תפריט עמוד

לאחר שיותר מ-50 מדינות אישרו את הגעתן לתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, המארגנים הודיעו כי עשרות בכירים מכל העולם אישרו את השתתפותם, בהם שרי תיירות מ-14 מדינות. בין הבכירים שישתתפו בתערוכה: שר התרבות והתיירות של טורקיה, נאבי אבקי, שרת התיירות של הפיליפינים, וונדה קורזון טולפו- תיאו, סגנית המזכיר לענייני מורשת, תרבות ותיירות של איטליה, דורינה ביאנקי, מזכיר משרד התיירות הקנייתי, נג'יב בלאלה, שר התיירות של מדגסקר, רולנד ראטסירקה, שר התיירות של פנמה, גוסטבו הים, שרת התיירות של רומניה, אנקה פאבל- נידיה ורבים נוספים

לדברי אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "תערוכת התיירות הבינלאומית ה-IMTM, תארח השנה מספר חסר תקדים של 14 שרי תיירות ובכירים נוספים ממדינות שונות ומכובדות שרואות בתערוכה אבן דרך בסיסית וחשובה עבור מדינותיהן ועבור ענף התיירות העולמית בכלל. שרי התיירות הרבים שמגיעים לתערוכה רואים בתייר הישראלי שיוצא מספר פעמים בשנה לחו"ל פוטנציאל אדיר. מציגי התערוכה מגיעים על מנת לקדם ולפתח את הקשרים בין המדינות ואת התיירות הנכנסת והיוצאת. אנו גאים שהתערוכה הפכה למנוע כה מרכזי בעולם התיירות הבינלאומי ושישראל הפכה למוקד בינלאומי אליו מגיעים שרי תיירות רבים מכל העולם".

תערוכת התיירות הבינלאומית שברה השנה שיא במספר המציגים מחו"ל ומישראל והפכה ללא ספק לזירת העסקים העיקרית של ענף התיירות העולמית. בתערוכה נסגרות העסקאות המרכזיות לחופשות הקרבות בחודשי האביב והקיץ. כמו כן, נחשפים היעדים החדשים שעתידים לתפוס תאוצה ומוצגים החידושים הטכנולוגיים שמעצבים מחדש את פני תחום התיירות. לתערוכה ערך רב עבור ענף התיירות העולמית וכן למדינת ישראל המארחת זו הפעם ה-23 את התערוכה.

בתמונה הפותחת: נערים על החוף בדגסקר. שר התיירות של מדינת האי הזו יגיע לת"א | צילום: Artush / Shutterstock

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.