תפריט עמוד

הדור הבא של כרטיס סים בינלאומי

כרטיס סים בינלאומי של 8 WORLD, שניתן לרכוש בסניפי דואר ישראל, מאפשר לגלוש מהסלולרי בחו"ל ללא חבילות ולשמור את יתרת הדקות שלא נוצלה לנסיעות הבאות

כחלק מההכנות לנסיעה לחו"ל, לצד אריזת מזוודה ובדיקה של מזג האוויר ביעד, רובנו עסוקים בניסיונות למצוא את חבילת הגלישה הטובה ביותר בטלפון הסלולארי. האם לרכוש חבילה המוצעת על ידי החברה הסלולארית שלנו או שיש פתרונות אחרים, טובים וזולים יותר? כעת יש אפשרות נוספת, אטרקטיבית לגלישה בחו"ל, ללא חבילות וללא הפתעות – כרטיס SIM בינלאומי של 8 WORLD, שניתן לרכוש בסניפי דואר ישראל.

לפרטים נוספים על הסים הבינלאומי לחצו כאן >>

היתרון הגדול של כרטיס SIM בינלאומי של 8 WORLD, הוא שיתרת הדקות שלא נוצלה נשמרת גם לנסיעות הבאות וניתן לטעון אותה מחדש בכל נסיעה לחו"ל. מעבר לתעריפים הזולים, המציעים שיחות החל מ-75 אגורות לדקת שיחה יוצאת והחל מ-30 אגורות לדקה שיחה נכנסת, הכרטיס החדש מציע גם תעריף גלישה אטרקטיבי – 59 אגורות למגה ביט. וכאמור, יתרת הגלישה שלא נוצלה בנסיעה ניתנת לשימוש בנסיעות הבאות שלכם או של בני המשפחה.

לא כל לקוחות חברות הסלולר מודעים לכך שלעיתים ומבלי שישימו לב לכך פעולת הגלישה בחו"ל פועלת במכשיר, ובחזרה לארץ מצפה הפתעה לא נעימה בצורת חשבון גלישה מנופח שיכול להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, בטעינת הגלישה בדואר הלקוח משתמש אך ברק לסכום טעינת הגלישה – 95 שקל בלבד.

מנכ"ל החברה, סרג' אוסט: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח עם דואר ישראל. אנו גאים להיות חלוצים בנושא גלישה נוחה בתעריף אטרקטיבי בחו"ל ללקוחות. הצרכן הישראלי לא מודע לכך שכדי לקבל את המחירים שהובטחו לו מחברות הסלולר עליו להגיע לניצול מקסימלי של החבילה, דבר שלא תמיד קורה. המוצר שלנו מעניק פתרון מהפכני וחדשני בנושא הגלישה ומצטרף לשירות השיחות המוזל שכבר קיים, אשר מותאם ללקוח, ובמידה ולא השתמש יתרתו נשמרת לנסיעות הבאות".

לפרטים נוספים על הסים הבינלאומי לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.