תפריט עמוד

לטייל על המים – טיולי שייט ייחודיים

לראות עולם דרך המים, בשייט נהרות או בטיול מאורגן משולב בקרוז, זאת חוויה יוצאת דופן ומרתקת מאוד. גם העובדה שיש מי שדואג לכל הפרטים הקטנים תורמת להנאה

החלום לראות עולם לא נמוג אחרי שיוצאים לפנסיה. נהפוך הוא. הזמן הפנוי שעומד לרשותכם מאפשר להגשים חלומות ישנים ולטייל במקומות חדשים. אחת מהדרכים המהנות והמוצלחות ביותר לטיול, בכל גיל ובמיוחד בגיל מבוגר, היא בשייט, שמאפשר לגלות יעדים קלאסיים או אקזוטיים בקצב נינוח, בתנאים מפנקים ועם דאגה לכל הפרטים הקטנים. כל מה שנשאר לכם לעשות זה להתרשם, להתפעל וליהנות מהמראות בדרך ומהטיולים הנלווים.


שייט לאנטארקטיקה. מגוון היעדים רחב ומתאים לכל טעם

יש סוגים שונים של טיולי שייט – שייט נהרות או קרוז בלב ים, שייט ביעדים קרובים באירופה או הפלגות ביעדים רחוקים בקצות תבל. חברת בשביל הזהב, המתמחה בתחום, מציעה לבני גיל הזהב טיולי שייט שונים: מטיולים מאורגנים שבהם משולב שייט באניות קרוז ועד טיולי שייט ייחודיים בנהרות, שאפשר לצאת אליהם באופן מאורגן או כמטיילים עצמאיים, וכך לשלב את השייט כחלק מטיול עצמאי באירופה. מגוון היעדים רחב ומתאים לכל טעם – החל משייט נהרות באירופה הקלאסית או טיול באגמי צפון איטליה שמשולב בשייט בים התיכון ועד לטיולים שמשולבים בקרוזים ביעדים אקזוטיים כמו קוסטה ריקה והאיים הקריביים, מזרח אסיה, דרום אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד ואפילו אנטארקטיקה.


חדר עם נוף לים

למי שלא מכיר את אוניות הקרוז, כדאי לדעת שמדובר למעשה במלון צף עם כל הפינוקים האפשריים. תכנית הטיול מאורגנת כך שלמטיילים לא יהיה משעמם לרגע, בין אם הם באנייה בה מוצע מגוון גדול של אפשרויות בילוי ומופעי בידור, ובין כשהאנייה עוגנת, ואז יוצאים לסיורי חוף מאורגנים. עוד דבר שלא תצטרכו לדאוג לו: מחיר הטיול כולל הכל, מפנסיון מלא בימי השייט, דרך סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי עגינת הספינה, כניסה לאתרים ואפילו הסעה מהבית לשדה התעופה.


נוף מהסיפון בשייט בנהר האירוואדי בבורמה

אז איפה מתקיימים טיולי השייט? הנה כמה דוגמאות לשייט נהרות ולקרוזים המשולבים בתוך טיולים מאורגנים:

נפלאות הריין ושווייץ – טיול בן עשרה ימים שמתחיל בשייט על נהר הריין מאמסטרדם לבאזל ומסתיים ביומיים של טיול בברן ובטירת שיון בשווייץ. הטיול כולל ביקור בערים גדולות כמו אמסטרדם, דיסלדורף קלן ושטרסבורג, ערים עתיקות כמו  קובלנץ והיידלברג, עיירות יין וכפרים ציוריים, ובהם כפר הדייגים וולנדם והכפר קוכם, ונופים פסטורליים מרהיבים לאורך כל הדרך.

סין – בין מסורת לשינוי – טיול בן 19 ימים שכולל ביקור באתרים החשובים של סין, ובהם בייג'ינג על שלל אתריה, שנחאי, גווילין, צ'אנגדו בירת חבל סצ'ואן והמרכז לחקר דובי הפנדה, שמורת הטבע אמי שאן ושיאן בה נמצא אתר חיילי הטרקוטה. הטיול כולל חמישה ימי שייט בנופים הנפלאים של נהר היאנגצה.


שייט בנהר הריין. מלון צף עם כל הפינוקים האפשריים

קוסטה ריקה ושייט בקריביים – טיול מסעיר בין אתרי הטבע הנפלאים של קוסטה ריקה, שכולל ביקור בהרי הגעש פואז וארנל, סיור בשמורת הטבע מנואל אנטוניו, סיור במטעי קפה ובגני תבלין ומפגש עם בעלי חיים אופייניים לאזור. הטיול מסתיים בשייט מפנק באיים הקריביים, עם עצירות בגרנד קיימן, ג'מייקה והאיטי. משך הטיול – 17 ימים.

הרי הרוקיס ואלסקה – טיול מקיף של 21 יום באחד מאזורי הטבע היפים בעולם. הטיול כולל ביקור שמורות טבע מדהימות עם נופים שאין דומים להם, וסיור בערים יפהפיות דוגמת ונקובר וויקטוריה. אחרי שמתפעמים מהטבע היבשתי, עולים לאוניית פאר לשייט לאלסקה. בין השאר, שטים ב"מעבר הפנימי" של אלסקה העשיר בפיורדים, איים ויערות. עם קצת מזל, אפשר לראות בעלי חיים ויונקים ימיים. גם באלסקה עצמה מטיילים באתרים מרתקים ובנופים בראשיתיים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.