תפריט עמוד

5 דברים שחייבים לקחת לנסיעה

כולנו יודעים שצריך לארוז את התיק לחו"ל מוקדם ככל האפשר כדי לא לשכוח בגדים, דרכונים וצילומים של כרטיסי טיסות והזמנות, אבל מה באמת חייב להיות חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם ומה הכי סביר שתשכחו? הנה 5 דברים שכדאי לקחת לנסיעה

הכנה מוקדמת לנסיעה לחו"ל יכולה להיות לא פחות מרגשת מאשר הטיול עצמו. כולנו אוהבים לארוז את המזוודה, להכניס בגדים ולתכנן את לוח הזמנים מעבר לים. אנחנו כבר יודעים היטב מה צריך להביא ומכירים בעל פה את הרשימות שמתחילות עם "דרכון" וממשיכות עם "צילומים מודפסים ועותקים מקוריים של כרטיסי טיסה והזמנות". מצד שני, דווקא ההתרגשות לפני הטיסה עלולה לגרום לנו לפספס דברים חשובים.

הנה למשל חמישה דברים לא אלמנטריים שכדאי מאוד לקחת לנסיעה:


1. כרטיס אשראי בינלאומי
אנשים שמסתמכים רק על מזומן במהלך הטיול בחו"ל לוקחים על עצמם סיכון מיותר. עמלות משיכת מטבע חוץ בכספומטים בחו"ל הרבה פחות גבוהות ממה שנהוג לחשוב, מה גם שאף פעם אי אפשר להתכונן עד הסוף למצב של גניבה או אובדן. כרטיס אשראי בינלאומי הוא היחיד שנותן גיבוי ושקט ומבטיח אפשרויות תשלום מגוונות בלי חשש.

2. סוללת גיבוי לטלפון הנייד
עוד דרך לגבות את הצלחת הטיול היא לקחת סוללה נוספת לטלפון הנייד. מי שנוסע לאירופה או ארצות הברית בדרך כלל לוקח איתו את הטלפון הפרטי ובונה על הטענה אחרי הנחיתה ביעד, אך מתח החשמל ביעד עשוי להיות שונה ולהוריד לטמיון את ההכנה המוקדמת. מומלץ לקחת סוללת גיבוי גם לטיול תרמילאים בדרום אמריקה או הודו ולהיערך לאובדן או תקלה במטען.

3. ספר
הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בחו"ל ואחת ההמלצות הקלאסיות הטובות ביותר היא לקחת ספר בתיק הצד. ספר יעביר לכם את הזמן בהמתנה לטיסה, על המטוס עצמו וכאשר תעמדו בתור בפארק שעשועים או בכניסה לאטרקציה מסוימת. הספר לא צריך לשקול הרבה והוא גם יכול להיות דרך מצוינת להירגע.

4. פנס
הפסקת חשמל בבית לא מטרידה אתכם כי אתם יודעים מה לעשות ולמי להתקשר, אבל מה תעשו אם זה יקרה בחו"ל? בשביל זה תצטרכו לקחת איתכם פנס קטן ולהצמיד אותו לתיק או לארנק. גם אם מעולם לא תשתמשו בו, הפנס לא יכול להזיק ולא אמורה להיות בעיה בטיחותית לעלות איתו למטוס.

5. תיק נוסף
מטיילים מנוסים לא יוצאים מהארץ לפני שהם מכניסים למזוודה תיק נוסף. זה יכול להיות תיק קטן או גדול בהתאם לאורך הטיול וכמות הציוד, והתפקיד שלו הוא להעניק גיבוי למקרה שבו המזוודה נקרעת או נשברת. תיק נוסף אמנם לא ימנע את עוגמת הנפש של אובדן הציוד, אבל הוא בהחלט יגן עליכם אם תרצו לחזור לארץ ותגלו שנגמר המקום במזוודה המקורית.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.