דה רוטשילד 71

ברוכים הבאים לגן העדן הפרטי שלכם בלב העיר תל אביב, העיר ללא הפסקה. בבניין הממוקם בשדרות רוטשילד 71, הסוויטות של דה רוטשילד 71 מציעות נוחות, חמימות וטעם טוב לשהות עסקית או חופשה עירונית.

דה רוטשילד 71

דה רוטשילד 71

ברוכים הבאים לגן העדן הפרטי שלכם בלב העיר תל אביב, העיר ללא הפסקה. בבנין הממוקם בשדרות רוטשילד 71, הסוויטות של דה רוטשילד 71 מציעות נוחות, חמימות וטעם טוב, לשהות עסקית או חופשה עירונית.

דמיינו לעצמכם שאתם עומדים מול בית באוהאוס מקורי, בשדרות רוטשילד, בלבה הפועם של תל אביב. יופיו הייחודי של הבית קורא לכם לקחת צעד נוסף ולגלות את סודותיו. איזו חוויה מזמן לכם הבניין? שוו לעצמכם בוטיק רזידנס המשלב בין עיצוב ושימור מוקפד של “העיר הלבנה” עם מיטב הפינוק והאבזור המודרני: סוויטות מפוארות, שירות מושלם, וחוויית אירוח יוצאת מגדר הרגיל. כעת, הכנסו פנימה . . .

דה רוטשילד 71 ממקם אותך במרכז התרבות, העסקים, האמנות והבילויים של העיר. החוויה שהוא מעניק עוטפת אותך במורשת תרבותית, סגנון בעל אמירה, ואלגנטיות נינוחה. הבניין בשדרות רוטשילד 71, שתיכנן האדריכל זאב רכטר, נשאר בבעלות משפחתית מאז הקמתו בשנת 1934 כבית קריגר. משפחת קריגר יזמה שיפוץ נרחב בבניין בשנת 2012 תוך שימור כל סממני הבאוהאוס, עד הפרט הקטן ביותר, על מנת להציע לך אי של שקט ושלווה בעיר הרוגשת.
עיצוב המלון
הבניין בשדרות רוטשילד 71 הוא אחד היפים שבבנייני הסגנון הבינלאומי באדריכלות, סגנון אשר זיכה את ׳העיר הלבנה׳ בתל אביב בתואר ׳אתר מורשת עולמית׳ על ידי אונסק”ו – ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו”ם. סגנון בנייה זה התפתח לאחר מלחמת העולם הראשונה במערב אירופה בכלל, ובבית הספר לעיצוב “באוהאוס” שבדסאו, גרמניה בפרט (שם פעלו וולטר גרופיוס, האנס מאייר ומיס ואן דר רוהה), כמו גם במשרדו של אריך מנדלסון בברלין, ובצרפת, סביב האטלייה של לה-קורבוזייה.

הסוויטות:
סטודיו
חדרי הסטודיו מעניקים תחושה חמימה ונוחה בחלל אינטימי המאובזר בכל טוב.
אקזקיוטיב
סוויטות האקזקיוטיב בעלות פינת ישיבה, ומשלבות אלגנטיות, נינוחות וסטייל.
רזידנס
סוויטות הרזידנס המעוצבות להפליא מורכבות מחדר שינה נפרד למנוחה ורוגע, ומחדר מגורים מרווח, המהווה חלל אידיאלי להתרווחות, לבילוי ולאירוח.
פנטהאוז
סוויטת הפנטהאוז היא דירת דופלקס מקסימה ומרווחת, הממזגת את הטוב מכל העולמות בשתי קומות. חדר המגורים פונה למרפסת גג פתוח שובת לב.
סוויטת רוטשילד
סוויטת רוטשילד היא חגיגה לחושים וחוויה בפני עצמה. היא מלאה בכל טוב, בנגיעות עיצוב ובפריטים האיכותיים ביותר מעולמות הפנאי, האירוח והבישול. שדרות רוטשילד וקו הרקיע של תל אביב פרושים בפני אורחי הסוויטה ונגלים להם מהסלון המרווח בעל היציאה למרפסת הגג הנפלאה.
שירותי המלון
תכנון, מחשבה ומשאבים ניכרים הושקעו ביצירת הסביבה לחוויית אירוח יוצאת מגדר הרגיל.
אווירה חמה ומשפחתית המכבדת את פרטיותו של האורח ומסייעת בהתאקלמות בסביבה, מתלווה לנוחות שבגישה לרשת אינטרנט אלחוטית מהירה בחינם, כמו גם לנינוחות של שתיית אפריטיף בטרקלין הספרייה, עיון במגוון ספרי אמנות ואדריכלות, או בישיבה בפינות החמד הנעימות בחצר האחורית.
הצוות המסור שלנו שמח למלא ולזכור את כל העדפותיך האישיות כך שבביקור הבא שלך ימולאו מראש כל בקשותיך.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...