תפריט עמוד

צימרים בצפון – סוף שבוע רגוע

נופים ירוקים מרהיבים, אוויר צלול ומשכר המשלב ניחוחות של פריחה רעננה, פינות חמד קסומות, אתרים היסטוריים, תצפיות נוף מדהימות, כבישים סלולים המובילים אל האושר בין הרים ירוקים – אתם ללא ספק בדרך למקום הנכון, לחופשה אשר חלמתם עליה שבועות ארוכים של ישיבה במשרד, מאחורי מסך המחשב, והסתכלתם בתמונות המדהימות כשההרים הירוקים מבצבצים ברקע של בקתת העץ הרומנטית בה תתארחו.

צימרים הם המקום הרומנטי והמיוחד לחופשה זוגית מופלאה בה תבעירו את אש האהבה מחדש, מקום בו תוכלו להתבודד יחד כזוג, לדבר, לשתוק, להתמכר לשלווה ולנופים ופשוט ליהנות כמו שבאמת מגיע לכם. בארץ ישנם סוגים שונים של צימרים לאירוח זוגות, משפחות, קבוצות, לציבור הדתי ושומר המסורת, צימרים עם גישה לנכים ואפילו צימרים למסיבות ואירועים קטנים.


בקתת עץ רומנטית מוקפת בצמחייה עשירה

צימר נותן תחושה של בקתת עץ רומנטית מרווחת ומאובזרת בה תמצאו מיטה זוגית, ג'קוזי מפנק מוקף נרות, חדר רחצה, פינת ישיבה רומנטית מול מסך טלוויזיה חדישה עם חיבור לכבלים ומטבחון מאובזר. אך צימרים אינם בהכרח בקתות עץ, הם יכולים לשלב בנייה של עץ ואבן, הם יכולים להיות בנויים רק אבן (סוויטה רומנטית) ואף מערת אבן ייחודית מופלאה בה תעבירו כמה לילות של שלווה ורומנטיקה.

צימרים בצפון מעניקים תחושה של חופשה במקום ירוק, רגוע ושלו, ממש כמו לקפוץ לחו"ל רק בלי לעבור בדיוטי פרי ולהחתים דרכון. להישאר בארץ ולטעום מהנופים, מהאווירה הכפרית, ממסלולי הטיול העוטפים אתכם, מאטרקציות שטח לאוהבי האקסטרים, להתפנק במסעדת שף עם עיצוב חדשני בשילוב ריהוט עתיק. חוויה מעוררת חושים.


צימר זוגי עם ג'קוזי לחוויה רומנטית במיוחד

צימר בצפון יעניק לכם את החוויה ההיא, להתרחק מהמולת היום יום, מהעיר הרועשת, כמו להיכנס לעולם מקביל, רחוקים מהכל וקרובים להכל, עטופים שקט ושלווה, נוף מרהיב ורומנטיקה מכל עבר.

לאחרונה ישנה נהירה גדולה במיוחד של תושבי המרכז והדרום לצפון המרוחק, אנשים אשר החליטו להפוך את שגרת יומם לשקטה ורגועה יותר, עזבו את ביתם ומקום עבודתם ועברו יחד עם המשפחה כולה לצפון הירוק, כאן הקימו את כל אשר חלמו שיהיה שלהם כשגרו במרכז הרעש. החלום הזה להקים בית פרטי עם גינה ירוקה, באזור שקט עם אווירה כפרית ורומנטית, הוא פחות או יותר חלומה של כל משפחה. אך מעטים אלו שבאמת מעזים ומקימים עבורכם המטיילים והנופשים את המקום בו היו שמחים לנפוש בעצמם בכל סוף שבוע. כך מובטחת לכם החופשה המושלמת בצימרים, מישהו מגשים לעצמו חלומות שחלמתם בעצמכם.


צימר לא חייב להיות בקתת עץ כדי להעביר תחושה של קסם ורוגע

צימרים לזוגות הם צימרים בהם ניתן לארח זוגות בלבד, אין ילדים, אין רעש ובכי של תינוקות, נטו אתם בחופשה שלווה. בצימרים הללו תמצאו את כל הקסם הנחוץ לחופשה מושלמת, עיצוב יוקרתי עם נגיעות אהבה אישיות בכל פינה, רכות מפתיעה, שלל פינוקים רומנטיים, קמין עצים לחורף הקר מולו תוכלו לפרוש שמיכה נעימה ולהתכרבל עם כוס יין ביד, מיטה זוגית ענקית עם מזרן מזמין עטוף במצעי כותנה רכים, מטבח עם סוגים שונים של קפה ותה ואפילו מכונת אספרסו, מבחר סרטים רומנטיים בספריית הסרטים לצד מסך הטלוויזיה החדיש ומרפסת נוף ממנה ניבט נוף מרהיב וממכר.


כל מה שתמיד חלמתם עליו נמצא בהישג יד

הצימר הרומנטי עטוף בגינה מטופחת עם מדשאה ירוקה, פינת ברביקיו לאוהבי הנפנוף, פינות ישיבה, מיטות שיזוף, עצים, פרחים, גינת צמחי תבלין. לאלו מכם שחושבים לקחת את החופשה עד הסוף, ניתן להזמין ארוחת בוקר גלילית כפרית עד הצימר. בארוחה, שתוגש לאחר תיאום מראש עם המארחים (בחלק מהמקרים בתוספת תשלום), תמצאו מגוון סלטים, גבינות, ירקות טריים, לחמים, מאפי הבית, מיץ טבעי, ריבות שנרקחו במקום ועוד מפינוקי הבית.

ישנם צימרים לזוגות ברמה גבוהה במיוחד, בהם תמצאו גם סאונה יבשה או רטובה, מקלחון עיסוי מפנק שישחרר את השרירים התפוסים, ספא דגים, ג'קוזי ספא ענק בתוך הצימר או בחצר הירוקה מול הנוף המרהיב ואף בריכת שחייה פרטית.


צימר עם בריכה מקורה מאפשר לטבול במים גם כשבחוץ מטפטף גשם

צימרים עם בריכה מעניקים לכם אפשרות מפנקת במיוחד לטבול במים הקרירים בעונת הקיץ החמה, להתפנק במיטות השיזוף מול הנוף ולהירגע. קיימים צימרים עם בריכה מחוממת לעונת החורף, שם בדרך כלל יש בריכה מחוממת ומקורה וסביבה כסאות ישיבה, כך שתוכלו להתפנק במים החמימים כשהגשם מטפטף בחוץ.

ישנם צימרים עם בריכת זרמים, בריכה המשלבת ג'קוזי זרמים בתוכה, לחוויה כפולה – גם בריכה וגם ג'קוזי מבעבע. צימרים עם בריכה פרטית הם גולת הכותרת במתחמי התיירות בארץ בכלל ובצפון בפרט. אלו הם צימרים עם בריכת שחייה צמודה לצימר בפרטיות מוחלטת, לכל צימר בריכה פרטית כך שתוכלו להתפנק במים בלי עוד זוגות יחד איתכם.


ג'קוזי, יין ותותים – פינוקים מכל עבר

החוויה הזו לצאת מהמרפסת הפרטית ולרדת היישר אל הבריכה שלכם מעניקה טאץ' יוקרתי ורומנטי ביותר. מומלץ להזמין כמה צימרים צמודים זה לזה, להתארגן עם כמה זוגות חברים, ולהצפין לגליל או לגולן לחופשה של אוהבים עם החברים הטובים שלכם.

בקרבת צימרים בצפון תמצאו מסלולי טיול שונים, מסעדות מקומיות ומסעדות שף, טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, מרכזי ספא מפנקים בהם תוכלו ליהנות מעיסוי מקצועי בידי צוות מעסים מיומן ועוד.

הרשו לעצמכם להתפנק ומהרו להזמין חופשת צימרים שתשנה את סוף השבוע שלכם. להזמנת צימרים לחצו כאן >>


אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...