תפריט עמוד

גאווה ברלינאית – המומלצים לגייז

כדי לבדוק אם ברלין מצדיקה את השם שיצא לה, כאחת הערים הידידותיות בעולם לגייז, שלחנו את כתבנו לסיור ברובע שכונברג, הנחשב גאה במיוחד. הוא חזר עם המלצות למקומות הכי חמים בשכונה

את החיבור בין ברלין לקהילה הגאה אין צורך להסביר. מזה שנים רבות ברלין זוכה בתואר העיר הידידותית ביותר בעולם לקהילת הגייז. האזור הגאה של העיר, בו ממוקמים רוב המועדונים, הברים, הסאונות, המסעדות וחנויות הסקס לקהילה נמצא ברובע Schöneberg, אך ניתן למצוא עוד מקומות כאלו פזורים ברחבי העיר.

סיור באזור, מלווה בשיחות עם לא מעט מקומיים הנמנים עם הקהילה, הניב רשימה של המקומות הנחשבים ביותר:

מלון AXEL – המלון נמצא ברובע המדובר. ברגע שנכנסים למלון מיד חשים את האווירה החופשית והסובלנית, שבה כל אדם מוערך ומתקבל בברכה. המלון נפתח ועוצב על ידי הומואים ועבורם, אבל פתוח לכלל האוכלוסייה. להבדיל ממלונות אחרים באזור, יש כאן סאונה הפתוחה לאורחי המלון.
כתובת: Lietzenburger Straße 13/15, טלפון: (+49) 30 2100 28 93, אתר אינטרנט


מלון אקסל. אווירה סובלנית וחופשית

מסעדת MORE – אחת מהמסעדות ה"גיי פרנדלי" ביותר בברלין ונקודת מפגש פופולרית מאוד. העיצוב מסוגנן, האווירה תוססת, המנות אירופאיות וגרמניות מודרניות והמחירים סבירים ביותר. מוזיקת פופ עכשווית מנוגנת ברקע.
כתובת: Motzstraße 28, טלפון: (+49) 30 2363570, אתר אינטרנט


מסעדת מור. הכי גיי פרנדלי שיש

בר TOM'S – אחד הברים המפורסמים בעיר. בזמן שהרבה ברים נפתחים ונסגרים, טומ'ס מחזיק מעמד שנים רבות. המקום צפוף ביותר (במובן החיובי) ואווירה חמה ומינית. מתאים לבילוי קליל ומהנה.
כתובת: Motzstraße 19, אתר אינטרנט

מועדון Berghain – המועדון, שנבחר בעבר למועדון הלילה מספר אחד בעולם, נמצא ליד אחד משרידיה האחרונים של חומת ברלין בתוך מבנה של תחנת כוח ישנה. בברגהיין מותר הכל (למעט צילום…) והוא מכיל שתי קומות, חללים גדולים וחדרי חושך פעילים.
כתובת: Am Wriezener Bahnhof, אתר אינטרנט


מועדון ברגהיין. הכל מותר

חנות סקס
Bruno's
– בברלין פזורות חנויות סקס רבות, אך החנות הזאת, הנמצאת ברובע הגייז, היא אחת הגדולות בעיר ויש בה שלל רב של ספרים, מגזינים, סרטים ארוטיים, אביזרים, ציוד וחומרי סיכה רבים. שווה ביקור גם אם לא מתחשק לכם לרכוש משהו.
כתובת: Nollendorfplatz / Bülowstraße 106, אתר אינטרנט


הדב הברלינאי בצבעי הגאווה בפתח החנות ברונו'ס

סאונה Apollo – הבילוי האהוב על מקומיים ותיירים כאחד, במיוחד בימי ראשון אחר הצהרים, הוא לבקר בסאונה הזאת, המציעה ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, מתחמי מנוחה, חדרונים פרטיים להשכרה והרבה גברים נחמדים המחפשים "להשתעשע".
כתובת: Kurfürstenstraße 101, אתר אינטרנט


סאונה אפולו. כולם מגיעים לכאן ביום ראשון

לקריאה נוספת:

חיי הלילה של ברלין: עיר ללא הפסקה
חיי הלילה של ברלין: עיר ללא הפסקה
בשנים האחרונות ברלין הפכה למקום החם ביותר באירופה. חיי לילה סוערים, מסיבות פרועות, ברים נחשבים, מועדונים שהכל מותר בהם, סצנת גייז לוהטת, וגם מרכזי תרבות והופעות למי שמחפש בילוי קצת יותר סולידי

___

תודה לאייר ברלין, חברת התעופה הסדירה השנייה בגודלה בגרמניה, המפעילה 17 טיסות שבועיות מישראל לברלין, מינכן, דיסלדורף ווינה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.