תפריט עמוד

חופים בכנרת, חלק ב' – חופשה לכל המשפחה

חודשי הקיץ החמים הם הזמן המתאים לצאת לחופשת בטן גב על יד מקור מים צונן, ואין מקום מתאים לכך יותר מאשר הכנרת היפה, שמציעה לנופשים שלל חופים מסודרים ופעילויות מגוונות לכל המשפחה. כעת השאלה היא - באיזה חוף לבחור?

חניון חוף רסטל
בכניסה המשותפת לכפר הנופש הוואי, ארבעה קילומטרים וחצי מצפון לטבריה, נמצא חניון רסטל, המייעד את פעילותו בעיקר למשפחות עם ילדים. המדשאות של המקום אמנם לא מספיק מטופחות ופה ושם נראו גללי סוסים על השביל, אבל יש לו פוטנציאל להעסיק את הילדים במשך שעות רבות. מי האגם נקיים בחוף זה.
רחצה: החוף אינו מוכרז, אין בו שירותי הצלה והרחצה היא על אחריות המתרחצים.
לינה: אפשר להקים אוהלים ולעשות קמפינג בשטח.
אוכל: מותר להדליק מנגל.
מתקנים: המקום שם דגש על פעילויות לילדים, כגון בריכת שחייה לילדים, גן שעשועים עם אומגה, קרוסלות ונדנדות,  רכיבה על סוסים ופינת חי לליטוף בעלי חיים. בשעות הלילה יש תאורה, אבל אין חיבור לחשמל. במתחם החניון יש סככות ועצים שמספקים צל, שירותים ומקלחות במצב טוב וכמה ברזיות.
שעות פתיחה: פתוח 24 שעות ביממה.
טלפון: 054-3192535
כמה: 25 שקל לאדם ל-24 שעות

חוף צמח
סמוך לצומת המרכזי של הכנרת נמצא חוף צמח, שמהווה את האלטרנטיבה הזולה לחובבי מגלשות המים. יש גישה נוחה לנכים.
רחצה: החוף מוכרז ויש בו שירותי הצלה.
לינה: אפשר ללון על המדשאות או במתחם אוהלים במנהרות סגורות עם חיבור לחשמל ותאורה.. יש גם חדרים חדשים על החוף עם שירותים ומקלחת צמודים, טלוויזיה ומקרר.
אוכל: יש במקום מסעדה, מרכולית וגלידרייה.
מתקנים: המקום שופע מרבדי דשא מטופחים וסככות צל. לרשות המתרחצים עומדות ארבע מגלשות מים גדולות ומפותלות, חמש מגלשות מים לילדים, בריכה לפעוטות ופעילויות ספורט ימי. מלבד אלה מצויים במתחם הפארק שולחנות וכסאות פלסטיק, ברזיות, שבילים סלולים ונוחים וחוף רחצה מתוחם עם שירותי הצלה.
שעות פתיחה: פארק המים 17:30-9:30, אתר הקמפינג 24 שעות.
מחיר: 55 שקל לאדם, כולל קמפינג 70 שקל לאדם.
טלפון: 04-6752440

כפר הנופש מעגן עדן
כפר נופש יפהפה לחופה הדרומי של הכנרת, הנמצא בבעלות משותפת של קיבוץ מעגן ומשקיעים חיצוניים. כבר בכניסה לכפר משנה מצב הרוח כיוון – ותחושת חופש משתלטת על הגוף. מראות נפלאים של מרחבי דשא ירוקים וצמחייה מטופחת, אווירה שקטה ונוף פסטורלי.
רחצה: החוף מוכרז, ויש בו שירותי הצלה (פתוח מאפריל-אוקטובר)
לינה: בכפר הנופש 112 יחידות משפחתיות כפריות ופונקציונליות למשפחות ולזוגות, עם מרפסת ומדשאה, הכל קרוב לברכת השחייה ולחוף הכנרת. בנוסף, יש 36 חדרים זוגיים הנמצאים במבנה דו-קומתי המתאימים לזוג או זוג עם ילד אחד (מתחת גיל 12).
אוכל: מחוץ לכל יחידה משפחתית יש מקום מיוחד למנגל. כמו כן יש במקום מינימרקט, חדר אוכל ובר-חוף.
מתקנים: לרשות האורחים בכל יחידה משפחתית – כיסאות ושולחנות פיקניק. בכפר הנופש סככות צל, מים קרים לשתייה, מקלחות ושירותים נקיים. צוות ההפעלה עורך פעילויות מגוונות, כגון שירה בציבור סביב מדורה, אפיית פיתות בטאבון, ערבי ג'אגלינג, משחקים מתנפחים ועוד. מועדון הילדים פתוח מהבוקר עד אחה"צ (צוות ההפעלה ומועדון הילדים פתוחים במהלך החופש הגדול, בחגי תשרי, בחופשת פסח ובשבועות). בנוסף, יש פעילויות בתוספת תשלום, כגון השכרת אופניים ומסלולי רכיבה. מועדון ספורט ימי – קיאקים, גלשני חתירה בעמידה וגלישת רוח.
מחיר עבור כניסת יום: 60 שקל למבוגר, 50 שקל לילד מגיל 12-2. בתיאום מראש בלבד, על בסיס מקום פנוי.
טלפון: 04-6654400/11
אתר אינטרנט

חוף דוגל
קומפלקס דוגל מחולק לשלושה: פארק המים לונה גל, חוף גולן וחוף דוגית. זהו אחד ממרכזי הנופש הגדולים והממוסחרים ביותר בכנרת. לונה גל נחשב לפארק המים הגדול של הצפון, ומציע פעילויות בעיקר לילדים. חוף דוגית גדול יותר מחוף גולן, ובדרך כלל עמוס יותר.
רחצה: חוף גולן וחוף דוגית הם חופים מוכרזים, ויש בהם שירותי הצלה.
לינה: בחוף דוגית יש מתחם סגור ומגודר ובו אוהלי ענק המותאמים לקבוצות גדולות, ובהם מיטות. אפשר ללון גם על הדשא בחוף או בתוך מתחם הלונה גל. בשני החופים יש בקתות עץ מאובזרות שמתאימות למשפחות.
אוכל: בשני החופים יש מזנונים של אוכל מהיר וגלידות. בחוף דוגית יש מינימרקט ומסעדה, בחוף גולן יש בית קפה ומסעדת חוף.
מתקנים: פארק המים לונה גל מציע שלל פעילויות: מגלשות מים, מסלול האבובים הארוך בישראל, בריכה אולימפית ואזור המתאים לפעוטות שנקרא "עולם הילד". בשני החופים – דוגית וגולן – ימצאו הנופשים מקלחות עם מים חמים, שירותים ומגוון פעילויות ספורט ימי.
שעות פתיחה: הלונה גל פתוח ביולי אוגוסט מדי יום 18:00-10:00, חודש יולי פתוח בימי חמישי משעה 10:00 עד השעה 21:00 רצוף. בחודש אוגוסט פתוח בימי שני וחמישי משעה 10:00 עד השעה 21:00 רצוף. בחודשים מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר פתוח שישי שבת וחגים לא כולל ערבי חג משעה 10:00 עד 16:00. החופים פתוחים 24 שעות ביממה.
כמה: לונה גל – 80 ₪ למבוגר ו-60 ₪ לילד עד גיל 10, חופים – למידע לגבי מחירי כניסה נא להתקשר 04-6678000.
טלפון: לונה גל וחוף גולן– 04-6678000/8/9, חוף דוגית – 04-6732226

 

הכנרת: חופים נבחרים, חלק א'
הכנרת: חופים נבחרים, חלק א'
שלי דרוב |צילום: משה שי
יפים, מפנקים, נקיים, מלוכלכים, נוחים, עם מציל, בלי מציל, עם לינה, בלי לינה, יקרים, זולים, מוזנחים, מטופחים. שלי דרוב סקרה מספר חופים סביב הכנרת

 

מפת סובב כנרת
מפת סובב כנרת

הכנרת וטבריה  – העמוד הראשי>>

 

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...