תפריט עמוד

כפרי נופש: החופשה המשפחתית המושלמת

כפרי הנופש של סנטר פארקס, הפזורים בהולנד, צרפת, גרמניה ובלגיה, מציעים חופשה משפחתית מושלמת. בכפרים עצמם יש אפשרויות בילוי מרובות, כולל פארק מים ייחודי, ומחוץ לכפרים תגלו אטרקציות נהדרות במרחק נסיעה קצר

 

הדבר הראשון שתרגישו, מיד בכניסה לכפר הנופש, הוא הרוגע. מסביב הכל ירוק, ושקט מבורך מקיף אתכם מכל עבר. ואז תשמעו את הקולות: ציוץ ציפורים, צחוק ילדים הרוכבים על אופניים בשבילי הכפר. מה לא תשמעו? רעשי מכוניות. דרכי הכפר ריקות ממכוניות (ביום הראשון לחופשה מותר לנסוע עד הווילה, לפרוק את החפצים וזהו, מעכשיו והלאה המכוניות חונות מחוץ לכפר ואתם מתניידים בכפר ברגל או באופניים). ברוכים הבאים לכפרי הנופש של סנטר פארקס.


כפר הנופש De Eemhof בהולנד. כפרי הנופש נמצאים בלב הטבע הירוק

מהם בעצם כפרי נופש ובמה הם שונים ממלון או מדירה ששוכרים בחו"ל? בואו נעשה סדר: חופשה בכפר נופש שונה מכל חופשה משפחתית שהכרתם, גם אם בעבר החלפתם את חדרי המלון בדירת נופש עירונית. ראשית, כפרי הנופש נמצאים בלב הטבע, כל כפר כזה פרוש על פני שטח גדול מאוד וירוק מאוד. כיוון שאין תנועת מכוניות, הילדים יכולים להתרוצץ בביטחון מוחלט ברגל או באופניים (בכל כפר נופש תוכלו לשכור אופניים לכל תקופת השהות), הם נהנים מהעצמאות הזאת ואתם נהנים משקט נפשי ויכולים לשבת בשלווה עם כוס קפה בגינת הווילה שלכם או לטייל בשניים על גדת האגם. כמה פעמים זה קרה לכם בחופשות קודמות עם הילדים? אנחנו מנחשים שאף פעם…


מרכז השלג מונטנה בכפר הנופש De Kempervennen בהולנד, שבו אפשר לעשות סקי וסנובורד כל השנה

המגורים בכפר הנופש הם בבבתים או בווילות ברמות שונות – אתם בוחרים את הגודל ורמת האבזור על פי כמות הנפשות במשפחה וכמובן בהתאם לתקציב. בכל וילה שכזאת יש כמה חדרי שינה נפרדים, סלון עם ספות וטלוויזיה, מטבח מאובזר, ריהוט גן מתקן ברבקיו בחצר. חלק מהווילות נמצאות בלב היער, אחרות ניצבות על גדת אגם או על שפת נהר. את הארוחות תוכלו לבשל בעצמכם עם מצרכים מהסופרמרקט של הכפר, שבו מבחר גדול ומגוון הכולל בשרים, גבינות, פירות, ירקות, מוצרי חלב ועוד ועוד. אפשר גם לאכול באחת המסעדות בכפר.


כפרי הנופש של סנטר פארקס מציעים אפשרויות רבות לבילויים וטיולים ביער או ליד האגם

בלבו של כפר הנופש תמצאו את כיכר השוק, המרקט דום, עם חנויות, בתי קפה, מסעדות, מגרשי משחקים, פעילויות לילדים ולמבוגרים. כאן תוכלו לאכול, לבלות ולפגוש את הנופשים האחרים, רובם אירופאים, וגם הילדים ימצאו כאן חברים חדשים. בערב מתקיימות במרכז הכפר הופעות ותכניות בידור שונות.


כפר הנופש De Vossemeren בבלגיה. בכל כפרי הנופש של סנטר פארקס יש פארק מים נהדר

מה עושים במהלך חופשה בכפר נופש? אפשרויות הבילוי בתוך הכפר כמעט אינסופיות: פינת חי, מגרשי ספורט, קיר טיפוס, סירות פדלים באגם, רכיבה על אופניים ועוד. גולת הכותרת מבחינת רוב הילדים היא Aqua Mundo, פארקי המים הייחודיים לכפרי הנופש של סנטר פארקס. בכל כפר נופש של הרשת תמצאו פארק מים עם בריכות פנימיות וחיצוניות, מגלשות ושעשועי מים שונים. פארק המים פתוח כל יום עד 21:00 בערב, כך שבסופו של יום טיולים מחוץ לפארק אפשר להחליף לבגד ים ולרוץ לפארק המים. הפארק מקורה ומחומם כך שגם בימים גשומים אפשר לבלות שם בכיף גדול.

מעבר לאטרקציות שתמצאו בכל כפר נופש של סנטר פארקס, יש כמה דברים ייחודיים לכפרים מסוימים. למשל, בכפר דה אמהוף בהולנד יש מרכז של ספורט ימי, בכפר דה ווסמרן בבלגיה תמצאו פארק פיראטים וכן הלאה.


מגלשה בפארק המים בכפר הנופש Het Heijderbos בהולנד

ומה אפשר לעשות מחוץ לכפר הנופש? עם כל כך הרבה אטרקציות ופיתויים, סביר להניח שתתקשו לנתק את הילדים מהכפר, אבל בחוץ מחכים כל כך הרבה בילויים וטיולים… לא חשוב באיזה כפר נופש אתם נמצאים או באיזו מדינה – הולנד, צרפת, גרמניה או בלגיה – תמיד יש המון מה לעשות במרחק נסיעה לא ארוכה.

בהולנד, אחת המדינות החביבות על משפחות ישראליות, תוכלו לבלות יום עמוס חוויות בפארק השעשועים אפטלינג, לבקר בדולפינריום, לטייל בין התעלות וטחנות הרוח בחיטהורן. אחד מכפרי הנופש ההולנדיים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים הוא דה איימהוף (De Eemhof), בעיקר בשל מיקומו הנוח לאמסטרדם – רק 55 ק"מ מהעיר. במהלך השהות בכפר תוכלו לבקר בכמה מהאטרקציות המובילות באזור, כמו הדולפינריום, מדורודם ופארק השעשועים ווליבי, ולקפוץ ליום מלא חוויות באמסטרדם, כולל ביקור במוזיאון החדש שנפתח לפני כמה חודשים, ריפלי'ס (Ripley's Amsterdam), שמשאיר את המבקרים פעורי פה.

השוהים בכפר הנופש לה בואה פרנס בצפון צרפת יכולים לטייל ברחבי נורמנדי, כולל במקום המפורסם ביותר באזור – האי הקטן מון סן מישל. הנופשים בטרואה פורה, אף הוא בצרפת, ייהנו מהקרבה לשמורות טבע ולעיר היפהפייה שטרסבורג. וכך גם בכפרי הנופש האחרים של סנטר פארקס, כל כפר והאטרקציות המיוחדות באזור שלו.


כפר הנופש De Kempervennen בהולנד. אין סוף לחוויות המשפחתיות שתצברו בכפר עצמו ובסביבתו

שוש, שחזרה מחופשה משפחתית בכפר נופש בהולנד, לא מפסיקה להתפעל. "היה הכי כיף שבעולם, זאת פשוט חופשה אידיאלית למשפחות. אנחנו מטיילים כל שנה בחו"ל עם הילדים, אבל אף פעם לא ראיתי אותם מאושרים כל כך. מיד כשהגענו הם התחילו להתרוצץ בשבילים, בתוך שעתיים הם כבר התמצאו בכל מה שיש בכפר, הכירו כל פינה. כל יום טיילנו עד חמש או שש אחר הצהריים במקומות הכי יפים שיש, וכשחזרנו לכפר הילדים רצו ישר לפארק המים וכשהוא נסגר הם שיחקו באולינג ומשחקים אחרים. לא היה רגע אחד שמישהו מאיתנו השתעמם. אני לא יכולה לחכות לחופשה הבאה שלנו, הפעם בכפר נופש בצרפת".


פינת חמד בכפר הנופש De Huttenheugte בהולנד

מידע נוסף על כפרי הנופש של סנטר פארקס תמצאו באתר של ב.ד. גרייבר, נציגי סנטר פארקס בישראל.

בתמונה הפותחת: כפר הנופש De Eemhof בהולנד

כתבה פרסומית

 

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.