תפריט עמוד

חופשות קונספט על גולט: לשוט, ללמוד, להתפנק

יוגה על הסיפון, מחנה שחיינים בים הפתוח, פעילויות של ספורט ימי, מסיבות במפרץ פרטי - חופשת קונספט בגולט מאפשרת ליהנות משייט מפנק ואיכותי בשילוב תחומי עניין מיוחדים

יותר ויותר ישראלים מגלים בשנים האחרונות את קסמה של החופשה בגולט. שייט בין איי יוון או במפרצים הקסומים של הריביירה התורכית או לאורך חופי קרואטיה, בספינה מאובזרת ומפנקת ביחד עם אנשים אהובים – בני משפחה או קבוצת חברים. זוהי הפלגה פרטית, רק שלכם, בלי אנשים זרים שמעולם לא פגשת כפי שקורה בהפלגות נופש בספינות קרוז.

במהלך השייט עוגנים בנמלים קטנים הנמצאים מחוץ לנתיבי השייט של אניות הנופש הגדולות, מטיילים בחופים ומבקרים בכפרים ובעיירות, באתרים ארכיאולוגיים ובאיים קטנים. ספינת הגולט גדולה יותר מיאכטה ומאפשרת ליהנות ממרחב גדול, האירוח הוא ברמה גבוהה מאוד עם ארבעה עד שישה אנשי צוות שדואגים לכל צורכי הנופשים והשף הפרטי של הגולט מכין ארוחות גורמה שמוגשות אל מול הנוף. החיים הטובים, ללא ספק.


ספינות הגולט משייטות בין איי יוון או בריביירה התורכית, בנופים יפים כמו חלום

החופשה בגולט יכולה להיות חופשה רגועה ומענגת, אבל היא גם יכולה להיות הרבה יותר מכך. אפשר לנצל את הגולט, על שלל יתרונותיו, לחופשת קונספט, שמוקדשת לנושאים מיוחדים. מגוון הנושאים הוא אינסופי. אם תמיד חלמתם להשתתף בסדנה רוחנית מול הים, הגולט, עם האווירה הרגועה והנופים היפים מסביב, הוא מקום אידיאלי לעשות זאת. אפשרות אחרת היא חופשת יוגה בגולט, עם שיעורים יומיים שמתקיימים בהדרכה מקצועית, כשהנופים המהפנטים משמשים רקע מושלם לתנוחות היוגה השונות.


יוגה על סיפון הגולט בשעת שקיעה. מתכון מושלם לרגיעה

אפשר גם לבחור בחופשה פעילה יותר, כמו חופשת שייט בדגש על ספורט ימי. הגולט מאובזר בציוד ספורט ימי, שכולל, בין היתר, אופנועי ים, קיאקים, אבובים, גלשני רוח, בננות, ציוד לסקי מים, ציוד לשנורקלינג ועוד. כל שצריך לבחור מה מתחשק לכם לעשות, להוריד את הציוד למים והתחיל ליהנות! ואם כבר הזכרנו הנאות, חובבי המסיבות שבכם ישמחו לגלות כמה כיף לחגוג במסיבה על הסיפון, כשהספינה עוגנת במפרץ פרטי מקסים ו-DJ מקפיץ את החוגגים עד השעות הקטנות של הלילה.


ציוד ספורט ימי על הגולט מאפשר ליהנות מאופנועי ים, קיאקים, אבובים ועוד

אחת מחופשות הקונספט המרתקות ביותר היא מחנה שחייה. מסלולי ההפלגה בגולט מותאמים במיוחד עבור שחיינים, ומצעיים מסלולי שחייה אטרקטיביים במיוחד. המחנה מתאים לשחיינים בכל הרמות והוא כולל שלושה אימונים ביום, במיקומים משתנים ומרהיבים ביופיים. למי זה מתאים? לשחיינים מתחילים המסוגלים לשחות 300 מטרים ברציפות, לשחיינים בינוניים המבקשים לשפר את המיומנות שלהם ואת השחייה בים הפתוח, ולשחיינים מהירים הרוצים לשחות, לתרגל וללמוד כיצד להפוך לשחיינים טובים יותר וכן לשחות לצד שחיינים ברמתם. ואחרי כל כך הרבה מים, מגיע גם תורה של היבשה. במהלך השייט משולבות גיחות מהמים ליבשה, לצורך טיולים וביקור באתרים, שיזוף בחופים וקניות בשווקים מקומיים המציעים מכל טוב.


לשפר את מיומניות השחייה במים פתוחים

מה זה גולט?

במקור הגולטים היו ספינות דיג תורכיות מסורתיות, וכיום הן משמשות כספינות צ'רטר, שאפשר לשכור אותן על בסיס יומי או שבועי. למעשה, זהו בית מלון צף, ברמה גבוהה מאוד, בסגנון הכל כלול. בגולט יש 4 עד 12 קבינות שינה זוגיות ממוזגות, ג'קוזי ומרבצי ישיבה על הסיפון, ציוד לספורט ימי, צוות דובר אנגלית ושף שמבשל ארוחות גורמה. החופשה בגולט מתאימה לקבוצה של חברים, למשפחה מורחבת וגם לחברות וארגונים לטיולי גיבוש לעובדים, וכאמור – זוהי חופשה פרטית, רק שלכם. חשוב לציין ש
ההפלגות אינן יוצאות מישראל אלא מיעד השייט הנבחר (תורכיה, יוון או קרואטיה), שאליו יש להגיע כדי להתחיל את ההפלגה. 

וכמה זה עולה? השכרה של גולט לשבוע תעלה מ-8,000 אירו ועד 30,000 אירו לספינות היוקרתיות והמפנקות ביותר. 

 


 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.