תפריט עמוד

טיולים מיוחדים לחגים

קרוב לבית או בקצה העולם? טיול הליכה בהרים או חופשה משפחתית בלב יער? באופניים או על ספינת נהר? לאן שתחליטו לנסוע ומה שתרצו לעשות, יש לנו הצעות לכמה טיולים נפלאים בתקופת החגים. זה הזמן להתאוורר, למלא מצברים, לראות עולם

הקיץ הוא בדרך כלל שיאה של עונת הנסיעות, אבל בקיץ הנוכחי, מסיבות מובנות, רבים העדיפו להישאר בבית. עכשיו, עם החזרה המסתמנת לשגרה, החגים מהווים הזדמנות מצוינת לצאת לחופשה שבוטלה, להתנתק מהלחצים ומהמצב הלא פשוט, להיטען באנרגיות חדשות, לראות עולם. הנה מבחר הצעות לטיולים, חלקם באזורים מרוחקים ואפילו נידחים, אחרים במרחק טיסה קצרצרה מכאן. יש בהם טיולים שמתאימים לאוהבי לכת או לרוכבי אופניים נלהבים, טיולים אחרים ישמחו את חובבי האמנות והתרבות. וגם למשפחות שרוצות לטייל ולנפוש ביחד יש לנו המלצות. 

טיול לצפון הודו
אזור צפון הודו הוא יעד מרתק, שמשלב טבע פראי ונופים מרהיבים יחד עם חוויה תרבותית יוצאת דופן. אפשר להתרשם מנופים של פסגות מושלגות, קרחונים ועמקים מיוערים, לצד ארמונות מפוארים, מקדשים מרשימים ומונומנטים נוספים מעשה ידי אדם. לגעת בהודו מציעים בחופשת סוכות טיול לא שגרתי לצפון הודו, מנהר הגנגס לרכס ההימלאיה, שיכלול ביקור במרכזי התרבות והרוח של צפון הודו, רישיקש והארידוור, ימשיך למקדש הזהב באמריצר ויסתיים בדרמסלה. הטיול יתקיים בקצב נינוח וייחודו בכך שהוא מציע הרבה יותר מביקור באתרים – המשתתפים ייהנו מהתנסויות ייחודיות כמו שיעורי יוגה, השתתפות בטקסי אש על הגנגס, רפטינג, מופע של מוזיקה הודית ומפגש עם נזירים.
מתי? 16-5 באוקטובר 2014
כמה? 2,900 דולר למטייל בחדר זוגי
לפירוט המסלול ופרטים נוספים לחצו כאן >>


רכס ההימלאיה בצפון הודו. טיול שמשלב חוויות נופיות, תרבותיות ורוחניות 

טיול לאוזבקיסטן וקירגיזסטן
אוזבקיסטן היא אחת המדינות המרתקות במרכז אסיה, והיא מתהדרת בערים עתיקות מפוארות ששכנו על התוואי של דרך המשי העתיקה, כמו סמרקנד ובוכרה. שתי ערים אלו, לצד ערים נוספות, שימשו מרכזים אסלאמיים חשובים, ובהן מבנים ארכיטקטוניים מרשימים ושווקים ססגוניים. ממזרח לאוזבקיסטן נמצאת קירגיזסטן, שנותרה פראית ולא מוכרת, ומציעה נופים של פסגות אדירות ומכוסות שלג, מדבריות קרים ואגמים הרריים עצומים ומרהיבים ביופיים. חברת בריזה מציעה טיול ייחודי בשתי המדינות האלו, במסלול שרק מעטים עשו. הטיול מתחיל בטשקנט, בירת אוזבקיסטן, ומסתיים בבישקק, בירת קירגיזסטן. בדרך עוברים המטיילים בערים המרתקות של אוזבקיסטן כמו חיווה, סמרקנד ובוכרה, ובנופי הפרא של קירגיזסטן, ובהם אגם איסיקול ועמק ג'טי אוגוז.
מתי? 13-1 באוקטובר 2014
כמה? 3,590 דולר לאדם בחדר זוגי
לפירוט המסלול ולפרטים נוספים על הטיול
לחצו כאן >>


נופי הפרא של קירגיזסטן – הרים דרמטיים, ערבות עשב ועדרי סוסים

טיול לקורסיקה
קורסיקה, המכונה "אי היופי", הוא אחד היפים, המגוונים והמרתקים באיי הים התיכון. מפרצים קסומים ומצוקים תלולים מתגלים למטייל לאורך החופים המקיפים את האי, בעוד שהמרכז ההררי מציע נופים דרמטיים של פסגות נישאות ומושלגות. האי שייך כיום לצרפת, אולם בעברו כובשים רבים עברו בו וברחבי האי נותרו אתרים ושרידים רבים מהתרבויות הקדומות.
Tours de France מציעים טיול מאורגן בן שמונה ימים בקורסיקה, בין חופים, הרים, עיירות וכפרים. הטיול כולל את קניון ספלונקה המרהיב, שייט במפרץ בוניפצ'יו, ביקור בבית נפוליאון באז'קסיו, כפרים מסורתיים, טעימות יין ביקבים מקומיים ועוד.
מתי? 13-6 באוקטובר, 20-13 באוקטובר 2014
כמה? 1,640אירו לאדם בחדר זוגי
לפירוט המסלול ופרטים נוספים
לחצו כאן >>


טיול בקורסיקה, אחד האיים המגוונים והיפים בים התיכון

טיול לרומניה
רומניה היא אחד היעדים המפתיעים באירופה. קשה להאמין שבמרחק טיסה קצרה כל כך יש יערות עבותים שבהם חיה אוכלוסיית הדובים הגדולה ביותר באירופה, שדות שחורשים בהם בעזרת שור וכפרים שנדמה שהזמן עצר בהם מלכת. אבל זה לא הכל – רומניה מציעה גם הרים מושלגים, אתרי ספא ומעיינות חמים, מצודות עתיקות ועיירות ימי ביניימיות מלאות קסם. סביב העולם מציעים טיול מאורגן בן 7 ימים שמאפשר ליהנות מכל הטוב שיש לרומניה להציע. זהו טיול כוכב במהלכו לנים בכפר טימיסו דה סוס וממנו יוצאים בכל יום למקום אחר. בין היתר מבקרים במכרות המלח שבעמק הפרחובה, מהגדולים באירופה, בעיר ברשוב שבהרי הקרפטים, בעיירת הסקי סינייה, בעיר העתיקה סיגישוארה, בארמון פלש המרהיב ועוד.
מתי? 29-23 בספטמבר, 14-8 באוקטובר
כמה? 717 אירו לטיול שיוצא ב-23 בספטמבר, 814 אוקטובר לטיול שיוצא ב-8 באוקטובר.

למסלול הטיול ופרטים נוספים לחצו כאן >>


ארמון פלש מעל העיירה הרומנית היפה סינאיה

נופש ים תיכוני
תקופת החגים היא זמן מושלם לנופש קצר בים התיכון. היעדים בים התיכון קרובים, הטיסה אליהם קצרה, מזג האוויר חמים ונעים גם באוקטובר והמחירים זולים בהשוואה ליעדים אחרים. רבים מהיעדים בים התיכון מאפשרים לשלב חופשה נינוחה במלונות מפנקים עם טיולים בטבע, ביקור באתרים ארכיאולוגיים והרבה אוכל טוב. נופש אונליין מציעים חבילת נופש, הכוללת טיסה ומלון בסיציליה, האי הגדול ביותר בים התיכון. בנוסף לחופים הנפלאים בסיציליה, מומלץ גם לטייל ברחבי האי – לעלות להר הגעש אטנה, לסייר בעיר הציורית טאורמינה, לבלות בפלרמו בירת האי, לבקר בווילה הרומית ובעתיקות סירקוזה ועוד. בנופש אונליין מציעים גם חבילות נופש לאי מלטה, שמציע שילוב של חופים יפים, כפרי דייגים שלווים, ארמונות מרשימים וערים מבוצרות. במלטה מומלץ לבקר בבירת האי, וולטה, במדינה, הבירה העתיקה, במערה הכחולה ובאי גוזו. ומי שמעדיף טיול מאורגן, ישמח לגלות שליעדים הללו יש לא רק חבילות נופש אלא גם טיולים מאורגנים. 
מתי? נופש בסיציליה ב-28-23 בספטמבר, נופש במלטה ב-29-24 בספטמבר
כמה? החל מ-593 אירו לנופש בסיציליה (מלון ארבעה כוכבים), החל מ-710 אירו לנופש במלטה (מלון חמישה כוכבים דה לקס)

לפרטים נוספים על החופשות לחצו כאן >>


מפרץ קסום בסיציליה ליד העיירה טאורמינה
 
סמינר אמנות בפרובאנס
פרובאנס שבדרום צרפת נחשב לאחד האזורים היפים והרומנטים בצרפת. נופיו שטופי השמש, שכוללים שדות לבנדר וחמניות, מטעי זיתים, הרים וגבעות, קניונים טבעיים וחופים מקסימים, משכו לאזור ציירים גדולים כמו ואן גוך, מאטיס ופיקאסו, לצד רבים נוספים. לצד הנופים הטבעיים היפים יש בפרובאנס כפרים מקסימים עם בתי אבן וערים עתיקות עם אוצרות של ארכיטקטורה ואמנות. מכל אלה אפשר ליהנות בסמינר האמנות המטייל של Tours de France. הסמינר נמשך 11 ימים ומתמקד בעושר האמנותי של האזור, החל מביקור במוזיאונים בהם מוצגות יצירות של האמנים שיצרו כאן, דרך ביקור בבתים בהם התגוררו וכלה בצפייה במקומות ובנופים בהם מצאו את השראתם. המשתתפים יבקרו, בין היתר, בעיירה ארל בה התגורר ואן גוך, במרסיי בירת האזור, באקס אן פרובאנס, עיר הולדתו של סזאן, ובכפרים הציוריים והערים הנוצצות של הריביירה הצרפתית. 
מתי? 22-12 באוקטובר 2014
כמה? החל מ-2,150 אירו
לפירוט המסלול ופרטים נוספים
לחצו כאן >>


נופי פרובאנס בציור מסדרת "הר סן ויקטואר" של פול סזאן, 1887-1885

טרק בקניוני מואב בירדן
לא חייבים לנסוע לקצה השני של העולם בשביל ליהנות מנופים מרגשים ומים שופעים. במרחק נסיעה קצרצר, בירדן השכנה, נמצאים קניוני מואב, שמצטיינים בצמחייה עשירה ושפע של מים, במעיינות, במפלים ובבריכות. טיולי רדיוס מוציאים טיול הליכה בקניוני מואב, אליו יוצאים ממעבר הגבול שייח חוסיין (בית שאן). זהו טרק של ארבעה ימים, עם הציוד על הגב, דרך נופים קסומים ושופעי מים. הטיול כולל הליכה בנחל זרד, שלאורכו קניונים מרשימים מאבן גיר לבנה וורודה, מפלים שוצפים, גנים תלויים ובריכות מים. ביום האחרון של הטיול אפשר לבחור בין ואדי אבן חמד לבין קניון הארנון והיידן תחתון.
מתי? 27-24 בספטמבר, 12-9 באוקטובר, 18-15 באוקטובר
כמה? החל מ-1,750 שקלים לאדם
לפירוט המסלול ופרטים נוספים על הטיול
לחצו כאן >>


טרק בקניוני מואב. קניונים מרשימים עם שפע של מים 

טרק באלבניה
אזור האלפים הדינריים באלבניה הוא מאחרוני האזורים הפראיים והבתוליים באירופה, שעדיין לא נתגלו על ידי גדודי המטיילים. יש בו הרים דרמטיים, עמקים ירוקים, יערות עבותים, אגמים, מפלים וכפרים מסורתיים, וכל אלה הופכים אותו לאידיאלי לטיולי הליכה עבור מטיילים הרפתקניים. טיולי רדיוס מוציאים טרק יוצא דופן לאזור האלפים הדינריים באלבניה באחת העונות היפות ביותר של השנה – בסתיו, כשהכל עוטה שלכת ומרהיבה. המסלול כולל שש עד תשע שעות הליכה מדי יום, ועובר בכפרים נידחים ומסורתיים כמו הכפר נידררלוס, מעברי הרים דרמטיים כמו פיחה וולבונה, טיפוס להר רוסי שמציע תצפית נוף מרהיבה, אירוח אצל משפחות מקומיות, מפגש עם רועי צאן, הפלגה באגם קומאן היפה ועוד. 
מתי? 28 בספטמבר – 6 באוקטובר
כמה? החל מ-890 אירו לאדם בחדר זוגי
לפירוט המסלול ופרטים נוספים על הטיול
לחצו כאן >>


מנופי האלפים הדינריים באלבניה, אזור הררי, פראי ולא מתויר

טיולי אופניים באירופה
דרך נהדרת ושונה לגלות את אירופה, בקצב אחר, היא בטיול אופניים. במרבית מדינות אירופה יש רשת נרחבת של שבילי אופניים שעוברים דרך נופים מרהיבים ומאפשרים לחוות חופשה אקטיבית ומלאת ריגושים. גורדון אקטיב, מבית גורדון טורס, מציעים בחגים טיולי אופניים ביעדים שונים באירופה. אחד הטיולים הללו מתקיים בדרום צרפת, וכולל שישה ימי רכיבה בין הערים העתיקות והכפרים הציוריים של פרובאנס, כמו אביניון, ארל, וסן רמי, לצד רכיבה בשמורות טבע כמו שמורת קאמארג הפראית.

מתי? 29-21 בספטמבר 2014
כמה? החל מ-1,099 אירו, כולל הכל

לפירוט המסלול ופרטים נוספים על הטיול
לחצו כאן >>


טיול אופניים בדרום צרפת. חופשה אקטיבית ומלאת ריגושים

מסלול אופניים מרתק באזור אחר של אירופה – במחוז קוימברה שבלב פורטוגל, בין הרים ירוקים, פלגי מים, אגמים, חופים דרמטיים, כפרים אותנטיים, בתי חווה עתיקים וכפרי דייגים ציוריים. בין היתר יעבור המסלול באזור ביירה ליטורל ההררי, בסיירה דה לוסה, ביער בוסאקו ועוד.
מתי? 30-29 בספטמבר 2014
כמה? 1,119 אירו לאדם בחדר זוגי, כולל הכל
לפירוט המסלול ופרטים נוספים על הטיול
לחצו כאן >>

חופשה משפחתית ביער השחור
היער השחור בגרמניה הוא מאזורי הטיול החביבים ביותר על משפחות ישראליות בשנים האחרונות. הוא מציע שילוב חלומי של יערות עבותים, הרים, אגמים יפהפיים, עיירות מרפא וכפרים ציוריים, ובנוסף לכל אלה, יש בו שפע של אטרקציות משפחתיות. המשפחות המטיילות באזור לא מחמיצות ביקור בעיירה טריברג, בירת שעוני הקוקיה העולמית, במפלי טריברג הסמוכים, באגם טיטי, בקניון ווטאך, בהר פלדברג וכמובן באירופה פארק, מפארקי השעשועים הטובים ביבשת. עולמות נופש מציעים חופשות משפחתיות ביער השחור שכוללות לינה בכפרי הנופש באזור. בין היתר אפשר ללון בכפר הנופש אופינגן שמציע לינה בווילות מרווחות שטובלות בנופים ירוקים בלב היער השחור, או במלון סייגרו שמשקיף לנופים מרהיבים ומציע לאורחיו בריכה מחוממת וספא.
כמה? טיסה, רכב שכור וכפר נופש לשבוע (לינה בלבד) החל מ-795 אירו לאדם
לפרטים על חופשות משפחתיות בכפרי נופש ביער השחור לחצו כאן >>


היער השחור בגרמניה, אידיאלי לחופשה משפחתית


שייט נהרות בדנובה
אחת הדרכים המהנות ביותר לחוש את הקסם של אירופה היא שייט בספינת פאר על נהר הדנובה, הנהר השני באורכו באירופה, שזורם דרך עשר מדינות וכמה מערי הבירה היפות של אירופה, בהן וינה, בודפשט וברטיסלאבה. גורדון טורס מציעים טיול שייט יחיד מסוגו על הדנובה, שמציע שילוב של שייט מענג בספינה מפוארת עם כל הפינוקים, ביקורים באתרים היסטוריים וחוויות תרבותיות וקולינריות.
השייט מתחיל ומסתיים בעיר פאסאו שבצ'כיה, ועובר דרך ברטיסלאבה, בודפשט ווינה, כולל סיורים רגליים בכל אחת מהערים הללו. בסיום המסלול נהנים המשתתפים מיומיים בפראג הרומנטית.
מתי? 19-11 באוקטובר
כמה? 2,300 אירו לאדם בחדר זוגי
לפרטים נוספים על שייט בנהר הדנובה
לחצו כאן >>


שייט בספינת נהר מפוארת בדנובה

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.