תפריט עמוד

מלונות חלומיים באיים אקזוטיים

מי לא חולם על חופשה באי טרופי? נראה שגם אוהבי חורף מושבעים יתקשו לסרב לחופשה על ערסל התלוי בין הדקלים בחוף חולי לבן, מול ים בצבע טורקיז מהפנט. החופשה באי טרופי היא חופשת  הפנטזיה האולטימטיבית, וכדי ללכת עם הפנטזיה עד הסוף, באיים טרופיים רבים הוקמו מלונות חלומיים שמשאירים את המבקרים בהם פעורי פה. לא רק חופים משגעים ונופים שנלקחו מתוך גלויה יש בהם, אלא גם וילות עצומות במיקומים לא שגרתיים, באמצע הג'ונגל או ממש בתוך הים, בריכות פרטיות, אתרי ספא חלומיים, בריכות שהקצה שלהם נראה כמתמזג עם האוקיינוס ועוד הפתעות. הנה כמה מלונות באיים אקזוטיים, שגם אם לא תוכלו לבלות בהם את החופשה הבאה, לפחות תוכלו לחלום עליהם.

Four seasons, בורה בורה
האי בורה בורה שבאוקיינוס השקט הוא סוג של גן עדן עלי אדמות למטיילים עתירי תקציב, שמבלים את חופשתם באחד ממלונות היוקרה של האי, כמו מלון Four Seasons Bora Bora. יש פה אוסף של בקתות עץ עם גגות קש הבנויות על כלונסאות בתוך מי הטורקיז הצלולים להפליא. מחלונות הענק ומהמרפסת נשקף הנוף עוצר הנשימה של הלגונה הר אוטמנו הירוק. הבקתות המרווחות מרוהטות בריהוט עץ טיק מסורתי ומקושטות ביצירות אמנות פולינזיות. בחלקן יש יציאה ישירה מחדר השינה לבריכת טבילה חיצונית מפנקת. מי שאין לו בריכה בחדר ייאלץ להסתפק בבריכת השחייה היפהפייה המעוצבת כאי טרופי עטור דקלים בזעיר אנפין ונראית כמתמזגת עם האוקיינוס ההודי הצמוד. 


בקתות על המים במלון Four Seasons בבורה בורה 

למעשה, עם החוף המדהים הצמוד, ממש לא חייבים בריכה. יש פה שונית אלמוגים ססגונית והאורחים יכולים לשנרקל עם הביולוג הימי של המלון ולקחת חלק בהאכלת הדגים והתמנונים. כמו בכל מלונות הרשת, גם כאן מתגאים בספא מוקפד שממוקם בקצה הלגונה ומציע לא רק נוף לאוקיינוס הודי אלא גם בריכה, סאונה, מקלחות מפנקות מסוגים שונים ותפריט טיפולים עשיר.  
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>   


הספא של Four Seasons בבורה בורה, משיאי החופשה במקום

Huvafen Fushi, המלדיביים

באיים הקריביים יש הרבה מלונות מדהימים, אבל אם צריך לבחור מלון אחד שבאמת עולה על כל דמיון הרי שזהו Per Aquum Huvafen Fushi. כמו במלונות רבים במלדיביים, הלינה היא בבקתות עץ מפוארות, שחלקן ממוקמות על החוף הלבן והרך ואחרות עומדות על כלונסאות בתוך המים, עם מדרגות שמובילות היישר אל מי הטורקיז הצלולים. ובכל זאת, כמה דברים מבדילים את המלון הזה ממלונות אחרים במלדיביים. מדד הפינוקים, למשל. בכל חדר יש בריכת טבילה פרטית ומקלחת מפל במרפסת. גם ספא כמו שיש פה לא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. זהו הספא הראשון בעולם שממוקם מתחת למים, עם תצפית מרהיבה לשונית האלמוגים מחלונות הענק שבחדרי הטיפולים. גם הצד הקולינרי לא מקופח, כשמסעדה איטלקית, מסעדת שף מעל המים, בר קוקטיילים ומרתף יינות תת קרקעי.
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>


Huvafen Fushi. מדרגות החדר מובילות הישר למימי האוקיינוס ההודי
 
           
ספא מתחת למים במלון  Huvafen Fushi

North island, סיישל
האי הפרטי North Island שבארכיפלג איי סיישל מצליח לשלב באופן מיטבי בין פינוק ויוקרה לבין פשטות וקרבה מקסימלית לטבע. באי יש 11 וילות בלבד, מה שמבטיח פרטיות מקסימלית למתארחים בו והופך אותו ליעד פופולרי בקרב סלבריטאים רבים, כמו ג'ורג' קלוני שבחר לבלות פה את ירח הדבש שלו. הווילות, בנויות כולן מחומרים מקומיים וטבעיים, מוקפות בצמחיה טרופית, משקיפות אל הים וכל אחת מהן משתרעת על שטח עצום של 450 מ"ר. במקום קירות יש כאן מחיצות שניתן לגלגל למעלה ולהכניס את הטבע לתוך החדר. במרפסת של כל וילה יש בריכת טבילה פרטית וכשיושבים בה ומביטים על צמרות העצים ועל הים הטורקיזי מתקבלת התחושה של גן עדן טרופי קסום. 


וילה בנורת' איילנד. שילוב אידיאלי בין יוקרה לקרבה אל הטבע

המסעדה של המלון ממשיכה את הקו האקולוגי ומציעה תפריט שמשתנה מדי יום ומבוסס על רכיבים עונתיים ומקומיים. את הזמן הפנוי תוכלו לבלות בשיטוט רגלי או ברכיבה על אופניים בשבילי היער שמכסה את האי, מפגש עם צבי הענק המפורסמים של סיישל, בטלה בחופים החוליים היפהפיים של האי, בהם תהיו לגמרי לבד, שנירקול באוקיינוס ההודי ושייט בקיאק ימי. יש פה גם ספא, מרתף יינות ובר חוף שמציע קוקטיילים מצוינים ותצפית נהדרת על השקיעה.
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >> 


בריכת טבילה פרטית במרפסת מול הים בנורת' איילנד

Jade Mountain, סנט לושה
באיים הקריביים יש הרבה מלונות עם נוף יפה, אבל רק מעטים יכולים להציע את תמונת הנוף המושלמת של מפרץ סופרייר וההרים הירוקים הפיטון הגדול והפיטון הקטן, הנשקפת ממרפסות החדרים במלון Jade Mountain שבאי סנט לושה.  כל אחת מהסוויטות המרווחות נפתחת לתוך בריכה שתלויה מעל הים הקריבי ונראית כמתמזגת איתו. קיר אחד שלם של החדר פתוח לחלוטין מול הנוף כך שאפשר לשכב במיטה וליהנות מתצפית פנורמית על הים וההרים ובו בזמן מפרטיות מוחלטת. מי שבכל זאת יצליח לנתק את העיניים מהנוף ולצאת מהחדר, ימצא פה ספא, מסעדת שף שמגישה מטבח פיוז'ן, שני חופים חוליים יפהפיים עם שונית אלמוגים ססגונית ומרכז ספורט ימי.   
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>     
           

חדר במלון Jade Mountain. בין אם שוכבים במיטה או יושבים בבריכה – הנוף המרהיב נשקף מכל עבר


ארוחה מול השקיעה ב-Jade Mountain

Soneva Kiri, קו קוד, תאילנד
קו קוד (Koh Kood) הוא תזכורת למה שהיתה תאילנד בעבר, לפני שנכבשה על ידי המוני התיירים. זהו אי בתולי, מיוער ברובו, עם חופים בראשיתיים, כפרי דייגים ציוריים, מעט תיירים והמון שקט ושלווה. את תחושת גן העדן הטרופי משלים מלון Soneva Kiri עטור השבחים, שמככב לא אחת בראש הרשימות המדרגות את המלונות הטובים בעולם. המלון מורכב מ-36 וילות מרווחות במיוחד (כמה מהן הן וילות המלונות הגדולות בעולם) הבנויות מעץ, במבוק וזכוכית ופזורות בכמה מפלסים בין יער הגשם לבין האוקיינוס ההודי. בכל וילה יש מרפסת שיזוף עם בריכת טבילה פרטית ומקלחת חיצונית (בנוסף לאמבטיה המפנקת שבתוך החדר). יש פה, כמובן, ספא, חוף פרטי יפהפה ומרכז ספא, וגם כמה פינוקים שלא תמצא במלונות אחרים – באטלר פרטי לכל וילה, קולנוע פתוח שמציג סרטי איכות בתוך אמפיתיאטרון בלב הטבע, ואפילו מצפה כוכבים. בצד הקולינרי אפשר למצוא פה כמה מסעדות משובחות, אשר חלקן נהנות ממיקום לא שגרתי כמו מסעדת הגורמה Benz ששוכנת במבנה עץ על כלונסאות בתוך שמורת המנגרובים וכדי להגיע אליה יש לשוט בנהר. אפשר ליהנות גם מארוחות פרטיות בלב הג'ונגל, במבני במבוק מיוחדים התלויים בין צמרות העצים, כשהמלצרים מגישים את המנות בעודם מרחפים באומגות מעץ לעץ.
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>


הוילות ב-Soneva Kiri, הפזורות בין הג'ונגל לים, הן מהגדולות בעולם | צילום: Helicam


ארוחה בין צמרות העצים ב-Soneva Kiri. לא לסובלים מפחד גבהים | צילום: Paul Raeside

רוצים עוד מלונות חלומיים?

מלונות נהדרים באיים אקזוטיים
בקתות הפזורות בתוך יער טרופי, וילות שעומדות על כלונסאות בתוך האוקיינוס, לודג' אקולוגי במטע תה או מלון ספא מפנק על החוף – זה מה שמחכה לכם בכמה מהמלונות הטובים ביותר באיי סיישל, במלדיביים, בסרי לנקה ובזנזיבר

בתמונה הפותחת: וילה עם בריכה פרטית מול הנוף במלון Jade Mountain בסנט לושה     

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.