תפריט עמוד

הרי הטטרה בסלובקיה – טיול

הרי הטטרה בסלובקיה מציעים טבע פראי ונופים מרהיבים, עם יערות עבותים, נהרות שוצפים, מערות נטיפים ענקיות ושלל פעילויות אדרנלין מלהיבות

אין ספק שהרי הטטרה הם מיצירות הטבע המופלאות של סלובקיה. יערות עבותים, שבהם אפשר לראות צבאים, דובים ועופות דורסים, מפלי מים ואגמים, מערות נטיפים ומערות קרח – כל אלה הם חלק מהנוף המרהיב של הטטרה. לצד הטבע היפהפה והנופים המפעימים, האזור מציע גם שלל טירות עתיקות, כנסיות גותיות אדירות ממדים ופולקלור מקומי מרתק.


אגם רוזין. בהרי הטטרה יש מגוון גדול של נופים מרהיבים

סלובקיה, הממוקמת בלב מזרח אירופה, היא ארץ הררית, שמרכזה נשלט על ידי שני רכסי הרים מקבילים – הטטרה הגבוהים והטטרה הנמוכים. הטבע הסלובקי מציע אינספור נפלאות, בהן שמורת גן העדן הסלובקי, שכשמה כן היא, המהווה את אחד משיאי הטיול.


הרי הטטרה מנוקדים במערות נטיפים מרשימות

האזורים ההרריים והמיוערים של סלובקיה מתאימים להפליא לטיולי ג'יפים, שעוברים בדרכי שטח מלהיבות ודרך יערות סבוכים. ומי שזקוק לתוספת אדרנלין יבוא על סיפוקו בפעילויות כמו רפטינג וקיאקים, נסיעה ברכבל אל הפסגות הגבוהות, וירידה אל מעמקי האדמה – אל מערות נטיפים מרשימות להפליא.


טיול ג'יפים בהרי הטטרה מאפשר להגיע לפינות היפות ביותר

בטיול משפחות בהרי הטטרה נוסף גם ביקור בפארק מים עמוס במגלשות, לשמחת המשתתפים הצעירים והוריהם. במהלך הטיול לנים במלונות הרריים משפחתיים ברמה טובה מאוד, וגם המטבח המקומי יפנק אתכם עם תבשילי קדירה עשירים.


שייט קיאקים. בהרי הטטרה אפשר לעסוק במגוון פעילויות מעלות אדרנלין

בסלובקיה יש לא רק טבע פראי אלא גם ערים עתיקות יפהפיות. בין השאר הטיול עובר בעיר לבוקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, עם טירות היסטוריות וכנסיות גותיות עצומות מימדים. עוד עיר מרתקת היא קושיצ'ה, שנבחרה לשמש כבירת התרבות האירופית לשנת 2013 – דבר המבטיח שלל פסטיבלים, מופעי רחוב ומבקרים מכל רחבי היבשת.


הגרסה הסלובקית לגולש. המטבח המקומי כולל תבשילי קדרה מתובלים

ואיך אפשר בלי אוכל? המטבח הסלובקי מצטיין בתבשילי קדרה עשירים בעשבי תבלין, ויש גם גרסה מקומית לגולש ההונגרי (הונגריה נמצאת ממש מעבר לגבול). את הארוחה מלווים בשתיית בורוויצקה, המשקה האלכוהולי המקומי. ומי שמתגעגע למנגל הישראלי, יגלה שהדרך בה הסלובקים צולים נקניקיות על האש מרתקת לא פחות משהיא טעימה.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.