תפריט עמוד

מלון מלכת שבא באילת מתחדש

מלון מלכת שבא, מהגדולים שבמלונות אילת, חוגג: בימים אלה מסיימת הנהלת המלון והבעלים, חברת "אלעד גרופ" מקבוצת תשובה, שיפוצים בהיקף נרחב במלון ובחדריו, זאת במקביל להחלטה על ההיפרדות מניהולה של רשת הילטון.

המלון, אשר נפתח לראשונה בשנת 1999, מציע 481 חדרי אירוח מפוארים, כשגם הקטן שבהם משתרע על שטח של 25 מ"ר, הרבה מעבר לממוצע באילת. המגוון כולל 40 סוגים שונים של יחידות אירוח, המותאמות גם לאירוח משפחות עם ילדים. גולת הכותרת הן סוויטות מפוארות עם ג'קוזי חיצוני פרטי, הפונה אל עבר הים האדום וההרים.


לובי אקסום בעיצובה של האדריכלית גל נאור

עד כה נחנכו מחדש שש קומות יוקרה, הכוללות 204 חדרים וסוויטות. את הסוויטה המלכותית, סוויטת רויאל, ואת הלובי עיצבה האדריכלית גל נאור, שעיצבה בתי מלון רבים בארץ ובעולם, בהם מלון פלאזה בניו יורק. את חדרי האירוח עיצב אדריכל הפנים דניאל חסון, שעובד על פרויקטים במגזר העסקי והפרטי בארץ ובחו"ל, כולל מספר רב של מלונות.
המלון מציע עיצוב עכשווי בינלאומי, אשר בא לידי ביטוי בשטיחים בעלי צבעים ניטרליים, ריהוט עדכני וחדש ואביזרים המעניקים לאורח תחושה של חופשה יוקרתית בחו"ל – קרוב לבית.


סלון ביחידת משפחה בחדרי הפרימיום

מנכ"ל המלון, מיקי שניידר, אומר: " במהלך השנתיים האחרונות עברנו כברת דרך בכדי להבטיח לאורחים שלנו יותר מהכל. כיום אנו מציעים לאורח לא רק שהות, אלא חוויה של ממש – מרגע הצ'ק אין בקבלה, לאורך כל שהותו ועד לאחר שובו הביתה. החדרים החדשים, כחלק מההתחדשות הכללית במלון, הם חלק חשוב מהחוויה הזו".


מרפסת בסוויטת רויאל

כחלק מהבטחת ההתחדשות, מציע המלון כעת גםWifi חינם לאורחים ושימוש חינם בחדר הכושר המאובזר במתקנים חדישים. שירותי הספא, המנוהלים על ידי גוף מקצועי חיצוני, מוצעים בתשלום נוסף. בקרוב יחנכו טרקלין עסקים חדש ומפואר, יורחב בית הכנסת היכל שוהם המשמש מתפללים מבתי מלון בסביבה, וכן יחודשו מסעדות המלון ו-277 חדרים נוספים.

בית הכנסת היכל שוהם

איפה? החוף הצפוני אילת, טלפון: 08-6306655, אתר אינטרנט
כמה? החל מ-800 שקל ללילה לזוג

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.