תפריט עמוד

יונייטד: בואינג חדיש בקו תל אביב ניו יורק

מטוס בואינג 777-300ER, הדגם החדש ביותר בצי של חברת התעופה, מצויד במושבים המתקדמים של מחלקת העסקים החדשה יונייטד פולאריס. נוסעי המחלקה בטיסות מישראל ייהנו מארוחות גורמה של השפים אביב משה ומאיר אדוני ומקינוחים של מיקי שמו

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב הכריזה יונייטד איירליינס על שילובו של מטוס בואינג 777-300ER בטיסות בקו תל אביב – ניו יורק. זהו הדגם החדש ביותר של חברת התעופה, אשר מצויד במושבים המתקדמים של מחלקת העסקים יונייטד פולאריס. המטוס החדש יחליף את בואינג 777-200 החל מ-5 במאי 2017, ויפעל באחת משתי הטיסות היומיות שמציעה החברה (לכיוון מערב). תל אביב היא הקו הנוסף היחיד אשר יעשה שימוש בבואינג 777-300ER החדש, זאת בנוסף לטיסה שמפעילה החברה בין סן פרנסיסקו לבין הונג קונג.

"אנחנו שמחים שכבר באביב נוכל לשלב את מטוס 777-300ER בקו הטיסות תל אביב-ניו יורק/ניוארק", אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל. ״אני משוכנע שלקוחותינו בישראל יעריכו את חווית הטיסה המשופרת שמעניקים מושבי מחלקת העסקים יונייטד פולאריס החדשה, אשר זמינה במטוס זה".

המטוס החדש מאפשר הוספה של 100 מושבים נוספים בטיסות בין תל אביב לניו יורק ובחזרה. בסך הכל המטוס כולל 366 מושבים: 60 מושבים במחלקת העסקים יונייטד פולאריס, 204 מושבים במחלקת התיירים ו-102 מושבים מרווחים יותר במחלקת Economy Plus המספקים מרחב נוסף לרגליים.

מחלקת העסקים החדשה נקראת מעתה יונייטד פולאריס (United Polaris), והיא מהווה את המוצר המהפכני המשמעותי ביותר של חברת התעופה מזה למעלה מעשור. זוהי חווית שירות מושלמת, מהטרקלין ועד נחיתה. "יונייטד פולאריס משנה את חוקי המשחק בנסיעות עסקים בינלאומיות", אמר אוסקר מוניוז, נשיא ומנכ"ל יונייטד. במסגרת תהליך העיצוב של מחלקת העסקים הבינלאומית, יונייטד התבססה על יותר מ-12,000 שעות מחקר, במהלכן נמצא כי שינה נמצאת בראש סדר העדיפויות של נוסעי מחלקת עסקים. העיצוב פורץ הדרך וההתמקדות בשיפור השינה של יונייטד פולאריס שאב השראה והתבסס על תובנות שנאספו ממאות לקוחות ועובדים.

קולקציית המצעים של סאקס פיפת' אווניו במחלק יונטייד פולריס

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין יונייטד וחנות היוקרה Saks Fifth Avenue הניב קולקציית מצעים אשר עוצבה על מנת לספק נוחות מרבית, המציעה בין השאר שמיכות פלוסין, שמיכות יום קלות וכריות בגדלים שונים. בכל הטיסות יוצעו במהלך השנה גם נעלי בית, ובטיסות שאורכן מעל 12 שעות תוצענה גם פיג'מות מעוצבות. ערכות השירות החדשות יכללו בין השאר מסכות עיניים בעלות עיצוב ארגונומי ומוצרים נוספים מבית Soho House & Co.’s Cowshed Spa.הנוסעים במחלקת פולריס ייהנו ממושבים מתקדמים הכוללים, בין השאר, מספר משטחים, המאפשרים לאכול ולעבוד במקביל, צד HD בגודל 16 אינץ', גישה ישירה למעבר מכל מושב ותאורת אווירה.

מיקי שמו (מימין), אבי פרידמן ואביב משה | צילום: אביב חופי

בנוסף לפינוקים האלה, הנוסעים בקו מישראל ייהנו מארוחות גורמה שהוכנו במיוחד עבור יונייטד על ידי השפים אביב משה ומאיר אדוני ומקינוחים של הקונדיטור מיקי שמו. במסיבת העיתונאים סיפר השף אביב משה שהארוחות מוכנות מועד קצר לפני ההגשה בטיסות: "זה כמו לקבל את האוכל של המסעדות שלנו בגובה 30 אלף רגל". מיקי שמו, שהקינוחים האישיים שלו מוצעים בטיסה בנוסף לקינוח הגלידה עם הקצפת המסורתי של יונטייד, הוסיף שהיה חשוב לו להכין קינוחים בעלי מרקמים שונים ושיהיו מתוקים, אבל לא מתוקים מדי. בנוסף למנות השף המענגות ולקינוחים המפנקים, במחלקת פולריס הנוסעים נהנים ממבחר של 12 יינות – שישה אדומים ושישה לבנים.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.