות החדרים 4 ניקיון 5 שירות 5 המסעדה במלון 5 פעילויות: בריכה מקורה ומחוממת, סאונה יבשה וסאונה רטובה

 

 

ישרוטל פונדק רמון

מקום: מצפה רמון
רחוב: עין עקב 1
אתר: www.isrotel.co.il/isrotel_pundak_ramon/?iTrack=LstEwTU3EK8chJe_Q1FgdYXVAW7nrsv_TsLstEwTU3EK8chJetS

לא נמצאו תוצאות...

בית קפה עם אווירה טובה

הודו 27.11.2013

 בית קפה-מסעדה עם אווירה מאוד טובה ואוכל מערבי בריא ומעולה – מרקים, פסטות, יוגורט עם גרנולה, וגם פנקייקס ועוגות. המקום מאוד נקי והצוות נחמד להפליא. 

Aum Cafe

מקום: ורנאסי, הודו
רחוב: B1/201 Assi Ghat
דירוגי המלצה
ליאת שמר   

ג'אז במלדיביים

האיים המלדיביים 22.09.2014

 במקום הכי לא צפוי, במלאה בירת המלדיביים, נמצא בית קפה אופנתי, אירופאי לגמרי, עם מנות מערביות (לזניה, המבורגר) ואסייתיות  ולקינוח – קפוצ'ינו מצוין. האווירה טובה ובמקום מתקיימות הופעות חיות של ג'אז ורוק של אמנים מקומיים מוכשרים. 

Jazz Café

מקום: מאלה, האיים המלדיביים
רחוב: Haveeree Hingun
דירוגי המלצה
אושרת ינאי   

ארוחות הבוקר הטובות בעיר

אירלנד 05.04.2014

 בית קפה נעים עם אווירה טובה, שפתוח לרוב בשעות הבוקר ואחר הצהריים (בחמישי ושישי פתוח גם בערב). המאפים נהדרים, הסלטים מצוינים, וארוחות הבוקר המופלאות מוגשות במשך כל שעות הפתיחה וכוללות ביצים מקושקשות עם שלל תוספות ודייסות אורגניות עם בננה ודבש, אגס צלוי או פירות יער. 

The Pepper Pot

מקום: דבלין, אירלנד
רחוב: Powerscourt Town House Centre, South William Street
טלפון: 01-7071610
אתר: http://thepepperpot.ie/

מוסך שהוא מסעדה

ארצות הברית 16.03.2014

קפה-מסעדה ג'אז, כך ה- Garage מגדיר את עצמו. את האוכל והקפה לא ניסיתי, אבל ישבתי על הבר, לגמתי אלכוהול ושמעתי ג'אז. ה- Garage הוא אופציה מתוחכמת יותר מ-Arthur’s, וגם כאן תוכלו לשמוע מוזיקה חיה אבל באווירה הדורה יותר, במקום מעוצב ומוקפד. המוזיקה טובה, אין ספק, אבל אין פה הרגשה ביתית. זה מקום כיפי מאוד לבוא עם חבורה, כי יש הרבה מקום לשבת. ובכלל, ה- Garage מומלץ מאוד לבילוי בשעות הערב היותר מאוחרות, כי ההופעות פה מתחילות בדרך כלל אחרי 22:30 ונמשכות עד שתיים-שלוש לפנות בוקר. בימי שבת וראשון מנגנים ג'אז גם בצהריים. לפני שאתם מגיעים, הציצו בלוח ההופעות שמתפרסם באתר האינטרנט.

Garage

מקום: ניו יורק
רחוב: 99.7th Ave. South
טלפון: 1-212-6450600
אתר: www.garagerest.com

בשבת עם הילדים

ישראל 22.10.2007

אחת הבעיות של הורים לילדים קטנים היא איך מעסיקים את הילדים בזמן ארוחה במסעדה. בביסטרו נועה מצאו לנושא פתרון יצירתי. בימי שבת בבוקר מוזמנים הילדים לחדר נפרד שבו מתקיימת שעת סיפור ופעילות יצירתית. מכיוון שלנו עוד אין ילדים, החלטנו לספח לארוחה זוג חברים עם ילד. המסעדה ממוקמת במעין פסאז' מקורה בין שני בניינים יפואיים. השף ניר צוק ניסה להרעיף על המקום את אווירת שוק הפשפשים הסמוך – עציצים תלויים, חפצים ישנים ובכניסה בריכת דגים. האווירה נינוחה, אך לפעמים יש קצת תחושה של הזנחה כאילו העיצוב הופסק באמצע. 
המקום מציע מגוון ארוחות בוקר. "ארוחת בוקר יפואית" כללה חביתה, סלט ירקות ולבנה (39 ש"ח). טעמנו גם את ארוחת השקשוקה (38 ש"ח) ואת ארוחת הגרנולה והיוגורט (39 ש"ח). המנות היו טריות, אך לא טעימות יותר מארוחת בוקר סטנדרטית בכל בית קפה. ארוחת הדקדנס (50 ש"ח) נראתה כשינוי מרענן, והיתה אמורה לכלול סרדינים, סלמון מעושן, גבינת סנט מור וכוסית וודקה. הסרדינים שהובטחו בתפריט לא הגיעו לשולחננו, ובמקומם זכינו לקבל שרימפס ומולים מעושנים שהיו מצוינים. למרות הטעם הנהדר, התאכזבנו מהיעדרותם של הסרדינים, ולמרות בקשות חוזרות ונשנות התעלומה לא נפתרה והסרדינים לא נמצאו.
שעת הסיפור בחדר הסמוך העסיקה את הילד למשך כחצי שעה טובה, אך מרגיז שלא ציינו בפנינו כשהזמנו מקום שהיא עולה כסף.
לקינוח הזמנו גביע קצפת עם שברי מרנג ופירות יער, וכן קרם ברולה עם הל ומרווה. שניהם היו מצוינים, ונתנו לנו מספיק אנרגיה לרדוף אחרי העולל ברחובות יפו העתיקה.
היא: אווירה נעימה אבל מבחינת העיצוב יש עוד לאן לשאוף. הוא: פרקטי לארוחת בוקר עם ילדים, השירות לא מספיק קשוב. 

לא כשר
נכים: יש נגישות, השירותים לא נגישים לכיסא גלגלים.
שעות פתיחה: א'-ה' מ-8:00 עד אחרון הלקוחות, ו' ושבת מ-8:30 עד אחרון הלקוחות
עסקיות: א'-ה' 16:00-12:00. רצוי להזמין מקום מראש

נועה ביסטרו

מקום: יפו
רחוב: הצורפים 14
טלפון: 03-5189720