תפריט עמוד

המלונות עם הנוף הכי יפה בארץ

מעבר לנופש ופינוקים, יש מלונות המציעים גם נופים נפלאים. בין אם זה ים כחול, מדבר אדמדם, הרים מיוערים או גורדי שחקים עירוניים - הנה המלצות למלונות עם הנופים הכי יפים בארץ

יש אנשים שהדבר הראשון שהם עושים בכניסה לחדר במלון הוא לבדוק את נוחות המיטה וכמות הכריות, אחרים מציצים קודם כל אל חדר האמבטיה, אבל אנחנו ממהרים לכיוון החלון, להסיט את הווילון או לפתוח תריס כדי לבדוק את הנוף. נוף יפה משדרג מיד כל חדר במלון, מרחיב את הלב ומשמח את העין. עבור חובבי הנופים (ובינינו, מי אינו כזה?) ליקטנו כמה מלונות ברחבי הארץ שכל אחד מהם מציע נוף יפהפה, בין אם זה מדבר אדמדם, ים כחול או מגדלים עירוניים עוצמתיים. המלונות מסודרים על פי המיקום הגאוגרפי, מצפון לדרום:

קלמה, כפר שמאי
כפר שמאי אולי אינו מפורסם כשכניו אמירים וקדיתא, אבל הנוף הנשקף ממנו יפה בדיוק כמו זה הנשקף מהם, השלווה היא אותה שלווה ויקבי הבוטיק שקמו בו בשנים האחרונות מחזקים את המיתוג שלו כחלק מדרך היין הגלילית. מלון הבוטיק קלמה, שמציע סוויטות לזוגות בלבד, נהנה מנוף שהמילה פסטורלי קטנה עליו – הרי הגליל והכנרת פרושים מולכם במלוא הדרם. הנופים הפנורמיים הללו נשקפים מהבריכה ומהג'קוזי שתחת כיפת השמיים וגם מהמרפסת של הסוויטה הנשיאותית, היוקרתית מבין הסוויטות.
איפה? כפר שמאי

טלפון: 07-722-85-722

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


הנוף מהבריכה של מלון קלמה | צילום: אלעד גונן

אמירי הגליל, ליד אמירים
סמוך לישוב הצמחוני-טבעוני אמירים, בלב חורש טבעי, נמצא מלון הבוטיק אמירי הגליל. אפשר לשבת שעות אל מול הנוף – הרי הגליל, מצוק ארבל, הכנרת והגולן, ולא לשבוע ממנו. סימן ההיכר של המקום, מלבד הנוף הגלילי היפהפה, הוא עץ זית עתיק שצומח לו בשלווה באמצע הלובי – אחרי הכל, העץ היה כאן הרבה קודם… במלון יש 17 חדרי אירוח, ספא איכותי ומסעדה בשרית כשרה.
איפה? על כביש 866, בין קיבוץ פרוד לאמירים
טלפון: 04-6989815

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


הנוף הנשקף ממלון אמירי הגליל. לשבת שעות מולו ולא לשבוע

קולוני, חיפה
הנוף המפורסם ביותר בחיפה הוא זה שנשקף מטיילת יפה נוף (המוכרת לחיפאים ותיקים בשם פנורמה) ממרומי הכרמל אל עבר מפרץ חיפה. אבל נוף יפה לא פחות, מזווית אחרת – כזאת שמסתכלת מלמטה כלפי מעלה, נגלה ממרפסת הגג של מלון קולוני במושבה הגרמנית. המלון, במבנה טמפלרי מרשים מראשית המאה שעברה, פתח את דלתותיו לציבור ב-1905, תחת השם מלון אפינגר, בהנהלת האחיות הטמפלריות קריסן והלנה אפינגר. השתיים המשיכו לנהל את המקום עד שנות ה-40 ואחרי שהטמפלרים גורשו מהארץ בתקופת מלחמת העולם השנייה, הוא נוהל במשך כמה עשרות שנים על ידי יהודי ניצול שואה, שמואל דרזנר.


מרפסת גג במלון קולוני בחיפה. ברקע, צלע הכרמל והגנים הבהאים המטפסים עליה

בשנים האחרונות, תחת הנהלה חדשה, המבנה הטמפלרי שופץ להפליא, תוך הקפדה על שימור הפריטים המקוריים, דוגמת האריחים המאוירים, המעקות, החלונות ותריסי העץ. מלבד המראה המלבב, המלון נהנה גם ממיקום מצוין בלב המושבה הגרמנית המתחדשת, כ-400 מ' מהכניסה התחתונה לגנים הבהאים, מה שאומר שמחלק מהחדרים וממרפסת הגג נשקף נוף מקסים של הגנים המדורגים ובראשם כיפת הזהב המרשימה של מקדש הבאב.
איפה? שדרות בן גוריון 28, חיפה
טלפון: 04-8513344

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


חדר אמבטיה במלון קולוני, מהחלון נשקפים הגנים הבהאים

מלון נחשולים, חוף נחשולים-דור
מלון נחשולים נמצא למרגלות רכס הכרמל, על אחת מרצועות החוף היפות בארץ, אם לא היפה שבהן. המלון הקיבוצי הוותיק עבר לא מזמן שדרוג רציני וכעת, לצד יחידות משפחתיות וחדרי נופש כפרי, הוא מציע גם חדרי בוטיק הסמוכים לקו המים ומשקיפים על נוף יפה כל כך שתתקשו לעזוב את החדר. למרות הפיתוי, מומלץ מאוד לצאת לטיולים רגליים על שפת הים ובגבעות הכורכר, לשוטט בשמורת הטבע דור הבונים, לבקר בעתיקות שבתל דור, לאסוף צדפים במפרץ ועוד.
איפה? קיבוץ נחשולים

טלפון: 04-6399533

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מלון נחשולים. מרפסת עם בריכה פרטית צופה אל אחד החופים היפים בישראל | צילום: אסף פינצ'וק

אינדיגו, רמת גן

כשחושבים על נוף מפעים, לרוב הכוונה לנוף טבעי של הרים וגבעות, אגם או ים. אבל הנוף הנשקף מגג מלון אינדיגו, במתחם הבורסה על גבול רמת גן-תל אביב, שונה לגמרי. זהו נוף אורבני למהדרין, עם מגדלים וכבישים, ובדרכו – מפעים לא פחות. על הגג שבקומה העשירית נמצאת בריכת המלון ומסביבה משטח דק שממנו נראים גורדי השחקים החדשים שממלאים את קו התפר בין תל אביב לרמת גן, ומעבר להם בתיה הישנים יותר של תל אביב, כשביניהם מבצבצת לה פיסת ים. גם מחלק מהחדרים, שחלונותיהם פונים לכיוון מערב, נשקף אותו הנוף אם כי כמובן בהיקף מצומצם יותר. המלון עצמו מעוצב בקווים נקיים וקלאסיים ויש בו גם מסעדת ביסטרו מצוינת, ספא, חדר כושר וספרייה.
איפה? רחוב אליהב 5 רמת גן
טלפון: 03-9300033

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מהבריכה שעל הגג במלון אינדיגו נשקף נוף אורבני עוצמתי | צילום: רני סיקולסקי

כרמים, קרית ענבים
השם של המלון הזה, ששוכן בקיבוץ קרית ענבים שבהרי ירושלים, משקף בצורה הטובה ביותר את הנוף שנשקף ממנו – כרמים, כרמים ועוד כרמים. וגם הרים מיוערים ויישובים הררים קטנים כמו אבו גוש ובית זית. הנוף היפה הזה נשקף מהמרפסות המרווחות של החדרים המעוצבים והמודרניים להפליא, שבהם תאורה ייחודית והפתעות קטנות כמו מסכי טלוויזיה שמשולבים במראה של הקיר.


מרפסת עם נוף במלון כרמים | צילום: אסף פינצ'וק

מוטיב הכרמים והיין מככב לא רק מסביב אלא גם בתוך המלון. בספא המעוצב והמושקע אפשר ליהנות, בין השאר, גם מטיפולי וינותרפיה (עיסוי ביין) ובנוסף למסעדה יש גם בר יין מעודכן ובוטיק יין שלצידו מרתף יינות מרשים.
איפה? קיבוץ קרית ענבים,
טלפון: 02-5489800

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


הנוף ממסעדת מלון כרמים | צילום: איתי סיקולסקי

הר ציון, ירושלים
מלון הר ציון שוכן במיקום הטוב ביותר בירושלים – בעיר המערבית, בפאתי העיר העתיקה, מול הנוף הקסום של מגדל דוד, הר ציון וגיא בן הינום. על הנוף הזה אפשר להשקיף מחדרי המשפחה, מחדרי המצודה ששוכנים באגף ההיסטורי של המלון וממרבית הסוויטות. כיאה לסביבה בה שוכן המלון, שמציעה הרבה יותר מיופי, גם המלון וחדריו, במיוחד אלה ששוכנים בבניין המקורי של המלון, מצטיינים באופי מיוחד ואווירה שנדיר למצוא במלונות החדשים והמודרניים.


מלון הר ציון משקיף על גיא בן הינום, הר ציון ומגדל דוד

מעניינות במיוחד הסוויטות, שבהן קירות אבן, רצפות מצוירות ותקרות מקושתות. במלון יש גם בריכת שחייה וספא עם ג'קוזי, חמאם וחדר כושר.
איפה? דרך חברון 17, ירושלים
טלפון: 02-5689555

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

מלון עין גדי, קיבוץ עין גדי
קיבוץ עין גדי הוא נווה מדבר ירוק ופורח בלב המדבר, ובו גן בוטני יפהפה עם עצי באובב מרשימים. המלון שבקיבוץ מציע חיבור מקסימלי לטבע, כשחלק מחדריו נמצאים בלב הגן הבוטני ואחרים צופים לנוף המדברי מרחיב הלב של נחל ערוגות. האחרונים יושבים ממש על שפת המצוק ובהם מרפסת גדולה שמכניסה את נופי המדבר ממש לתוך החדר. בזמן שתשבו במרפסת תוכלו להשקיף על היעלים, שמרגישים כאן מאוד בנוח.


יעלים משוטטים בין חדרים מלון עין גדי

נופים אחרים מצפים לכם בספא של המלון שבנוי על צלע הר ומשקיף על ים המלח והרי אדום. בספא המעוצב בריכה פנימית וחיצונית, סאונה וחמאם. מלבד זאת נהנים האורחים גם מכניסה חופשית לחמי עין גדי וממגוון גדול של טיולים מודרכים בחינם שיוצאים מהמלון מדי יום לטבע הנפלא שמסביב.
איפה? קיבוץ עין גדי
טלפון: 08-6594222

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


חלק מחדרי מלון עין גדי צופים אל הנוף מרחיב הלב של נחל ערוגות

בראשית, מצפה רמון

מלון בראשית, ששוכן על שפת מכתש רמון, זכה זמן קצר לאחר פתיחתו לדירוגים מחמיאים ברשימות בתי המלון המובילים בעולם, והנוף שנשקף ממנו הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך. מי שמגיע לכאן יזכה לראות את הנופים המדבריים עוצרי הנשימה של מכתש רמון, בין אם ממרפסת החדר (לא כל החדרים משקיפים למכתש) או מהבריכה שמימיה כאילו נשפכים למכתש. המלון משתלב היטב בנוף המדברי סביבו, עם מבנים נמוכים מעץ ומאבן, והיעדר צמחייה או גינון שזרי לנוף המדברי. במהלך טיול במרחבי המלון (המשתרע על חמישים דונמים), מאפשר לעשותו ברגל או ברכב חשמלי, תזכו לפגוש יעלים שמסתובבים כאן בחופשיות.


בריכת מלון בראשית כמו תלויה מעל מכתש רמון | צילום: אסף פינצ'וק

בחלק מהחדרים יש בריכה פרטית, וכולם, גם נטולי הבריכה, מעוצבים באלגנטיות וכוללים פינוקים קטנים. בנוסף, יש בריכה מחוממת, מועדון ילדים וספא.
איפה? דרך בראשית 1, מצפה רמון

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


בתמונה הפותחת:
נוף מחדר במלון נחשולים | צילום: אסף פינצ'וק

לקריאה נוספת:

עוד מלונות בוטיק מומלצים בישראל

תצפיות נוף נפלאות בישראל
תצפיות נוף נפלאות בישראל
מפסגת החרמון המושלגת דרך מבט עוצר נשימה על הים התיכון ועד המדבר הנצבע באדום בשעת שקיעה – עשר נקודות תצפית יפהפיות ברחבי הארץ, שאל חלקן אפשר להגיע בהליכה קצרה ואל אחרות מגיעים ישירות עם האוטו
הצימרים הכי מיוחדים בישראל
הצימרים הכי מיוחדים בישראל
במערה, במבצר צלבני, בבקתת בוץ או באוטובוס – כמה צימרים ברחבי הארץ שבנויים במבנים יוצאי דופן או נהנים ממיקום לא שגרתי

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...