תפריט עמוד

חופשת סקי משפחתית בחנוכה

חופשת סקי במדרונות הלבנים של עמק זילרטל בחבל טירול היא תענוג גדול לכל המשפחה. בבוקר הילדים מבלים עם בני גילם ונהנים מהדרכת סקי בעברית, בערב כל המשפחה נהנית מזמן איכות משותף. מתכון מנצח לחופשת חנוכה מושלמת

חופשת חנוכה היא זמן אידיאלי לצאת לסקי עם כל המשפחה, במיוחד השנה, כשהחג יוצא בסוף דצמבר, זמן שבו אתרי הסקי באירופה מלאי חיים, וחשוב יותר – מלאים בשלג. קשה לחשוב על דרך מהנה יותר לבלות בתקופה הזאת מאשר לגלוש בנופים יפים כמו חלום, ליהנות משלל פעילויות נוספות בשלג ובערב לחזור למלון מצוין, עם כל הפינוקים וההנאות.

אבל אם אתם חוששים שהילדים לא ישתלבו במסגרת בית הספר לסקי, לא יבינו את שפת המדריכים ויעדיפו להישאר צמודים אליכם, מה שיגרום גם לכם לוותר על התענוג שבגלישה מסחררת במדרונות המושלגים, אל דאגה. הפתרון פשוט וההנאה מובטחת: כשיוצאים לחופשת סקי בהדרכה עברית, כל אחד מבני המשפחה יכול להתקדם בקצב שלו וברמה המתאימה לו.


הדרכה בעברית מאפשרת לילדים להתקדם בבטחה וללמוד במהירות

איך זה עובד? בזמן שההורים גולשים, כל אחד במדרונות המתאימים לרמתו, הילדים נמצאים ביחד, במעין קייטנה של חמישה כוכבים, עם מפעילה ומדריכים דוברי עברית. ההדרכה נמשכת לאורך היום, מתשע בבוקר עד ארבע אחר הצהריים, כשהמדריכים מעניקים לילדים ליווי צמוד, דואגים להתאים לכל אחד את הציוד הדרוש ומוודאים שהם מתקדמים בהתאם לקצב ולרמה שלהם. הילדים מבלים ביחד, גולשים ביחד ואפילו אוכלים ביחד את ארוחת הצהריים, כמובן מורכבת ממאכלים שילדים אוהבים, כמו שניצל וצ'יפס. עד סוף החופשה, הם משפרים את כישורי הגלישה שלהם, ובאותה הזדמנות רוכשים חברים חדשים.

בשעות אחר הצהריים כל המשפחה נפגשת ונהנית מזמן איכות משותף, בערבים מתקיימות לעתים פעולות קבוצתיות, בהתאם לעונה. בחנוכה, למשל, מדליקים נרות, אוכלים ספגניות ונהנים מאווירת חג ביתית וחמימה.


בזמן שהילדים לומדים סקי ביחד, ההורים פנויים לגלוש ברמה שלהם

אחד האתרים המוצלחים שבו אפשר ליהנות מהדרכה בעברית הוא Fugen-Kaltenbach בעמק זילרטל שבחבל טירול באוסטריה. זהו עמק אלפיני יפהפה וציורי, המוקף פסגות מושלגות בגובה של עד 2,500 מטר. העמק משובץ בעיירות שנראות כאילו נלקחו מאגדת ילדים, עם בתי עץ מקושטים באדניות פורחות.

עם כל השלג מסביב גם אתם תרצו לקפוץ משמחה

בנוסף לנוף מרהיב, אתר הסקי מציע תנאי גלישה מצוינים והוא אף זכה בחמישה כוכבי סקי. יש פה שלג עמוק, מדרונות מתוחזקים היטב, מעליות חדשות והיצע גדול של מסלולים לכל הרמות – ממסלולים למתחילים ועד מסלולים תלולים ומרגשים לחובבי האקסטרים. לאלה יש להוסיף את האפרה סקי (apre ski, פעילויות שאחרי שעות הגלישה) המצוין, כמיטב המסורת האוסטרית: מסעדות הרים עם אוכל משובח, בתי קפה עם עוגות קצפת כל כך מפתות, שרק ההתבוננות בהן תגרום לכם להשמין וברים שבהם מתנגנת מוזיקה טובה, עם מסיבות סוערות והרבה אלכוהול.


נוף טיפוסי בעמק זילרטל

כמובן שסקי הוא הדבר המרכזי בחופשה, אבל הוא בהחלט לא הפעילות היחידה שממנה תוכלו ליהנות. אפשר לגלוש במזחלות, להשתתף בתהלוכת לפידים לילית (פעילות שמתאימה להפליא לחנוכה), ליהנות מטיולי הליכה בשלג, לסייר ברחבי העיירה בכרכרה רתומה לסוס ועוד. כשמוסיפים לאלה את הפינוקים במלון, שכוללים ספא, בריכה מחוממת ומשחקים לילדים, מתקבלת חופשה שתשאיר את כל בני המשפחה מרוצים. ואם תרצו להתרשם מהסביבה (ויש הרבה ממה להתרשם!), תשמחו לדעת שכרטיס הסקי פס מקנה גלישה חופשית בכל אתרי עמק זילרטל וכן נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית וברכבת עמק זילרטל לעיירות הנוספות באזור, בהן העיירה הנוצצת מאיירהופן.

צילום תמונה פותחת: Zillertal Tourismus GmbH, Leo Himsl ©

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.