תפריט עמוד

וילות בצפון לזוגות רומנטיים

בנופים היפים של צפון הארץ פזורות וילות יוקרתיות שמהוות פתרון אידיאלי לחופשה זוגית. חצר מטופחת, בריכה פרטית, מטבח מאובזר ופינוקים נוספים יבטיחו לכם חופשה רומנטית חלומית

תארו לעצמכם את התמונה הבאה: אתם יושבים עם בן או בת הזוג, מכורבלים מול האח, מקשיבים לקולות הרוח המניעה את ענפי העצים בחוץ, זורקים עוד בול עץ אל האש ומרגישים כאילו אתם בחו"ל בלי שהחתמתם דרכון. בבוקר, כשהשמש מלטפת בקרניים חמימות את הדשא, תשתרעו על מיטות שיזוף לצד הבריכה. רק אתם, בחופשה המושלמת, בלי אורחים נוספים שעושים "על האש" בדיוק כשאתם רוצים לקרוא בשקט, או מתיזים מים בבריכה כשאתם מעדיפים לצוף בשלווה על מזרן מתנפח.


בילוי רומנטי לצד הבריכה, בלי שיפריעו את מנוחתכם

זהו בדיוק היתרון בחופשה זוגית רומנטית בווילה. במקום להצטופף בחדר במלון, לנסות למצוא פינה שקטה שבה תוכלו להתבודד הרחק מהמוני האורחים או לצאת בכל ערב מחדש למסעדה, וילות בצפון מהוות פתרון אידיאלי לזוגות רומנטיים. החופשה בווילה מבטיחה המון מרחב, פרטיות מבורכת ופינוקים משמחים. מרבית הווילות כוללות מטבח מאובזר שניתן לבשל בו ארוחות (או להזמין שף פרטי שיבשל עבורכם ארוחה חלומית), סלון, חדר אוכל נפרד, חדרי שינה עם חדרי אמבטיה צמודים, חצר פרטית, בריכת שחייה ועוד. בעוד שקבוצה גדולה – משפחה מורחבת או כמה משפחות של חברים – יבחרו מן הסתם וילה עם כמה חדרי שינה, זוג יכול להסתפק בווילה קטנה יותר, אבל מאובזרת ומצוידת לא פחות.

ביום סגריר נעים לבלות בסלון הווילה לצד האח, כשמהחלונות נשקף נוף מקסים

מה מציעות וילות בצפון לנופש? הגודל, האבזור ורמת הפינוקים משתנה כמובן ממקום למקום, אבל בכולן תוכלו ליהנות משלווה מבורכת, מפינות חמד רומנטיות, מנופים ירוקים המקיפים אתכם מכל עבר ומהמון שקט ושלווה. וילות בצפון מוקפות בהרבה ירוק ובמרחק קצר נמצאים מסלולי טיול מלהיבים, אתרים מרתקים, נחלים שאפשר להתרענן בהם בקיץ, חופי ים מהיפים בארץ ושפע של אטרקציות.

הנופים הירוקים של הגליל, הנמצאים במרחק קצרצר מהווילה, מזמינים לצאת לטיולים באזור

אם אתם חובבי אתגרים, תוכלו לצאת לשייט אבובים, לרכוב על אופני הרים או להתנסות בסנפלינג או טיפוס מצוקים. אם, לעומת זאת, אתם מעדיפים להתפנק בספא, תוכלו לעשות זאת באחת מאתרי הספא המשובחים או להזמין טיפול אליכם לווילה (ויש גם וילות עם סאונה או ג'קוזי לרגיעה נוספת). אוהבים סוסים? חוות סוסים בגליל ובגולן יאפשרו לכם לצאת לטיולים על גב סוס בשבילים הכי יפים. חובבי גסטרונומיה ימצאו בצפון אינספור בתי קפה ומסעדות, מכל הסוגים והמטבחים, כולל מסעדות שף מהוללות, שמגיעים אליהן סועדים גם ממרכז הארץ.

סמטאות צפת העתיקה, אחד המקומות הרומנטיים לבילוי במהלך החופשה בווילה

בין הטיולים הרומנטיים שתוכלו ליהנות מהם במהלך החופשה בצפון: הליכה לאורך טיילת מצוקי האון בדרום רמת הגולן, עם נופים מרהיבים אל הכנרת והרי הגליל; טיול רגלי בעיר העתיקה של עכו, כולל הליכה על החומות משם יש תצפית מדהימה על נמל הדייגים והמפרץ; נהיגה עצמית ברכב שטח לאורך הבניאס; שיטוט בסמטאות האבן של רובע האמנים בצפת, טיול סוסים ברמת הגולן בנופים געשיים מהמיוחדים בארץ ועוד.

צילומים: שאטרסטוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.