תפריט עמוד

חופשה תל אביבית כללה בעבר לינה במלון ענקי, עם מאות חדרים, סמוך לטיילת. אבל בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים, בהם תיירים ואנשי עסקים מחו"ל, משנים כיוון ומעדיפים מלונות בוטיק אינטימיים יותר. ולמרות שקו החוף התל אביבי קורץ, מלונות הבוטיק העירוניים דווקא מתרחקים מעט מהים. לא במידה כזאת שאי אפשר להגיע אל החוף ברגל, אבל הם מעדיפים מיקומיים אורבניים מעניינים, עם מסעדות ובתי קפה תוססים במרחק כמה צעדים ושכונות ציוריות על סף הדלת.


מלון AL. העמודים המקוריים שבחזית שולבו בעיצוב

בין מלונות הבוטיק החדשים שנפתחו בחודשים האחרונים בתל אביב, בולט מלון AL ברחוב מונטיפיורי. המיקום תל אביבי למהדרין – צעדים ספורים משדרות רוטשילד התוססות ונווה צדק היפהפייה. במרחק הליכה קצרצר אפשר למצוא שפע של מסעדות מצוינות ומכל עבר פזורים בתי מידות מראשית ימיה של תל אביב. גם AL עצמו ממוקם בבניין קלאסי משנות ה-30, שעבר שיפוץ ושיחזור קפדניים. מצד אחד, שומרו המאפיינים המקוריים, כמו העמודים הלבנים והמרשימים בחזית, ומאידך הוכנסו נגיעות מודרניות לנוחות מרבית של האורחים. דבר לא הושאר ליד המקרה, אפילו הטלוויזיה בחדרים שהופכת בלחיצת כפתור לאינטראקטיבית או האפשרות לעלות צילומים שצילמו האורחים כיצירת אמנות בחדר.


חדר במלון. כל אחד מעשרת החדרים מעוצב באופן ייחודי

במלון AL יש רק 10 חדרים, וכל אחד מהם מעוצב בקפידה רבה ובאופן ייחודי. גודלו של המלון מאפשר להעניק לאורחים שירות קשוב ואישי במיוחד, מהסוג שלא תמצאו במלונות הגדולים. בין אם תרצו המלצה על מסעדה או כרטיסים להצגה, סיור בעיר או הסעה לתחנת הרכבת, יש מי שידאג לכם. בקומת הקרקע תמצאו בר לאונג' לשתייה חמה או יין טוב וצפייה על העוברים ושבים ברחוב. ומי שמעדיף מיקום פחות בולט, יכול לשבת בחצר האחורית הקטנה ולשוחח על הא ועל דא.


הלאונג' בר. מקום מצוין להתרווח על כוס יין טוב ואווירה ידידותית

מלון AL רחוב מונטפיורי 16, תל אביב, טלפון: 03-729-8729, אתר אינטרנט.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.