תפריט עמוד

המלונות הכי מיוחדים באירופה

תשכחו מחדר סטנדרטי במלון, במלונות הכי מיוחדים באירופה תוכלו לישון באיגלו מקרח, בקובייה התלויה על גזע עץ, במלון שקירותיו מפותלים, בכיפה שקופה בלב היער. הנה כמה מלונות אירופים בלתי נשכחים

מלון הוא כבר מזמן לא רק מקום להניח בו את הראש ללילה אחרי יום של טיולים. יש מלונות, בדרך כלל כאלה הנהנים מעיצוב יוצא דופן, שחווית הלינה בהם יכולה להיות גולת הכותרת של הטיול כולו, ויש אנשים שבוחרים את יעד הטיול שלהם לפי המלון ולא להיפך. בחרנו כאן כמה מלונות מיוחדים ויוצאי דופן ברחבי העולם, שכל אחד מהם מספק חווית לינה שלא תשכח.

Whitepod, שוויץ
השוויצרים ידועים במלונות המצוינים שלהם ובשמירה קפדנית על הסביבה, ומתחם האירוח Whitepod מצליח לשלב יפה בין השניים. בקנטון ואלה, בתוף נוף אלפיני טיפוסי, בין כרי מרעה ומעל אגם, פזורים 15 אוהלים מרווחים דמויי כיפות גיאודזיות, שלמרות שאין בהם חשמל הם מפנקים להפליא. בכל האוהלים מיטה זוגית גדולה ונוחה, מצעים מעור כבשים, מקלחת ושירותים, אח עצים ומרפסת גדולה מול הנוף. בחלק מהאוהלים תמצאו גם טלוויזיה לוויינית, מיני בר ומכונת אספרסו. במתחם יש גם מסעדה, בר, סאונה וחדר טיפולים. בחורף אפשר לצאת לסקי ממש מפתח האוהל ובקיץ יש פה המון מסלולי הליכה.
איפה? Les Cerniers | Les Giettes, Monthey 1871
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>



Whitepod. כיפות גיאודזיות הפזורות בנוף אלפיני | צילום: Whitepod©

Whitepod בחורף. אפשר לעשות סקי ישר מפתח הבקתה | צילום: Whitepod©
           
Parador de Ronda, ספרד

מי שמחפש חוויית לינה ייחודית ואותנטית בספרד ימצא אותה בפרדורים הפזורים ברחבי המדינה, מבנים היסטוריים בעלי ערך אדריכלי שהוסבו למלונות מפנקים. אחד מהפרדורים המדהימים בספרד הוא הפרדור של רונדה, ששוכן במיקום יוצא דופן על שפת קניון תלול מול נוף עוצר נשימה. הכפר רונדה, בו שוכן הפרדור, הוא אחד מהיפים והמפורסמים שבכפרים הלבנים שבחבל אנדלוסיה. הפרדור שוכן בבית העירייה לשעבר מהמאה ה-18, וחדריו נעימים, עם רצפות עץ והרבה צבע. נוף נפלא נשקף גם מבריכת המלון.
איפה?  Plaza de España, Ronda
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


הפרדור של רונדה. מיקום יוצא דופן על שפת קניון תלול | צילום: שאטרסטוק

Marqués de Riscal, ספרד
מלון בעיצוב שונה לחלוטין נמצא באלסייגו, בלב אזור היין המפורסם ריוחה שבצפון ספרד. זהו מלון בעיצוב פוסט-מודרני אוונגרדי של הארכיטקט המפורסם פרנק גרי, ובו קירות משופעים בשלל צבעים, חלונות זיג זג ותקרות שיגרמו אושר לכל מי שאי פעם חלם לישון בקתדרלה. בחלק מהסוויטות יש קיר שלם של חלונות שממנו נשקף נוף הכרמים של האזור. להשלמת חווית האירוח, יש פה מסעדה עטור כוכב מישלן, ביסטרו עם נוף נהדר, מרתף יינות עתיק וספא.
איפה? Calle Torrea, 1, 01340 Elciego 
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


מסדרון במלון Marqués de Riscal – מבנה יוצא דופן בעיצובו של פרנק גרי | צילום: מלון Marqués de Riscal©


חדר במלון Marqués de Riscal. הכרמים שבחוץ הופכים לחלק מהחדר בזכות קיר חלונות משופע | צילום: מלון Marqués de Riscal©

Residenza d'Arte, איטליה

בתי אבן עתיקים שהוסבו למלונות הטובלים בנוף הכפרי יש בטוסקנה בשפע, אבל מתחם אירוח ייחודי כמו Residenza d'Arte יש רק אחד. זהו מקבץ של בתי אבן עתיקים מהמאה ה-14 השוכנים בראש גבעה בסמוך לסיינה ומוקפים בעצי ברוש וזית עתיקים. ההפתעה הגדולה מחכה למבקרים בין כתלי המתחם. במקום ריהוט עתיק כצפוי, פנים המבנים מעוצב בסגנון סופר מודרני ומעוטר ביצירות אמנות מודרנית, כשהישן והחדש משתלבים פה בהרמוניה מופתית. את הרעיון של המלון הגה האמן אנה איזו שרצה (והצליח) ליצור מלון-מוזיאון ייחודי. בתוך החדרים, עם קשתות האבן והקמרונות מלאי האופי, פזורים פריטי עיצוב וריהוט ייחודים ומלאי צבע, וגם הפארק שמקיף את המלון גדוש ביצירות אמנות.
איפה?  Via Giuseppe Verdi, 1, Torrita di Siena
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן>>


Residenza d'Arte. עיצוב סופר מודרני המשתלב היטב עם המבנה העתיק | צילום: מלון Residenza d'Arte©

 
חדר ב-Residenza d'Arte. מעוצב בצבעים עזים ומעוטר ביצירות של אמנות מודרנית | צילום: מלון Residenza d'Arte©

Sorrisniva Igloo Hotel, נורווגיה

אחרי שמלונות קרח הוקמו בשוודיה ובקנדה, היה זה רק מתבקש להקים מלון כזה ליד אלטה שבצפון נורווגיה. מלון האיגלו הצפוני ביותר בעולם המלון נבנה בכל שנה מחדש ומעוצב באופן שונה בכל פעם. רק החומרים מהם בנוי המלון לא משתנים – שלג וקרח ושום דבר אחר. הקירות, החדרים, המיטות ואפילו הכוסות בבר – הכל עשוי מקרח. למרות זאת יהיה לכם נעים פה, בזכות מצעים ושקי שינה מחמים מעורות איילים. יש גם ג'קוזי חיצוני וסאונה שאפשר להתחמם בהם. במלון יש כשלושים חדרים וסוויטות, גלריה של פסלי קרח וקפלת קרח. המלון מהווה בסיס להמון פעילויות קפואות, מספארי אופנועי שלג וגלישה במזחלות ועד לטיולי הליכה בשלג וצפייה בזוהר הצפוני.
איפה? Sorrisniva 20, 9518 Alta
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>    

Treehotel, שוודיה

מלונות על עצים הם תופעה שהולכת ומתרחבת ביעדים שונים בעולם – מקוסטה ריקה, דרך הודו ועד ליעדים שונים באירופה. אבל המלון הזה בשוודיה יוצא דופן בגלל שהוא מצליח להגשים את פנטזיית הילדות של רבים מאיתנו – לגור בבית על עץ – ובה בעת להציע עיצוב מתוחכם שמתאים למלון בוטיק ניו יורקי מאשר למלון שנמצא בלב יער נידח. במלון יש כמה בתים התלויים על עצים, כולם עוצבו על ידי מעצבים מוכרים ולכל אחד עיצוב שונה וייחודי. יש שם, בין היתר, בית דמוי קוביה, המוקף כולו במראות שמשקפות את הנוף מסביב, חדר אחר שנראה כמו קן של ציפור מזרדים וענפים וחדר דמוי צלחת מעופפת שנראה כמו עב"מ בלב היער. עיצוב הפנים של כל החדרים שיקי ומתוחכם, והמתחם מציע פינוקים כמו מסעדה, בר וסאונה, לצד טיולי הליכה, שייט ופעילויות נוספות בטבע שמסביב.
איפה? Edeforsväg 2 A, 960 24 Harads, Sverige
 אינטרנט>>


אחד מחדרי Tree Hotel תלוי בין העצים. כל חדר מעוצב באופן שונה וייחודי | צילום: מלון treehotel.se©


אחד החדרים ב-Tree House. היער שבחוץ משתקף גם בעיצוב הפנים | צילום: מלון treehotel.se©

Katikies Hotel, סנטוריני, יוון
בכפר המקסים איה שבסנטוריני יש הרבה מלונות חצובים באבן שממוקמים על שפת המצוק שמעל הר הגעש, אבל למלון Katikies יש זכות ראשונים, בהיותו המלון הראשון באי שהציע בריכת אינסוף שהקצה שלה נראה כמתמזג עם הים האגאי שמתחת. המלון מעוצב בסגנון ציקלאדי טיפוסי, וחדריו חצובים באבן לבנה. הצבע הלבן הוא השולט פה – הקירות, המצעים, הווילונות – הכל בלבן. בכל החדרים יש מרפסת עם נוף ללוע הר הגעש, בחלקם יש גם ג'קוזי, אח וברכת טבילה.
איפה? Oia, Santorini
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>
             

הבריכה של מלון katikies | צילום: מלון katikies©
  

סוויטה במלון katikies. הצבע הלבן שולט  | צילום: מלון katikies©     

NHow Berlin, גרמניה
אם המלונות האחרים ברשימה מתאפיינים בעיצוב ייחודי או במיקום יוצא דופן, הרי מה שמייחד את מלון NHow Berlin הוא הקונספט שלו. זהו מלון מוזיקלי, מה שאומר שיש במלון שני אולפני הקלטה, תפריט שירות החדרים כולל, לצד הכריכים, גם מגוון גיטרות שאפשר להזמין לחדר ולהתנסות בנגינה, ובכל מקום אפשרי יש ציטטות משירי פופ ורוק (מתחת לגרם המדרגות כתוב Stairways to Heaven, למשל, ועל קופסת השוקולד שמחכה על הכרית כתוב Sweet Dreams are made of this). אם זה לא מספיק, בכל החדרים יש מערכת סאונד משוכללת. הלינה במלון תספק גם על מי שאינו חובב מוזיקה מושבע, הודות למיקום מנצח על גדת נהר השפרה ועיצוב סופר מודרני של המעצב הניו יורקי המצליח קרים ראשיד, עם הרבה סגול וורוד.
איפה? Stralauer Allee 3, 10245 Berlin
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן>>

להתמזג עם הטבע באופן מושלם ב-Attrap Reves הצרפתי | צילום: attrap-reves.com ©

Attrap Reves
הלינה ב-Attrap Reves מתאימה למי שרוצה להתמזג עם הטבע בלי כל המינוסים שכרוכים בקמפינג כמו חרקים, עקיצות או פשוט מזג אוויר לא מוצלח. לרשת יש חמישה במלונות ברחבי צרפת, כולם מציעים לינה באוהלים שקופים דמויי בועה בלב הטבע. כל בועה מעוצבת בסגנון שונה, והאורחים מתבקשים להחליט אם הם מעדיפים בועה בעיצוב זן או בועה שיקית ומודרנית. לכל בועה יש מקלחת ושירותים צמודים, והאורחים מקבלים גם טלסקופ לצפייה בכוכבים. ניתן להזמין גם ארוחת ערב לבועה, ובחלק מהמקומות יש גם ג'קוזי ספא חיצוני שבו אפשר לרחוץ תחת כיפת השמיים.

אתר אינטרנט

בתמונה הפותחת:  מלון Marqués de Riscal בצפון ספרד בעיצובו של פרנק גרי            

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.