בית הארחה עין גדי

"עין גדי, עין גדי בך היופי יופיע בכל הוד והלב יהדהד ויחמוד…" (מילים: איתן פרץ)
במקום הכי נמוך בעולם,לרגלי מצוק העתקים,בסמוך לים המלח,אל מול הרי מואב המשנים צבעם לכל אורך שעות היום שוכנת אכסניית עין גדי המציעה לאורחיה חוויה קסומה ואירוח אישי.

בית הארחה עין גדי

בית הארחה עין גדי, טל' 0723940270


"עין גדי, עין גדי בך היופי יופיע בכל הוד והלב יהדהד ויחמוד…" (מילים: איתן פרץ)
במקום הכי נמוך בעולם,לרגלי מצוק העתקים,בסמוך לים המלח,אל מול הרי מואב המשנים צבעם לכל אורך שעות היום שוכנת אכסניית עין גדי המציעה לאורחיה חוויה קסומה ואירוח אישי
.
לפרטים נוספים והזמנות >>

דווקא במקום הנמוך ביותר בעולם ניתן ליהנות מחוויות שירימו את רוחכם הכי גבוה שאפשר. אכסניית אנ"א עין גדי המשקיפה על ים המלח ועל נופיהם המרתקים של צוקי מדבר יהודה, היא המקום המושלם עבורכם – אוהבי המדבר, חובבי ההרפתקאות ושוחרי הנוף המרהיב. באזור ישנם אתרים היסטוריים, מסלולים רגילים ומסלולי רכיבה, מעיינות ונוף הררי מרהיב. אין כמו נוף הבראשית של המדבר כדי לצאת משגרת היום יום, להירגע וליהנות, או לחילופין לא לנוח לרגע ולחקור את המדבר הקסום. בית ההארחה שלנו ינעים את הטיול שלכם עם חדרים נוחים בהרכבים שונים, ארוחת בוקר כשרה וטעימה הכלולה במחיר החדר, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

שירותי אירוח
חדרים:
בבית ההארחה בעין גדי ישנם 87 חדרי אירוח (18 מתוכם באגף המונגש) המתאימים ליחידים, זוגות, קבוצות ומשפחות. החדרים כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם מקלחת, שירותים, מקרר מטיילים, טלוויזיה וערכת קפה. בחלק מן החדרים יש גם מרפסת פרטית עם נוף מרהיב לים המלח. החדרים מתוחזקים מדי יום.
האורחים מוזמנים לבחור בין חדרי אירוח מודרניים למשפחות, לבין מעונות לקבוצות.
את הנוף המרהיב של ים המלח וצוקי מדבר יהודה תוכלו לראות ממקומות רבים באכסניה שלנו, ולחזות בזריחות מדהימות שרק המדבר יכול להציע, וזאת מבלי לצאת מהחדר.

ארוחות:
חדר אוכל עד 250 מקומות.
ארוחת הבוקר כלולה במחיר, ארוחות נוספות, כולל ארוזות – בהזמנה מראש.
כשרות הרבנות המקומית (ניתן להזמין ארוחות בכשרויות מיוחדות).

מתקנים ושירותים נוספים:
אורחינו מוזמנים להשתמש במגוון רחב של מתקנים העומדים לרשותם: רשת אינטרנט אלחוטית (Wi Fi) ללא תשלום, מגרש כדורסל, ארוניות אחסון, מכונות שתיה קרה ובית כנסת עם ספר תורה.
חשוב לציין כי הגישה לבית ההארחה ומתקניו מותאמים לאנשים עם מוגבלויות.

סמינרים וכנסים:
לאלו המעוניינים לארגן סמינרים וכנסים רבי משתתפים, נשמח להעמיד את שלושת אולמות הכנסים שלנו, הכוללים ציוד אורקולי. צוות האכסניה ישמח לסייע לכם לארגן את האירוע המושלם במקום המושלם.
ציוד אורקולי משוכלל בתשלום.

לפרטים נוספים והזמנות >>