תפריט עמוד

מלונות בלונדון – המלצות

לונדון מציעה אפשרויות לינה רבות ומגוונות, חלקן מוצלחות ואחרות קצת פחות... כדי שתדעו איפה כדאי ללון, הנה כמה מלונות מומלצים בלונדון - מהוסטלים, דרך B&B ועד מלונות בוטיק מפנקים

בלונדון יש היצע מסחרר של מקומות לינה והבירה בהם אינה פשוטה. הנה מגוון של מקומות לינה מומלצים – מהוסטל לתרמילאים, דרך מלון בוטיק במחירים מפתיעים ו-B&B מצוינים ועד למלונות  יוקרה מפנקים שמתאימים למי שהתקציב לא מהווה עבורו בעיה.

הוסטל: Travel Joys Hostel Chelsea
זהו אחד מההוסטלים הטובים בעיר. המיקום שלו מצוין, ממש על נהר התמזה, בקרבת תחבורה ציבורית ובמרחק רבע שעת הליכה מתחנת ויקטוריה. החדרים (ל-12-6 אורחים או חדרים פרטיים, חלקם מעורבים וחלקם לנשים בלבד) נוחים ונקיים, וכך גם השירותים והמקלחות. בכל החדרים יש לוקרים. במלון יש בר ומסעדה שמגישה אוכל פאבים טיפוסי לצד מנות מהמטבח התאילנדי. האורחים נהנים מארוחת בוקר הכלולה במחיר, Wi-Fi בחינם, משקאות קלים בחינם, שירותי כביסה ועוד. בנוסף, מתקיימות במקום הופעות, מסיבות, מסיבות Wii, ערבי סרטים, שיעורי סלסה ועוד.
כתובת: 111 Grosvenor Road

תמורה למחיר: Church Street Hotel
זוהי אחת המציאות הטובות בעיר. המלון הקטן והחמוד הזה שוכן ב-Camberwell Green,בדרום לונדון, בקרבת פאבים, מסעדות וגלריות, עם תחנת אוטובוס ממש בפתח המלון שמובילה לכל האתרים המרכזיים בעיר. המלון שוכן בשלושה בניינים משופצים בני 150 שנה, וחדריו מעוצבים בסגנון מקסיקני, עם קירות הצבועים בצבעים עזים, אריחים מצוירים בעבודת יד, ריהוט בסגנון קולוניאלי ועבודות יד מקסיקניות. לאלה יש להוסיף פינוקים מודרניים כמו נגן די.וי.די בכל חדר (עם אפשרות להשאיל סרטים בקבלה), Wi-Fi ותמרוקים של ל'אוקסיטן. לחלק מהחדרים שירותים ומקלחות פרטיים, ואחרים חולקים את השירותים והמקלחת עם חדר נוסף (מה שמוזיל את מחירם). במלון יש לאונג' מלא אווירה, מסעדת טאפאס ובר. השירות ידידותי ומשתדל והמקום נותן תמורה מלאה למחיר (הלא יקר).
כתובת: 29-33 Camberwell Church Street


חדר במלון Church Street. עיצוב מקסיקני ופינוקים מודרניים במחירים נוחים

בד אנד ברקפסט 1: Cable Street Inn
בד אנד ברקפסט ששוכן בבניין היסטורי מהמאה ה-18 באיסט אנד האופנתי, במרחק דקת הליכה מתחנת הרכבת התחתית. במקום שלושה חדרים זוגיים מרווחים, לכל אחד שירותים מקלחת פרטיים, וכולם מציעים שילוב אקלקטי בין ישן וחדש, כולל ריהוט עתיק ויצירות אמנות על הקירות. האווירה ביתית ונעימה, ואת האורחים האחרים תוכלו לפגוש בחדר ארוחת הבוקר או במרפסת הגג. לרשות האורחים עומד מטבח משותף, שמצויד בכל מה שצריך כדי להכין ארוחה.
כתובת: 232 Cable Street

בד אנד ברקפסט 2: Jesmond Hotel
בד אנד ברקפסט מקסים ששוכן בבית ג'ורג'יאני באזור בלומסברי, בסיס מצוין לטיולים בעיר, בעיקר במוזיאונים ובתיאטראות של הווסט אנד. משפחת ביינון מפעילה את המקום מאז 1979, ושומרת לאורך השנים על סטנדרט גבוה של ניקיון, תחזוקה ושירות, לצד מחירים נוחים. במקום 15 חדרים, מתוכם לתשעה יש שירותים ומקלחת צמודים. החדרים אלגנטיים ומלאי אופי, ובחלקם יש אח. גולת הכותרת של המקום היא הגן האנגלי המקסים והמטופח שמאפשר לתפוס פינה של שלווה באמצע העיר. ארוחת הבוקר טעימה ועשירה מאוד.
כתובת: 63Hoover Street, Bloomsbury, אתר אינטרנט


סוויטת החממה עם גג הזכוכית במלון 41

הרומנטי: Hotel 41
המוטו של המלון עטור השבחים הזה, ששוכן בבניין היסטורי ברחוב בקינגהאם, ממש ליד הארמון, הוא: "שום בקשה אינה גדולה מדי, שום פרט אינו גדול מדי", והוא מאד הולם את המלון הזה, שמצטיין לא רק בעיצוב מרשים ואווירה מיוחדת אלא גם בשירות מצוין והקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. גביע שמפניה עם הגיעכם למלון, תפריט כריות, חטיפים ומשקאות בחינם בלאונג' מדי ערב ושירות של באטלר הם חלק מהפינוקים שימתינו לכם פה. במלון 30 חדרים וסוויטות, אף אחד מהם אינו דומה למשנהו, אך בכולם אווירה רומנטית ומסתורית הודות לרצפה בשחור-לבן, לריהוט המהגוני ולאח המבוערת. אם התקציב לא מהווה בעיה, בחרו בסוויטת החממה, שגג הזכוכית שלה יאפשר לכם להשקיף על שמי לונדון בזמן שאתם מתפנקים מתחת לשמיכה. אם אתם מתעקשים להיפרד מחיית המחמד שלכם, תשמחו לדעת שכלבים וחתולים גם הם מתקבלים פה בכבוד מלכים וזוכים למיטה משלהם, אוכל וקערת מים ואפילו צעצועים.
כתובת: 41 Buckingham Palace Road

מיקום מנצח: Cheval Three Quays
נוף כזה לא תראו בהרבה מקומות. מתחם הדירות Cheval Three Quays שוכן במיקום מרכזי ליד מצודת לונדון, ומחלונות הענק, הנמתחים מהרצפה ועד התקרה, רואים את נהר התמזה, גשר הטאואר והלונדון איי. במקום דירות סטודיו, ודירות 3-1 חדרים, כולן מודרניות ומעוצבות להפליא, וחסרונן העיקרי בכך שמהר מאוד תרצו לעבור להתגורר בהן לתמיד. המטבח מאובזר בכל מה שצריך, כולל תנור, מיקרוגל, מדיח כלים ומכונת אספרסו. הדירות מבהיקות מניקיון והצוות אדיב וידידותי.
כתובת: 40 Lower Thames Street


Cheval Three Quays. דירות מעוצבות להפליא עם נוף נפלא

מצוין למשפחות: Park Plaza County Hall
מלון ארבעה כוכבים מרשת פארק פלאזה שממוקם במיקום אידיאלי, ליד גשר ווסטמינסטר, ובמרחק הליכה מכמה מאטרקציות בולטות לכל המשפחה, כמו הלונדון איי, הביג בן, האקווריום, בית הפרלמנט ועוד. במלון 398 חדרים, בכולם מטבחון שמאפשר להכין ארוחות קלות ולהוזיל עלויות. מהחדרים שבקומות הגבוהות נשקף נוף של התמזה, הלונדון איי ובית הפרלמנט. כל החדרים, גם הקטנים שבהם, יכולים לארח לפחות שני מבוגרים ושני ילדים (גם אם מעט בצפיפות). הילדים נהנים מתפריט ילדים במסעדת המלון, ובחדר ארוחת הבוקר יש אזור למשפחות עם משחקים וסרטים לילדים. בנוסף, ילדים נהנים במלון מערבי הקרנות סרטים עם שתייה קלה ופופקורן, במיוחד בשבילם, ובכל שבת אחה"צ מתקיימת במלון סדנה להכנת פיצות.
כתובת: 1 Addington St

היוקרתי: The Milestone Hotel
המלון הזה ששוכן מול ארמון קנסינגטון הוא אחד ממלונות היוקרה הטובים בעיר. זהו מלון עטור שבחים ששוכן במבנה היסטורי מהתקופה הוויקטוריאנית. במלון 62 חדרים, סוויטות ודירות, כאשר כל חדר שונה ממשנהו. החדרים מרוהטים בריהוט עתיק, משקיפים לגני קנסינגטון וניכרת בהם הקפדה על הפרטים הקטנים. בחדר מחכים לאורחים פרחים רעננים ופלטת פירות, ופעמיים ביום, כשהחדרנית מנקה את החדר, היא משאירה הפתעות כמו עוגיות ביתיות, שוקולדים או נרות בחדר האמבטיה. השירות במלון יוצא דופן, עם שני אנשי צוות לכל אורח, ובאטלר שמקבל את האורחים עם הגיעם, עושה להם סיור במלון, מציע להם שמפניה ואפילו פורק להם את המזוודות, אם הם מעוניינים. בנוסף לכל אלה יש במלון ספא עם בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר משוכלל ומגוון טיפולים.
כתובת: 1 Kensington Court


חדר במלון The Milestone. כל החדרים שונים זה מזה, אךבכולם ניכרת ההקפדה על הפרטים הקטנים

לאוהבי הספא: Four Seasons Hotel London at Park Lane
מי שזקוק לעיסוי מפנק בתום יום של כיתות רגליים בעיר, ייהנה הנאה מרובה במלון Four Seasons Hotel London at Park Lane, אחד ממלונות הספא הטובים בעיר. המלון, מרשת Four Seasons היוקרתית, מתאים לאוהבי החיים הטובים שהתקציב לא מהווה בעיה עבורם. החדרים מרווחים ומעוצבים בטוב טעם, השירות מצוין והנוף מדהים, בעיקר מהלאונג' שבקומה העליונה. על גג המלון, בקומה העשירית, נמצא הספא המוקפד שמציע מגוון עצום של טיפולים.
כתובת: Hamilton Place, Park Lane

בתמונה הפותחת: סוויטה עם נוף ב-Cheval Three Quays

 

האדריכלות המפוארת של לונדון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.