איזמרגד – סוויטת ספא גלילית

לצימר בישוב הילה שבגליל המערבי יש מראה מעט ספרדי. הוא שוכן בקצה הישוב וצופה אל נופי נחל כזיב. הבית האדמדם, שחבוי מעט מן הבתים האחרים בישוב, מאפשר לאורחים לצפות במרחבים ונופי נחל כזיב, אבל גם לזכות באינטימיות

איזמרגד – סוויטת ספא גלילית

 
 
 לצימר בישוב הילה שבגליל המערבי יש מראה מעט ספרדי.  הוא שוכן בקצה הישוב וצופה אל נופי נחל כזיב. יואל קוצן, בעליו של הצימר, מתמחה בטיפולים אלטרנטיביים לאורחים באזור הצפון. 

הבית האדמדם, שחבוי מעט מן הבתים האחרים בישוב, מאפשר לאורחים לצפות במרחבים ונופי נחל כזיב, אבל גם לזכות באינטימיות.

 
  
  
לצימר חלל גדול והוא מכיל חדר שינה, סלון ומטבח. הריהוט עשוי מעץ מלא ובעיצוב ייחודי, במרכז החלל אח עצים מפיץ את חומו . במטבח מכונת קפה, והאורחים זוכים בכיבוד, עוגיות, פירות ויין. מקרר שתיה קלה חלב ועוד.
 
  
  
במרפסת ניצבת אמבטיית זרמים (ג'קוזי) גדולה תחת כיפת השמים ומדרגות מובילות לגג פרטי עם פינת שנטי שצופה אל הנוף מראש הנקרה ועד למירון .

לגולשי מסע אחר מגיעה במקום זה הטבה מיוחדת – בקשו אותה!

 
 
 
זכות הדיבור לאורחים שחוו את החוויה בעצמם:

"………המקום שלכם הוא חלום !!! כל מה שיכולתי לדמיין קיבל ביטוי במציאות… מבפנים – הצימר – העיצוב , הפרטים ,הנוחות והיופי !! טוב הטעם בו עיצבתם אותו פשוט מדהים. 

מבחוץ – חשתי שאני נמצאת במקום אחר בזמן אחר . החיבור לטבע מושלם!! לא חוויתי אותו בצורה כזו בשום מקום שהייתי בו קודם!… תודה רבה שהפכתם את החוויה שלנו ליחידה במינה!!
כמובן שנחזור שוב ושוב ונמליץ לכל מי שיודע להעריך ולשמור על הפנינה הזאת שלכם…." 
אליין ופיטר – כפר סבא

 
 
העיצוב המיוחד משרה אוירה חלומית … בכל מגירה יש הפתעה , בכל צנצנת מחקות סוכריות או עוגיות שהופכות את המקום הלכאורה זר , למקום חמים וביתי, הנוף והג'קוזי משכרים ממש…."
בני ואירית 

"לא יכולנו לחשוב על מקום יפה יותר, מפנק יותר ומתאים יותר
כדי לחגוג את "ירח הדבש" הקצרצר ונהדר שלנו. הכול היה מושלם- הסוויטה,הנוף,מזג האוויר והאוכל- פשוט חוויה …….."
נועה ורותם

 
" "דרגות הפינוק בסוויטה — פשוט מעולות – הג'קוזי המחומם תחת כיפת הכוכבים, מרפסת הגג המרהיבה ,שמיכות הפוך המפנקות,ריהוט העץ המיוחד ובעצם – הכל……….."
רונית ומשה – ירושלים 

 " ליואל ונגה
המקום מקסים,נעים זורם ומפנק.הרבה יותר מוצלח מאשר התמונות באתר. תודה רבה על סוף שבוע אחר,מלא השראה ויופי………….."
רקפת וניצן

 
 

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות