בית הארחה אגרון – ירושלים

בלב ליבה הפועם של ירושלים, כפסע מחומות העיר העתיקה ובקרבת אטרקציות תיירותיות רבות. מציעה אכסניית אגרון לקהל לקוחותיה, אירוח של קודש וחול שלובים יחדיו באווירה ייחודית וקסומה.

בית הארחה אגרון – ירושלים

בית ההארחה אגרון – ירושלים
במרכזה של בירת ישראל, ובמרחק הליכה קצרה מהעיר העתיקה ומהמרכז השוקק של העיר, שוכנת לה אכסניית אנ"א אגרון – בית אבן בעיצוב ירושלמי, המציעה חדרים נוחים למטיילים, ארוחת בוקר עשירה הכלולה במחיר, אינטרנט אלחוטי בחינם, ויעוץ בתיאום סיורים ופעילויות בעיר. כמו כן תוכלו לקבל הנחות והטבות לחלק מאתרי התיירות החשובים ביותר. בית ההארחה אגרון הינו המקום המושלם להתחיל ולסיים בו את ימי הטיול שלכם בירושלים, וליהנות מהנופים שיש לה להציע – אם בעיר העתיקה, ואם במרכז המתחדש שלה. בואו להכיר מקרוב את סיפורה ההיסטורי של בירת ישראל, והתארחו אצלנו – בקבוצות או בחדרים פרטיים, מתוחזקים נקיים ומאובזרים היטב. בבית ההארחה שלנו תוכלו גם לקיים סמינרים, ימי עיון ועוד, כולל ציוד אור קולי בתיאום מראש.

לפרטים נוספים והזמנות>>

שירותי אירוח
חדרים:
האכסניה שלנו מבטיחה חופשה איכותית במחירים נוחים במגוון סוגי חדרים, הכוללים את כל מה שאתם צריכים כדי לנוח ולהירגע.
אם אתם מחפשים לינה לכל המשפחה, מבקרים בירושלים כקבוצה, כזוג, או לבד – אצלנו תוכלו למצוא חדר שיתאים בדיוק לכם. אכסניית אגרון מכילה 61 חדרים, ובכולם מיזוג אוויר, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, חדר רחצה ושירותים, מקרר מטיילים, ופינת קפה ותה. כל חדרי האכסניה מתוחזקים מדי יום.
קבלת החדרים מהשעה 15:00. פינוי חדרים עד השעה 10:00. ניתן לתאם מראש פינוי חדרים מאוחר במוצ"ש.
ניתן לקבל חדרים נגישים לאורחים עם מוגבלויות.

ארוחות:
באכסניית אגרון מוגשת מדי בוקר ארוחת בוקר עשירה ללא תוספת תשלום. במקום שני חדרי אוכל מרווחים, הגדול שבהם יכול להכיל עד 200 סועדים, והשני עד 90.
כל הארוחות המוגשות הינן כשרות בהכשרת הרבנות המקומית ירושלים. בנוסף אפשר להזמין לקבוצות ארוחות בהכשרים מיוחדים.
ניתן לשריין את חדרי האוכל ולהזמין שירותי קייטרינג עבור פעילויות כנסים, ועידות וסמינרים. כמו כן – ניתן להזמין מראש ארוחות נוספות, לרבות ארוחות ארוזות כיבוד וכדומה.

 

מתקנים ושירותים נוספים:
בית כנסת.
חניה תת קרקעית.
מכונות אוטומטיות.
חדר כביסה.
שירותי אינטרנט – עמדת אינטרנט וכרטיסי אינטרנט בתשלום.
ציוד אורקולי משוכלל בתשלום.

סמינרים וכנסים:
באכסנייה מגוון כיתות ואולמות המאובזרים בציוד ציוד אורקולי ועזרי לימוד.
קיימת אפשרות לארגון ימי עיון וכנסים מוסדיים ומשפחתיים.

לפרטים נוספים והזמנות>>