טיפים והמלצות

חפשו טיפ/המלצה

לא נמצאו תוצאות...

בקתות מפנקות לחופשה חורפית

ישראל 20.12.2010

מתחם בקתות האירוח "לה בקתה" בקיבוץ אורטל הוא מקום אידיאלי לבלות בו חופשת חורף אמיתית. במתחם יש עשר בקתות עץ גדולות במיוחד, נטועות בתוך חורש אורנים. אחרי שלג המחזה מרהיב במיוחד, כשהקרקע, העצים והבקתות מתכסים בשטיח לבן. אבל גם אם לא ירד שלג, הבקתות הן מקום מצוין להתחמם בו אחרי יום של טיולים בכל אתרי התיירות של צפון הגולן, כולל החרמון, שנמצאים במרחק נסיעה קצרה.

בכל בקתה יש חלל מרכזי ובו פינת ישיבה עם טלוויזיה וקמין בוער, פינת אוכל והעיקר – ג'קוזי עגול וגדול שמהחלונות הגדולים שלצידו ניתן להשקיף על חורשת האורנים. עוד בצימר: חדר שינה מרווח עם מיטת עץ מהגוני רחבה ונוחה, ומקלחת נעימה עם  ראש גשם. במרפסת הצמודה ניתן לאכול את ארוחת הבוקר, שמוגשת לבקתה בשעה בה תבחרו וכוללת חביתה, לחם ולחמניות, סלט ירקות, גבינות וממרחים, קרואסונים, בורקסים, מעדנים, יוגורטים, מיץ ועוד. בבקתות ניכרת תשומת לב לפרטים הקטנים: הקמין יחכה לכם דולק כשתיכנסו לבקתה, בקבוק יין, קופסה מלאה בתיונים ושוקולד של בוטיק השוקולד "דה קרינה" ממתינים בפינת האוכל ונרות, מבער ושמנים ארומטיים מחכים ליד הג'קוזי. כל אלה הופכים את הבקתות למתאימות במיוחד לחופשה רומנטית, למרות שניתן לארח בהן גם משפחות.

משפחות שמחפשות אירוח מעט יותר צנוע, ייהנו ממתחם חדרי האירוח הסמוך, שמציע 42 חדרים שביניהם מדשאות מטופחות. הילדים ייהנו מגני השעשועים ומביקור ברפת צפון הגולן שבקיבוץ, בה ניתן לצפות בחליבה.

למרות שהמקום אידיאלי לחופשה חורפית, הוא מומלץ מאוד גם בשאר ימות השנה, אז ניתן ליהנות ממזג האוויר הנעים, מהאוויר הצלול (המקום שוכן בגובה של יותר מ-900 מטר מעל פני הים) ומהקרבה למסלולי טיול ולאטרקציות תיירותיות רבות.

 

הנוף הצפוני

מקום: קיבוץ אורטל
טלפון: 04-6960702
אתר: www.ortal.net

לא נמצאו תוצאות...

לא נמצאו תוצאות...