תפריט עמוד

טרנסאט אייר הקנדית התחילה לטוס לישראל

חברת התעופה הקנדית טרנסאט אייר החלה להפעיל קו תעופה ישיר בין תל אביב למונטריאול. זהו הקו הישיר הארוך ביותר של החברה ולקראת פתיחתו נרכש מטוס איירבוס עם 300 מושבים

אל שלל קווי התעופה החדשים לישראל שנפתחו בשנה האחרונה, הצטרפה חברת התעופה הקנדית אייר טרנסאט (Air Transat), אשר חנכה קו תעופה ישיר בין תל אביב למונטריאול. כדי לציין את האירוע, שגרירות קנדה בישראל ערכה קוקטייל חגיגי וקבלת פנים לבכירים מענף התעופה והתיירות. סגן שגרירת קנדה, ראלף ג'נסן, אמר באירוע כי מונטריאול חוגגת השנה 375 לייסודה וכי זהו זמן מצוין לחזק את הקשר בין ישראל לקנדה. "לשתי המדינות יש הרבה מהמשותף והיחסים בינינו חזקים ומושתתים על אנשים. גם בעידן של תקשורת אין תחליף לקשר ישיר בין בני אדם".


קו הרקיע של מונטריאול משתקף בנהר סנט לורנס החוצה את העיר | צילום: שאטרסטוק

ג'יל רינגוואלד, סמנכ"ל המסחר של חברת אייר טרנסאט, שהגיע במיוחד לישראל לכבוד פתיחת קו התעופה, סיפר לנוכחים כי אייר טרנסאט רכשה מטוס מדגם איירבוס A330 על מנת שיפעל בקו לתל אביב, הקו הישיר הארוך ביותר של החברה. אייר טרנסאט טסה ליעדים שונים בקנדה, בארצות הברית, במרכז אמריקה, בקריביים ובאירופה וכאמור כעת גם לישראל.

"אני בטוח שהבחירה לפתוח את קו התעופה לישראל תוכיח את עצמה עוד השנה", אמר רינגוואלד והסיף כי קבוצת טרנסאט היא חברת התיירות הגדולה ביותר בצפון אמריקה, עם צי של 30 מטוסים שטסים לכ-60 יעדים, בתי מלון בקנדה, במקסיקו, בקובה וברפובליקה הדומיניקנית, רשת משרדי נסיעות הגדולה ביותר בקנדה וסוכנות לתיירות נכנסת. לדבריו, פתיחת קו התעופה החדש הוא המשך ישיר להידוק הקשרים המסחריים בין מחוז קוויבק, שבו נמצאת מונטריאול, וישראל.


מנהלי טל תעופה, נציגת אייר טרנסאט בישראל, עם צוות האוויר של טיסת הבכורה שנחתה בישראל

בין הנוכחים באירוע לכבוד פתיחת הקו החדש היו גדעון טהלר, הבעלים של טל תעופה המייצגת את אייר טרנסאט בישראל, זיו נבו, קונסול ישראל במונטריאול, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א, עו"ד יהודה רווה, יו"ר לשכת המסחר ישראל-קנדה, חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות ורבים נוספים.

בתמונה הפותחת: טיסת הבכורה של אייר טרנסאט נוחתת בנתב"ג

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.