תפריט עמוד

חדשנות בטיסות

מערכות בידור מתקדמות, הזמנת מוצרי דיוטי אונליין וקבלתם במטוס, ארוחות מיוחדות מתפריט א-לה קארט, מגזינים דיגיטליים לקריאה בטיסה - הנה כמה מהחידושים שתמצאו בטיסות מישראל

באפריל 1925, חברת התעופה הבריטית אימפיריאל איירווייז (שפעלה במשך כ-15 שנים עד סוף שנות ה-30 של המאה הקודמת), הפתיעה את הנוסעים בטיסה מלונדון לפריז עם הקרנת סרט הפנטזיה "העולם האבוד". זאת היתה הפעם הראשונה שסרט קולנועי הוקרן בטיסה מסחרית. כעשור לאחר מכן, על גבי ספינת האוויר הינדנבורג, הנוסעים נהנו מאפשרויות בידור מסוג אחר במהלך הטיסה בת היומיים וחצי (!) בין אירופה לארצות הברית: על גבי ההינדנבורג היה חדר מוזיקה עם פסנתר כנף, חדר אוכל, בר, חדר עישון ולאונג'. בטיסות מאוחרות יותר הוחלט לוותר על הפסנתר כדי לחסוך במשקל.

מים רבים זרמו באוקיינוסים מאז אותם ימים רחוקים, אבל גם בתקופתנו אתם ודאי זוכרים את הימים שבהם במהלך טיסות ארוכות הוקרן סרט על כמה מסכים משותפים, והנוסעים שישבו שורות אחדות מאחורי המסך נאלצו לסובב את הצוואר בזוויות מוזרות כדי להצליח לצפות בתרגום שבתחתית המסך. באותה תקופה הצ'ק אין לטיסה נעשה אך ורק בשדה התעופה, הכרטיסים הודפסו על נייר עבה והבחירה בארוחה במטוס היתה בין "צ'יקן" ל"ביף".


תשכחו מ"הצ'יקן או ביף" של פעם, הנה ארוחה יפנית שאפשר להזמין מראש אונליין לטיסה של SWISS

כל זה נשמע כמו נוסטלגיה רחוקה (למעשה מדובר על שנים מעטות בלבד), בעיקר כי בשנים האחרונות שירותי הטרום טיסה והשירותים הניתנים בטיסה עצמה השתכללו מאוד. ככל שהטכנולוגיה התקדמה, הטיסות הפכו לנוחות ונעימות יותר, עם מערכות בידור חדשניות, אפשרויות נוחות ומהירות לעשות צ'ק אין ולבחור מושב, מגזינים דיגיטליים במהלך הטיסה, אפשרות לעקוב אחרי המזוודה ועוד ועוד. ואם ההטבות האלה מקלות על נוסעים לחופשה, חשבו עד כמה הן עוזרות לאנשי עסקים, שטסים באופן תדיר ליעדים רחוקים.

בדקנו אילו חידושים תמצאו בכמה חברות תעופה שפועלות מישראל ומציעות טיסות ישירות לאירופה וטיסות המשך ליעדי עסקים ברחבי העולם.

איפה המזוודה שלי ועזרה ממילדרד
מעבר לשירותים הרגילים של הזמנת טיסות (כולל שינוי וביטול), הזמנת ארוחות מיוחדות, מקומות ישיבה וכדומה, חברת התעופה לופטהנזה מציעה לנוסעים שירותי אונליין רבים ומגוונים. בין השאר, קבלת עדכונים על מצב טיסה (איחורים, ביטולים, שינויים בשער העלייה למטוס) מעקב אחרי כבודה, קבלת התראה עם הנחיתה בנמלי תעופה מסוימים באירופה מאיזה מסוע תצא המזוודה, הורדת מגזינים דיגיטליים (כולל עיתון הארץ בעברית) לפני הטיסה ועוד.


מערכת בידור מתקדמת בטיסה של לופטהנזה

אבל זה עוד לא הכל. חובבי השופינג ישמחו לגלות שאפשר להזמין מוצרים מ-WorldShop לפני הטיסה, לקבל את המוצר לבדיקה במטוס ואז להחליט אם לרכוש אותו או לא. מוצרים שנרכשו ושולמו מראש תוכלו לאסוף באחת מחנויות הרשת בנמלי התעופה של פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, ברלין והמבורג. ואם אתם נמצאים בטרנזיט באחד מנמלי התעופה האלו, תוכלו לקבל את המוצר בשער העלייה למטוס. הכי פשוט ונוח.

גם במהלך הטיסה תגלו חידושים משמחים, כמו שירות FlyNet – חיבור מאובטח לאינטרנט בטיסות ארוכות טווח ומערכת בידור מתקדמת בטיסות ארוכות טווח הכוללת שידורים חיים מערוצי ספורט וחדשות ואפילו אפשרות לראות מראש את תפריט הבידור לטיסה מסוימת. אפליקציית בידור בטיסות נבחרות לטווח בינוני (כולל מתל אביב לגרמניה) ניתנת להורדה לכל מכשיר נייד.


מוצרי דיוטי פרי שהזמנתם אונליין מה-WorldShop של לופטהנזה יגיעו אליכם למטוס

והחידוש האחרון: פייסבוק בוט, העונה לשם מילדרד – הכניסו את היעד המבוקש, החודש בו תרצו לטוס ואיזו מחלקה אתם מעדיפים, ומילדרד תבצע עבורכם חיפוש אחר המחיר הזול ביותרת (במסנג'ר חפשו Lufthansa Best Price).

שניצל וינאי ומתנה שווה במיוחד
שירותי האונליין של אוסטריאן איירליינס כוללים הורדת מגזינים דיגיטליים לקריאה בטיסה, אפשרות להזמין לימוזינה מנמל התעופה בווינה לעיר ובחזרה, שדרוגים למחלקת עסקים בטיסות ארוכות בתוספת קבועה של 499 אירו (על בסיס מקום פנוי), אפשרות להזמין כרטיס כניסה לטרקלין בווינה (ללא קשר למחלקה בה אתם טסים) תמורת 35 אירו וכן ארוחה לפי בחירה מתפריט – לרשות הנוסעים יש תשעה תפריטי א-לה קארט שמתוכם ניתן להזמין מנות מיוחדות, כך שאם בא לכם לאכול שניצל וינאי בטיסה לניו יורק או טאפאס בטיסה לאמסטרדם, תוכלו להזמין את התפריט המועדף (בתשלום אחיד) בעת הזמנת הכרטיסים ועד 36 שעות לפני הטיסה.


הנוסעים באוסטריאן איירליינס יכולים להזמין אונליין לפני הטיסה ארוחה מפתה מתוך תפריט א-לה קארט

אחד החידושים של אוסטריאן מאפשר לכם לשמח אחרים: השירות, שנקרא FlyMeTo, מאפשר לרכוש מתנה שווה במיוחד לכבוד חתונה של חבר, יום הנישואין של ההורים או כמחווה של אהבה לבן או בת הזוג. אפשר לרכוש שובר לטיסה בסכום שנע מ-50 אירו ועד 999 אירו ולהעניק אותו במתנה – השובר ישמש לתשלום (חלקי או מלא) עבור כרטיס טיסה. אנחנו מכירים באופן אישי כמה אנשים שישמחו לקבל מתנה כזאת יותר מכל דבר אחר….

ארוחה ועוד ארוחה ושמפנייה לחבר
גם חברת התעופה השוויצרית SWISS מציעה מגוון גדול במיוחד של שירותי אונליין לנוסעים. מעבר להזמנת טיסה וצ'ק אין אונליין, בטיסות מתל אביב תוכלו ליהנות משירותי אונליין רבים (בתשלום), בהם הזמנת מושבים מראש, שובר לטרקלין, שובר לאינטרנט בטיסה ועוד ועוד.

הרבה לפני שאתם עולים על טיסה של SWISS תוכלו להזמין אונליין מבחר שירותים ומוצרים

לאחרונה SWISS מציעה לנוסעים בטיסות ארוכות הטווח מציריך, כחלק מאפשרויות הבחירה, להזמין מראש מבחר ארוחות בתוספת תשלום – הארוחות מוצעות בנוסף לארוחות הרגילות הקיימות בכל טיסה, ולא במקומן. אפשר גם להזמין מוצרי דיוטי פרי בנחת מהבית מתוך קטלוג הכולל היצע נרחב ואיכותי של מוצרים, בהם שעונים יוקרתיים (מתבקש כשמדובר בחברה שוויצרית), תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה, אלכוהול ועוד. את המוצרים שהזמנתם (עד 96 שעות לפני הטיסה) תוכלו לקבל על המטוס ורק אז לשלם עבורם.

רוצים להפתיע נוסע במהלך טיסה של SWISS? הזמינו לו שמפנייה, עוגה או שוקולד שוויצרי משובח

ועוד משהו קטן וטוב: אם נוסע הקרוב ללבכם חוגג אירוע מיוחד או שאתם רוצים לשמח אותו סתם כך, תוכלו להפתיעו בבקבוק שמפניה או עוגה במהלך הטיסה – תוספת מלבבת לחידושים האחרים בטיסה.

בתמונה הפותחת: שירות FlyNet – חיבור מאובטח לאינטרנט בטיסות ארוכות טווח של לופטהנזה

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.