תפריט עמוד

איפה אתם בחגים?

טיסה לחו"ל במהלך תקופת החגים היא חלק מהמסורת של מאות אלפי ישראלים. התאריכים הנוחים וימי החופש מהעבודה הם רק חלק מרשימת היתרונות, אבל אתם צריכים גם לבחור היטב את היעד. הנה כמה אופציות מצוינות

תקופת החגים לא מזוהה רק עם בתי כנסת, ארוחות משפחתיות וחופש מהלימודים. עבור מאות אלפי ישראלים, זו התקופה הכי טובה בשנה לנסוע לחו"ל. רוב מקומות העבודה ממילא פועלים במתכונת מצומצמת, תנאי מזג האוויר נוטים להיות נוחים בכל רחבי העולם ואפשר להשיג דילים מצוינים במחירים אטרקטיביים. עכשיו מה שנשאר זה רק לבחור את היעד, אז הנה כמה אופציות:

ברצלונה ומדריד: כל מה שצריך בחופשה משפחתית
מי שרוצה לנצל את תקופת החגים לטובת חופשה משפחתית צריך לתת עדיפות לערים הבולטות של ספרד. ברצלונה היא כבר מזמן יעד חובה לישראלים, ויש גם את עיר הבירה מדריד שלא נופלת ממנה מבחינת פעילויות, גישה נוחה, בתי מלון מפנקים, מוזיאונים, מסעדות ועוד.


שייט באגם בפארק בואן רטירו במדריד | צילומים: שאטרסטוק

ברצלונה ומדריד מציעות את כל מה שהמשפחה צריכה. אפשר לטייל בהן ברגל או לשכור רכב כדי לצאת לפריפריה של ספרד, והתקציב הנדרש נמוך מכפי שנהוג לחשוב. החליטו האם להגיע ליעד אחד או בררו על אפשרות לשלב בין הערים כדי להרגיש את ספרד מכל הכיוונים.

ניו יורק: תפוח בדבש – אבל הרבה יותר גדול
תשכחו מכל מה שידעתם על הקשר בין תפוח בדבש וראש השנה, כי בתקופת החגים הקרובה אתם יכולים לנחות בניו יורק. זו אופציה שמתאימה להורים וילדים, לבני זוג בחופשה רומנטית או לקבוצת חברים שרוצה להתפנק. תמיד אפשר למצוא מה לעשות בניו יורק ובחודשים ספטמבר ואוקטובר היא גם מציעה ערך מוסף של סתיו טיפוסי ונופים עוצרי נשימה.


ניו יורק. משהו לכל אחד

טיסות מישראל לניו יורק יוצאות מדי יום. עליכם לדאוג רק לויזה מתאימה, לתכנן את לוח הזמנים ולא לשכוח להשאיר מקום במזוודות לשופינג ולמתנות.

קפריסין ויוון: חופשה במרחק נגיעה
גם שכנותינו קפריסין ויוון מציעות חוויה אותנטית לחופשת חגים מיוחדת. במרחק טיסה של שעות בודדות בלבד אפשר להגיע לאחד האיים של יוון, או להתפנק במלון הכל-כלול בקפריסין. שתי האופציות מתאימות להורים לילדים ולמשפחות והן משתלמות גם בהשוואה לחופשות מקומיות.


פאפוס בקפריסין. נופש משתלם במיוחד

קבלו כמה שיותר המלצות על מקומות מתאימים ללינה בקפריסין או יוון. בחרו תאריכי טיסות נוחים ושימו לב לטמפרטורות הצפויות.

אל תשכחו את הטיול המאורגן
לקראת סיום כדאי להזכיר גם את היתרונות של טיולים מאורגנים כחלק מחופשת החגים. זו אופציה מושלמת למי שאין לו זמן לתכנן טיול גדול, אך מצד שני הוא גם לא מוכן להתפשר על איכות החוויה וסוגי האטרקציות. הטיולים מאורגנים על ידי חברות מקצועיות והם מגיעים לכל רחבי העולם. אפשר להזמין אותם בהתראה קצרה ולחזור לשגרה עם סל מלא בחוויות חדשות.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.