תפריט עמוד

מלונות אמנותיים באמסטרדם

אמסטרדם היא יעד נפלא לשוחרי אמנות, שיכולים ליהנות מיצירות אמנות לא רק במוזיאונים ובגלריות אלא גם במלונות מעוצבים להפליא, המציעים חווית לינה יוצאת דופן. הנה כמה מלונות אמנותיים באמסטרדם

אמסטרדם היא עיר של אמנות. יש בה מוזיאונים מצוינים, כמו הרייקסמוזיאום, מוזיאון ואן גוך ומוזיאון סטיידליק, לצד היצע מסחרר של גלריות. את האמנות אפשר לספוג לא רק במוזיאונים ובגלריות, אלא גם במלונות רבים ברחבי העיר, שמעוצבים בסגנון ייחודי ומאפשרים לאורחים ליהנות מאמנות לא רק בחללים הציבוריים אלא גם על קירות החדרים. הנה כמה מלונות אמנותיים מומלצים באמסטרדם:

Westcord Art Hotel

הרחק מהמולת העיר, באזור ווסטפארק, נמצא מלון WestCord Art Hotel Amsterdam, שמאגד תת אותה קורת גג שני מלונות, מלון שלושה כוכבים ומלון ארבעה כוכבים. הכניסה מעט מפתיעה, עם פסלים של פרות צבעוניות המקבלים את פני האורחים. הקו האמנותי ממשיך גם בחדרים, עם רפרודוקציות של אמנים הולנדים מפורסמים, כמו ואן גוך ורמברנדט, ויצירות מקוריות התלויות מעל המיטות.


חדר במלון Westcord. אמנות בחדרים ובחללים הציבוריים

ואם לא די בכך, אפשר לבקר גם בגלריה של האמן ההולנדי המפורסם הרמן ברוד הנמצאת בשטח המלון. גם קירות מסעדת המלון, Arts Brasserie, מקושטים בכרזות אמנותיות. האווירה במלון חמימה ונעימה והמחירים סבירים.

להשוואת מחירים במלון Westcord Art לחצו כאן >>

Hotel The Exchange
המלון הזה, שממוקם במרכז העיר סמוך לרובע החלונות האדומים, מעוצב בעיצוב מדהים ומפתיע, על גבול האקסצנטרי. המלון הוקם בשיתוף עם מכון האופנה של אמסטרדם, והחדרים מעוצבים על ידי מעצבים צעירים מהמכון, שמתייחסים אליהם כאילו היו דוגמניות בתצוגת אופנה, והתוצאה מרתקת.
לדוגמה, יש חדר עם בובות תצוגה משתלשלות בחוטי תיל מהתקרה, חדר אחר שבו חבלים תלויים מהתקרה ונוחתים באלגנטיות על המיטה וכן הלאה.


מלון The Exchange. עיצוב מפתיע, על גבול האקסצנטרי

מעבר לעיצוב המיוחד של החדרים והחללים הציבוריים, גם הדירוג של המלון ייחודי. במקום דירוג אחיד לכל המלון,
החדרים עצמם מדורגים – מכוכב אחד ועד חמישה כוכבים, כך שאפשר לבחור את החדר המבוקש בהתאם לתקציב. על אף שהחדרים נבדלים ביניהם בעיצוב, באבזור ובגודל, כולם מעוצבים בסגנון מיוחד ויוצא דופן.


אחד החדרים במלון The Exchange. כל חדר מעוצב בעיצוב שונה וייחודי

להשוואת מחירים במלון The Exchange לחצו כאן >>

Dutch Design Hotel Artemis
מלון טרנדי ששוכן בין מרכז העיר לשדה התעופה סכיפהול. העיצוב ניכר בכל פרט: ממבנה המלון והחללים הציבוריים, דרך החדרים ועד לאוכל. בכל החדרים יש חלונות ענק שנמתחים מהרצפה ועד לתקרה, ובכולם ניכרות נגיעות של עיצוב הולנדי – הריהוט, המנורות ופריטי הנוי מעוצבים על ידי מעצבים הולנדים מפורסמים, כמו מרסל וונדרס וריצ'ארד הוטן.


במלון Dutch Design העיצוב ניכר בכל פרט – מהריהוט ועד אבזור החדרים

קומת הכניסה משנה את המראה שלה בכל שלושה חודשים, עם תערוכה מתחלפת של אמנים חדשים וותיקים, שמוקדשת בכל פעם לנושא אחר. גם האוכל כאן נראה כמו יצירת אמנות, עם דגש רב על האסתטיקה וצורת ההגשה – קליפות ביצים שמשמשות ככלים לרטבים, קונכיות אויסטר שממולאות בתותים, סלט פירות שמוגש בקליפת אגס ועוד.

להשוואת מחירים ב-Dutch Design Hotel Armtis לחצו כאן >>

Hotel Droog
אחד המלונות הכי ייחודיים באמסטרדם, נמצא בבניין מהמאה ה-17 וחסרונו היחיד בכך שצריך להזמין מקום זמן רב מראש כי במלון הזה יש חדר אחד בלבד. שאר השטח העצום של המלון מוקדש לתערוכות אמנות, חנויות עיצוב, בית קפה שיקי, חדר תה וגן פנימי שנראה כאילו נלקח מספר אגדות. החדר, שנמצא בקומת הגג של הבניין, שוכן בחלל גדול שכולל חדר שינה, חדר רחצה, סלון ומטבח, עם נוף של גגות אמסטרדם. את החדר מעטרים רהיטים וחפצי נוי של מעצבים נחשבים.


החדר היחיד של מלון Droog משקיף על גגות אמסטרדם

The Lloyd Hotel
מלון אופנתי ומעוצב ששוכן במיקום מרכזי, לא רחוק מתחנת הרכבת של אמסטרדם, בבניין היסטורי ששימש בעבר כבית כלא ומאוחר יותר אכלס דירות סטודיו של אמנים. הרוח האמנותית שורה כאן גם כיום, וכל אחד מ-117 חדריו של המלון מעוצב בסגנון שונה על ידי יותר מחמישים מעצבים הולנדים. חדרי המלון נבדלים ביניהם בגודל, בעיצוב ובאבזור, ומוצעים בחמש רמות שונות – מכוכב אחד ועד חמישה כוכבים.


מדרגות שמובילות לשום מקום ופסנתר כנף. חדר במלון Lloyd

בנוסף לעיצוב הייחודי החדרים מתהדרים באבזור יוצא דופן: יש חדר עם פסנתר, בחדר אחר יש נדנדה ויש הפתעות נוספות. המלון מציע לאורחיו חוויה תרבותית שלמה, שכוללת תערוכות מתחלפות, הופעות, קונצרטים, דיונים והרצאות על בסיס קבוע, כך שאפשר לתכנן את מועד השהות במלון בהתאם ללוח האירועים הגדוש.

להשוואת מחירים במלון The Lloyd לחצו כאן >>

Sandton Hotel de Filosoof
מלון ייחודי הממוקם בבניין מקסים מהמאה ה-19 בשכונה שקטה לא רחוק מהפארק הנהדר של אמסטרדם, הוונדפארק. במלון יש 38 חדרים הנחלקים בין חדרים רגילים, חדרים משודרגים וסוויטות, וכל אחד מהם מעוצב באופן שונה עם אזכורים פילוסופיים ותרבותיים. כך, למשל, באחד החדרים תוכלו להקיץ בבוקר ולהרהר בדבריו של אוסקר וויילד הרשומים על הקיר מעל המיטה: "אני יכול לעמוד בפני הכל, חוץ מאשר בפני הפיתוי", ובחדר אחר תגלו איך כותבים מים, אוויר ואש ביוונית עתיקה.


הלאונג' במלון Filosoof. לשתות קפה ולחשוב מחשבות פילוסופיות

עוד תמצאו כאן: לאונג' ובר מעוצבים בחמימות, עם ספרי פילוסופיה לעיון לצד הקפה או הבירה, וגינה מרווחת שבה אפשר להגות בחוכמת הפילוסופים או להרהר בחוויות שכבר עברתם ובאלו שעוד מחכות לכם באמסטרדם הנפלאה.

להשוואת מחירים במלון Stanton Hotel de Filosoof לחצו כאן >>

להשוואת מחירי מלונות באמסטרדם >>

לקריאה נוספת:

מלונות של פעם בחיים
מלונות של פעם בחיים
יש מלונות שהם הרבה יותר ממקום להתארח בו ללילה. בקתות על המים, מלון רדוף רוחות, מלון מתחת לאדמה – הנה כמה מלונות שכל אחד מהם מספק חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים

מטעמים הולנדיים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.