תפריט עמוד

מלונות באורלנדו: המלצות

אורלנדו, ממלכת השעשועים, מציעה מגוון מסחרר של מקומות לינה, שכולל מלונות מפוארים בפארקי השעשועים ומחוץ להם, לצד מלונות זולים יותר ומתחמי סוויטות שמתאימים למשפחות. פארקי השעשועים מתהדרים לרוב במלונות נושא מעוצבים. בדיסניוורלד, למשל, מרבית המלונות מעוצבים בהשראת מקומות שונים בארצות הברית, דוגמת הטיילת של קוני איילנד או רחובות ניו אורלינס, בעוד שהמלונות הזולים יותר מוקדשים לנושאים כמו מוזיקה, ספורט או קולנוע. אורחי המלונות הללו נהנים מיתרונות שונים בפארקים עצמם, כמו כרטיס פאסט פס שמקנה המתנה מקוצרת בתורים, שירות הסעות בחינם בין המלונות והפארקים, כניסה מוקדמת לפארקים, משלוח המזכרות שנרכשו בפארקים לחדר, מקומות ישיבה מועדפים במסעדות ועוד. גם מחוץ לפארקי השעשועים יש מלונות מוצלחים מאוד, בהם מלונות פאר של רשתות יוקרה כמו וולדורף אסטוריה או ריץ', לצד מלונות פשוטים יותר שמתאימים לכל תקציב.

אחת האפשרויות המועדפות ביותר על משפחות היא לינה במלונות דירות או מתחמי סוויטות. מתחמים אלה מציעים לינה בדירות מרווחות עם כמה חדרי שינה, סלון ומטבח מצויד, שמאפשרות למשפחות להרגיש ממש כמו בבית, ליהנות ממרחב ופרטיות ולבשל את הארוחות, מה שמוזיל באופן משמעותי את העלויות היקרות של הבילוי בפארקים. רבים מהמתחמים האלה מהווים הרבה יותר ממקום לישון בו, ויש בהם בריכת שחייה, חדר משחקים ופינוקים נוספים למי שרוצה יום מנוחה בין בילוי בפארק אחד למשנהו. אחד מהיתרונות הבולטים של מתחמי הנופש הוא המחיר: הלינה למשפחה שלמה בסוויטות המאובזרות עולה כמו לילה בחדר מלון בודד.

להשוואת מחירים במלונות באורלנדו >>

הנה כמה מלונות מוצלחים במיוחד באורלנדו:

מלונות בפארקי השעשועים

Disney’s Animal Kingdom Lodge
במלון הזה ששוכן בפארק ממלכת החיות מצפה לכם חווית הלינה הייחודית ביותר בפארקי השעשועים של דיסני. נכון, הכל ארוז בחבילה המתקתקה של דיסני, אבל איפה עוד, מחוץ לאפריקה, תזכרו לראות ג'ירפות מסתובבות חופשי בעודכם יושבים במרפסת החדר? ואיפה עוד בדיסניוורלד תוכלו להבהיר מדורה בלילה, לאור הכוכבים, ולשמוע את קולות הספארי?


Disney's Animal Kingdom Lodge. איפה עוד בדיסני אפשר לראות ג'ירפה ממרפסת החדר?

המלון מעוצב בסגנון של כפר אפריקני, אבל יש בו את כל הפינוקים המודרניים שאפשר לבקש ממלון של דיסני, כמו בריכות יפהפיות עם מגלשות מים, גשרי חבלים תותחי מים ובריכות זרמים. ויש גם מועדון ילדים מושקע עם המון פעילויות, מגרש משחקים המעוצב בסגנון אפריקני שמשקיף על אזור הפלמינגוס, וטיולי ספארי בוקר למשכימי קום.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

Disney’s Boardwalk Inn and Villas
המלון המצוין הזה שוכן בטיילת של פארק אפקוט, אבל ייקח אתכם דווקא צפונה משם, אל אטלנטיק סיטי של שנות ה-40. במלון הזה יש אווירה של יריד תוסס, והוא מתאים גם לקהל של זוגות ולאו דווקא משפחות, הודות להיצע הבילויים שהוא מציע. יש פה טיילת בסגנון הטיילת של קוני איילנד, עם דוכני ירידים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, מה יתאים מאוד לזוגות צעירים שרוצים להמשיך לבלות בלילה אבל לא בהכרח למשפחות עם ילדים קטנים שזקקים לשנת לילה טובה. ילדים, לעומת זאת, ייהנו מרחצה באחת מארבע הברכות הגדולות שבמקום, חלקן מצוידות במגלשות מים, או ממגרש המיני גולף שמעוטר בדמויות האהובות של דיסני. אחד מהיתרונות הבולטים של המלון הוא התצפית הנהדרת שהוא מספק על מופע זיקוקי הדינור שמתקיים מדי ערב באפקוט. בנוסף לחדרים ולסוויטות, חלקם נמצאים ממש על קו המים, יש במלון גם וילות מפוארות עם 2-1 חדרי שינה ומטבח מצויד.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


הבריכה במלון Disney's Boardwalk Inn

Disney Port Orleans
אם Disney’s Boardwalk Inn מדמה את אטלנטיק סיטי, הרי ש-Disney Port Orleans מדמה את ניו אורלינס, כשאזור אחד בו מעוצב בהשראת הרובע הצרפתי ואזור אחר מעוצב בהשראת בתי האחוזה שעל הנהר. המלון, שבהשוואה למלונות האחרים של דיסני כתבנו עליהם כאן נמצא בטווח המחירים הבינוני,הוא אחד מהיפים בדיסני וורלד, גם אם לא אחד מהמפוארים. כרכרות רתומות לסוסים מסיעות את האורחים לאורך הנהר, ממש כמו בניו אורלינס, ויש בו כמה בריכות המעוצבות בהשארת המארדי גרא, עם מגלשות מים, שבילי הליכה ורכיבה על אופניים (ניתן להשכיר במקום אופניים ליחיד ואופניים משפחתיים), אגם דיג, מגרשי משחקים, והפתעה מיוחדת לילדים בגילאי 12-4 – הפלגת פיראטים בנהר בחיפוש אחר האוצר האבוד. בערב אפשר לבלות במועדון הג'אז של המלון ולאכול אוכל קייג'וני וקריאולי במסעדות המלון.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


כרכרה רתומה לסוס במלון פורט אורלינס בדיסני וורלד

Hard Rock Hotel at Universal Orlando
המלון הענק הזה, שבו 650 חדרים, מתאים בעיקר למשפחות עם בני נוער. האטרקציה המרכזית פה היא בריכת שחייה עצומה בגודלה עם חוף חולי, מזרקות ושעשועי מים לילדים, מגלשת מים, שתי בריכות ג'קוזי ואפילו מערכת סאונד תת מימית כך שתוכלו לשמוע את המוזיקה גם מתחת למים. במתחם הבריכה יש גם מגרש כדרועף חופים, ומסביב לבריכה מתקיימות הקרנות סרטים ליליות, מסיבות ותחרויות. וזה לא הכל – יש פה גם מועדון ילדים מושקע עם מגוון הפעלות שפתוח בכל יום עד חצות, ספא ומבחר גדול של מסעדות (בחלקן אפשר לסעוד עם הדמויות החביבות על הילדים מהסרטים של יוניברסל). כיאה למלון מרשת Hard Rock, תוכלו להתרשם פה ממזכרות וחפצים אישיים של כוכבי הרוק האהובים עליכם, ואפילו להשאיל לחדר גיטרה חשמלית של פנדר מתוך תפריט גיטרות רחב.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

Loews Portofino Bay Hotel
בשונה ממלון Hard Rock שמכוון בעיקר לקהל של משפחות, Loews Portofino הוא מלון רומנטי שגם זוגות ירגישו בו בנוח. המלון מעוצב בהשראת כפר הדייגים האיטלקי פורטופינו, עם מעגן סירות, בתים הצבועים בשלל צבעים מסעדות איטלקיות ומופעי אופרה שמתקיימים על המזח מדי ערב. 750 חדרי מהמלון הם מהמרווחים באורלנדו, וכולם מעוצבים בסגנון של וילה איטלקית ומצוידים במיטות נוחות להפליא. במלון שלוש בריכות מרשימות, באחת מהן יש מגלשת מים שמעוצבת כאקוודוקט רומי, וכן ספא וחדר כושר.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


Loews Portofino Bay Hotel ביוניברסל. כמו הכפר האיטלקי פורטופינו

מלונות ומתחמי דירות מחוץ לפארקי השעשועים

Waldorf Astoria Orlando
מאז נפתח המלון המפואר הזה הוא טיפס במהירות לצמרת המלונות של אורלנדו וביסס את מעמדו כאחד המלונות היוקרתיים (והיקרים) באזור. המלון משתרע על שטח עצום בליבה של שמורת טבע עם חורשות, כרי מרעה וביצות, וכיאה למלון במעמדו, מתהדר גם במגרש גולף מרשים. מלבד זאת יש במלון שתי בריכות שחייה גדולות ויפות, מסלול ריצה ורכיבה על אופניים (ניתן לשכור במקום), מועדון ילדים עם שלל פעילויות, ספא מפנק במיוחד והיצע גדול של מסעדות עטורות שבחים. החדרים מרווחים ואלגנטיים ומרביתם משקיפים למגרש הגולף או לשמורת הטבע. חלק מהסוויטות מציעות תצפית נפלאה על מופע זיקוקי הדינור שמתקיים מדי ערב בפארק אפקוט. לכל אלה יש להוסיף את השירות יוצא הדופן שרשת וולדורף אסטוריה מתגאה בו. אורחי המלון נהנים משירות הסעות בחינם לפארקים של דיסני וורלד. כתובת: 14200 Bonnet Creek Resort Ln

להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

Marriott's Harbour Lake
מלון ידידותי מאוד למשפחות במרחק כרבע שעה נסיעה מדיסניוורלד. במלון חדרים מרווחים ווילות בנות 2-1 חדרי שינה עם סלון ומטבח מאובזר, מרפסת או פטיו. בנוסף לנוחות מקסימלית, המלון מציע המון אטרקציות לכל המשפחה – מגרש מיני גולף, כמה בריכות, ובהן בריכה עם מגלשות מים ובריכה עם ספינת פיראטים אינטראקטיבית בלב הבריכה, מזרקות, תותחי מים ושאר שעשועי מים לילדים וגם אטרקציות למבוגרים שבחבורה, כמו ספא וחדר כושר. כתובת:  7102 Grand Horizons Blvd
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


סלון וילה ב-Marriott's Harbour Lake

Floridays Resort Orlando
מתחם דירות נופש יוקרתי ששוכן במרחק נסיעה קצרצרה מכל הפארקים. במקום 11 מבנים שבהם פזורות סוויטות של 3-2 חדרי שינה, מושלמות לחופשה משפחתית. בכל סוויטה – שני חדרי רחצה, באחד מהם יש ג'קוזי, מכונת כביסה ומדיח כלים, מטבח מצויד, כולל מדיח כלים, פינת אוכל וסלון מרווח עם טלוויזיה עם מסך שטוח. הפינוקים ממשיכים גם מחוץ לדירות – במתחם יש שתי בריכות ענקיות, אחת מהן מציעה שעשועי מים לילדים, ג'קוזי, חדר כושר, בית קפה שמגיש ארוחות קלות וחדר משחקים. האורחים נהנים ממגוון גדול של פעילויות, כמו מסיבות בריכה, הופעות, סדנאות יצירה לילדים ועוד. בונוס גדול נוסף הוא שלא תצטרכו לשכור רכב – מדי יום מתקיימות הסעות מהמתחם לכל הפארקים הגדולים. כתובת: 12562 International Drive

להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


הבריכה במלון Floridays

WorldQuest Orlando Resort
מתחם סוויטות נוסף שנותן תמורה מצוינת למחיר הוא WorldQuest Orlando Resort, במרחק של מייל אחד בלבד (1.6 קילומטר) מדיסני וורלד. במתחם סוויטות מרווחות של 3-2 חדרי שינה, 3-2 חדרי רחצה, סלון עם טלוויזיה ודי.וי.די, פינת אוכל, מטבח מצויד, מכונת כביסה ומייבש. האורחים נהנים גם מבריכת שחייה חיצונית מחוממת שפתוחה עד שעות הלילה, כך שאפשר ליהנות בה מרחצה לילית אחרי יום של בילוי בפארקים, ג'קוזי חיצוני, חדר כושר, Wi-Fi ושירות הסעות בחינם לדיסניוורלד.
כתובת: 8849 WorldQuest Blvd
להשוואת מחירים למלון זה
לחצו כאן >>

Vista Cay
מתחם סוויטות אידיאלי למשפחות, במחירים סבירים. בכל סוויטה שניים או שלושה חדרי שינה, סלון וחדר אוכל, שני חדרי רחצה, מטבח מצויד עם מקרר, מיקרוגל ומדיח כלים, חדר כביסה עם ארון כביסה, מכונת כביסה ומייבש, Wifi ועוד – כל מה שצריך כשנמצאים בחופשה משפחתית ורוצים להרגיש בנוח כמו בבית. סביר להניח שאת מרבית זמנכם תבלו בפארקי השעשועים של אורלנדו, אבל אם תחליטו לקחת יום של מנוחה מהבילוי בפארקים הגדולים, תוכלו לבלות בבריכה עטורת דקלים, בחדר כושר או בחדר המשחקים.
לאותה חברה יש כמה מתחמי נופש, כולם מתאימים מאוד למשפחות ובמיקום נוח, קרוב לאטרקציות העיקריות של אורלנדו ולשדה התעופה.
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

בתמונה הפותחת: הבריכה במלון וולדורף אסטוריה, אחד המלונות המפוארים באורלנדו

צילומים: Casles, Capes& Clones, dziactor, Express Monorail, casajump

למנוע השוואת מחירי בתי מלון בכל העולם >>

 

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.