תפריט עמוד

חוויה והרפתקה בצ'כיה היפה

רגע לפני שהחגים נגמרים וצריך לחזור לשגרה, אל תחמיצו הזדמנות פז לבלות זמן איכות משפחתי באחד היעדים המרתקים באירופה – צ'כיה. כולם מכירים את פראג, בירתה היפה והרומנטית של צ'כיה, אבל רק מעטים יודעים עד כמה יפה הטבע באזור הרי הענקים (Giant Mountains) שבצפון צ'כיה, סמוך לגבול עם פולין. זהו איזור אידיאלי לפעילויות אתגר והרפתקה וטיולים בין עיירות ציוריות, שמציעות שפע של עניין לילדים ולמבוגרים.

האזור של הרי הענקים אידיאלי לפעילויות משפחתיות בחיק הטבע

הטיול, שנערך ברכבים פרטיים, עובר בהרי הענקים, אחד מיעדי הטבע היפים ביותר במרכז אירופה. זהו אזור של פסגות נישאות, יערות עבותים, מפלי מים, אגמים ונהרות. כל אלה מזמינים לשלל פעילויות מרגשות בטבע לכל המשפחה: מפארקי חבלים וגלישה מסעירה באומגות, דרך מזחלות הרים מהירות ועד לשייט בקאנו. וכשרוצים פעילות קצת יותר רגועה אפשר לסייר בעיירות מקסימות, לבקר בטירות עתיקות או פשוט ליהנות מהליכה רגלית בחיק הטבע.


מים, יערות והרים – התפאורה המושלמת לטיול מוצלח

אז מה מחכה לכם בטיול בצ'כיה? הנה כמה מהחוויות המרגשות:

אדרנלין בטבע
ההרים, היערות, המפלים והנהרות של הרי הענקים הם יעד אידיאלי לעיסוק בשלל פעילויות מאתגרות ומגבשות לכל המשפחה. רבות מהאטרקציות נמצאות באזור עיירת הסקי שפינדלר, שמהווה מקום נהדר לפעילויות אדרנליניות. אחת האטרקציות הבולטות היא פארק חבלים, שבו אפשר לגלוש באומגות בין צמרות העצים, לטפס על גשרים תלויים ולהתנדנד בנדנדות טרזן. מי שנשאר עם טעם של עוד, מוזמן לחוות גלישה באומגה מעל הסכר של נהר האלבה.


מהנופים המקסימים שתפגשו במהלך טיול ברכס הענקים

הרפתקה נוספת שמזמן האזור היא גלישה במזחלות הרים מהירות, במסלולים שמתאימים לילדים קטנים, בני נוער ומבוגרים ומספקים תצפית פנורמית נהדרת על האזור. נוף נהדר נשקף גם מפסגת אתר הסקי, לשם מטפסים ברכבל. את הדרך למטה יורדים באופניים, כשנופים מדהימים מלווים את הרוכבים.

גם מחוץ לעיירת הסקי שפינדלר אפשר ליהנות מנופים נפלאים וטבע ירוק. אחת השמורות היפות בצ'כיה היא מאלה סקאלה, עם יערות עצומים ונהר שחוצה אותה. השמורה אידיאלית לטיול רגלי נינוח שמאפשר לנשום עמוק ולספוג את כל הטבע שמסביב. אחרי הטיול מצפה הרפתקה נוספת – שייט בקאנו בנהר האיזרה שזורם בלב השמורה.


גשרים מעל נהר הוולטבה בפראג

עיירות קסומות ועיר בירה נהדרת
מה שהופך את טיול המשפחות של MEDRAFT בצ'כיה למוצלח כל כך, הוא השילוב הנכון בין אטרקציות בטבע לביקור בעיירות ובערים, באופן שעונה על הצרכים של כל בני המשפחה ומבטיח שאף אחד לא ישתעמם. הטיול כולל ביקור בעיירות ימי ביניימיות עתיקות ועיירות סקי תוססות ומלאות חיים. בין השאר, מבקרים בעיירה היפהפייה ורכלבי, שמצודה העתיקה שלה מהמאה ה-16 נחשבת לאחת הדוגמאות היפות ביותר של אדריכלות הרנסנס בחבל בוהמיה. מי שהתאהב בטירות ובאורח חייהם של האבירים, יתמוגג מההזדמנות ללון בטירה אמיתית. החוויה מקבלת חיזוק ממופעי אש וקרבות אבירים שמלווים את ארוחת הערב.

הטיול מסתיים בפראג, בירת צ'כיה ואחת הערים היפות בעולם – זוהי הזדמנות נהדרת להכיר את העיר העתיקה, לחצות את הנהר בגשר קרל המפורסם, לעצור מול השעון האסטרונומי, להתרשם מהבניינים העתיקים וגם לעשות קניות. סיום מוצלח לחופשה משפחתית מושלמת.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.