תפריט עמוד

בטבעת זו – המקומות הכי רומנטיים להצעות נישואים

מהשקט האינטימי של הבית ועד האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, אם אתם מתכננים להציע נישואים בקרוב, הנה כמה הצעות למקומות רומנטיים במיוחד שיספקו לכם תפאורה מושלמת לכרוע ברך ולומר איי דוּ! ואל תשכחו את הטבעת

אומרים שהאושר הוא רצף של רגעים קטנים שאם נדע לייצר כמה שיותר מהם, כך גם ייראו חיינו – שמחים ומאושרים. כמעט כל מי שהציעו לה נישואים זוכרת בדיעבד את הרמזים שהובילו לרגע הגדול בו נשלפה לפתע קופסת קטיפה אלגנטית ובתוכה נצצה טבעת יהלומים יפה ומעוצבת בדיוק כמו שהיא אוהבת, השאר כבר היסטוריה. רבות הדרכים להציע נישואים ויש לא מעט מקומות בעולם שיעטפו את ההצעה המרגשת בתפאורה מושלמת ובאווירה מלאת קסם ויהפכו את הרגע המאושר בחייכם לבלתי נשכח. מרומא ופריז ועד איי סיישל, הנה כמה מקומות רומנטיים במיוחד לכרוע ברך ולומר איי דוּ.

קורפו, יוון
איי יוון מספקים שפע של נופים וחופים יפים לחופשה בשניים, והאי קורפו שבעינינו הוא המצטיין שבהם, יספק לכם שילוב מנצח של שמש, ים, אוכל נהדר, ולקינוח הצעת נישואים. האי השלו טובל במרחבים של טבע ירוק, מטעי זיתים ומדרונות הרים מיוערים המתמזגים בהרמוניה בכחול של הים, בחופים הלבנים ובמפרצים המבודדים. קורפו הוא מסוג המקומות הנדירים, שכמעט כל פינה בו מתאימה להפתעה המרגשת. בעיר הבירה, הנושאת את שמו של האי, תמצאו מבוך של סמטאות עתיקות וחצרות פנימיות משובצות בבתי קפה, מסעדות וטברנות מקסימות. אבל גולת הכותרת היא החופים המשגעים, בהם חוף ניסקי הרומנטי עם עצי הזית הגולשים אל קו המים והמתחם המרהיב ביופיו של המפרצים בפלאוקסטריצה (Paleokastritsa), שיגרמו לכם לרצות להינשא כאן ועכשיו.

מפרץ קסום בקורפו

רומא, איטליה
בירת איטליה היא מסוג הערים שמרגע שדורכים על מדרכותיה מרוצפות האבן, נשבים בקסמיה. ואם הגעתם לכאן כדי להציע נישואים למרגלות הקולוסיאום או על רקע מזרקת המשאלות (Fontana di Trevi) – השמחה כפולה. רומא היא עיר מחוספסת ושוקקת חיים המספקת חוויה מסחררת לכל החושים. יש בה בניינים גדולים מעוטרים בפיתוחי אבן ופסלונים, אתרים היסטוריים מרשימים, כנסיות ומוזיאונים, לצד שתי וערב של כיכרות וסמטאות ציוריות מלאות בחנויות, בתי קפה, גלידריות ומסעדות איטלקיות נפלאות. בשעות הערב מתמלאים רחובותיה של העיר בהמוני אנשים הגודשים את מקומות הבילוי ואם אתם מתכננים להציע נישואים בחודשי הקיץ, אל תוותרו על טיול בין ערביים רומנטי לאורך נהר הטיבר (Tevere), שעל גדותיו מתקיים יריד גדול וצבעוני עם עשרות דוכנים ומופעי רחוב.


מזרקת טרווי ברומא. על פי האמונה העממית, מי שיעמוד עם גבו אליה ויטיל מטבע למים – משאלתו תתגשם

איי סיישל
אם יש מקום בעולם שמדייק את המשפט "להרגיש בגן עדן", איי סיישל שבאוקיינוס ההודי לוקחים בגדול. מדובר באחד המקומות הכי יפים עלי אדמות, שבכל רגע נתון בו – באוויר, בים וביבשה, תוכלו לשלוף את הטבעת ופשוט להציע. אין צורך לתכנן ולהרים הפקה גרנדיוזית, הטבע כבר עשה את העבודה. שש שעות טיסה מפרידות ביניכם לבין חופים מוזהבים שנראים כאילו אמן יצירתי במיוחד עיצב אותם וים בטורקיז עמוק. חובבי הנופש הפעיל ישמחו לגלות באיים פעילויות ימיות כמו צלילה, שנירקול, סקי מים ושייט. ואם אתם במצב רוח הרפתקני, תוכלו לשכור מטוס פרטי קטן ולטוס מעל האיים, לצאת לטיולים בשמורת הטבע ואל דה מאי ובאטול האלמוגים אלדברה, או לכרוע ברך על הגבעה מול מלון רוז גארדן באי מאהה, החולשת על נוף עוצר נשימה של הבירה ויקטוריה והאיים.


החופים של איי סיישל הם בין היפים בעולם

ניו יורק, ארה"ב
הכל בניו יורק גדול ומרשים ואין עיר בעולם שמשתווה לעוצמות שלה. אין פלא שהיא מככבת בסרטים רבים ומשמשת השראה לאמנים מכל הסוגים. גורדי השחקים העצומים, השדרה החמישית, פסל החרות, טיימס סקוור והסנטרל פארק, הם רק חלק משורה ארוכה של אתרי חובה בעיר שלא מפסיקה להפתיע ולרגש. ואם אנחנו כבר בעניין של הפתעות וריגושים, אחד המקומות בניו יורק שהפך לסמלה הרומנטי הוא האמפייר סטייט בילדינג, רצוי לקראת חצות כשרחבת התצפית כמעט ריקה ואורות העיר נפרשים לפניכם במלוא הדרם. התפאורה כבר מוכנה ולכם רק נותר לביים את הסצנה. אבל עד שתגיעו לרגע המיוחל, אל תחמיצו את רוקפלר סנטר, טיילת היי ליין ומתחם הקניות והבילויים שמקיף אותה, הסוהו, הווילג' וגשר ברוקלין עם הנוף המדהים – עוד לוקיישן שווה שכדאי לשקול.

צבעי השלכת מוסיפים יופי מיוחד לסנטרל פארק הניו יורקי

פריז, צרפת
כן, אנחנו יודעים שזה אולי קצת נדוש ולא מקורי, אבל קשה לנצח את עיר האורות בכל הקשור לרומנטיקה. אלפי זוגות מכל העולם הפכו את מגדל אייפל ל"אתר הרשמי" להצעות נישואים, אבל בעינינו דווקא הגשר העתיק על נהר הסיין, פונט נף (Pont Neuf), הוא המקום המתאים ביותר. הגשר הרומנטי, עם הקשתות הדרמתיות בצבעי דבש זהוב והנוף המעלף שנשקף ממנו מכל עבר, מצליח לרכז לתוכו כמויות של יופי ואווירה קסומה שאי אפשר לתאר, רק לראות ולהרגיש. פריז מלאה בגשרים ומקומות יפים ואם כבר הגעתם אליה אל תוותרו על טיול רומנטי לאורך הסיין ובגני לוקסמבורג, לכו לאיבוד בין סמטאותיו של רובע מארה המקסים, בסן ז'רמן וברחובות הרובע הלטיני, ואם אתם עוברים במקרה ליד החנות של ז'ק ז'נה, שוקולטרי עם קולקציית שוקולדים רומנטית במיוחד, קחו איתכם צידה לדרך.

טיול זוגי על גדת נהר הסיין בפריז, אחת הערים הרומנטיות בעולם

הכי טוב בבית
גם מי שמעדיף את האינטימיות של הבית יכול להפיק אירוע רומנטי ומרגש, הסוד הוא ביצירתיות. אפשר לקשט את הבית בפרחים, בלונים ונרות ריחניים, שיובילו את הכלה לעתיד לחדר השינה או לשולחן ערוך לארוחת ערב רומנטית.

ארוחת ערב רומנטית בבית, ולקינוח – טבעת יהלומים

עוד אפשרות היא לצאת למסעדה ולהיעזר בחברים ובני משפחה שיקשטו עבורכם את הבית ויכינו אותו להפתעה הגדולה. אבל אם אתם רוצים להפוך את הערב האינטימי לבלתי נשכח באמת, דאגו לקיים אותו ביום הולדתה. קשטו את הבית מבעוד מועד והזמינו שף פרטי שיבשל לכם ארוחת גורמה מתוקתקת לפי כל הכללים. בסיום הארוחה שחררו את השף והגישו את המנה האחרונה בעצמכם – טבעת יהלומים על מגש פעמון כסוף. תנו לה לפתוח את המכסה ואל תשכחו להעלות תמונות לטובת בני המשפחה והחברים שתרמו להצלחת האירוע.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.