תפריט עמוד

ארגוני התנדבות בעולם

רוצים לצאת לחופשת התנדבות ולא יודעים מאיפה להתחיל? התנדבות קצרה או ארוכת טווח, קהילתית או אקולוגית, מאמריקה ועד אסיה - אספנו בשבילכם רשימה של ארגוני התנדבות ברחבי העולם

התנדבות ברחבי העולם

ארגון Go Eco הוא ארגון התנדבות ישראלי שעומד בקשר עם ארגונים אקולוגיים והומניטריים רבים ברחבי העולם, ועוזר למתנדבים מהארץ לקחת חלק בפרויקטים השונים שמפעילים ארגונים אלה. הארגון מציע חופשות התנדבות בכל רחבי העולם בהתנדבות למען בעלי חיים ושימור סביבה, סיוע הומניטרי ועבודה קהילתית בתוכניות לטווח קצר או ארוך.
אתר הארגון

ארגון VSO הוא אחד מארגוני ההתנדבות הוותיקים בעולם. הוא נוסד באנגליה בשנת 1958 ופועל מאז במדינות מתפתחות. מטרתו המוצהרת של הארגון היא להילחם בעוני העולמי ולאפשר לכל אדם לממש את הפוטנציאל המלא שלו. לשם כך שולח הארגון מתנדבים מומחים בתחומים שונים לארצות מתפתחות ברחבי העולם על מנת לעבוד עם הקהילות המקומיות בפרויקטים שנמשכים שנה עד שנתיים, אבל מציע גם מסלולים קצרים יותר, שנמשכים חודש עד חצי שנה, וכן מציע מסלולים לצעירים בני 25-18.
אתר הארגון

ארגון Projects Abroad הוקם בתחילת שנות ה-90 ומאז צבר תאוצה והפך לארגון גדול בעל משרדים באנגליה ובארצות הברית. הארגון מציע התנדבויות קצרות טווח במגוון תחומים, בהם הוראה, עזרה רפואית, טיפול ביתומים, בילדים ונוער במצוקה ובבעלי צרכים מיוחדים, שימור סביבתי והתנדבות עם בעלי חיים, התנדבות בפרויקטים של תרבות ואמנות ועוד.
אתר הארגון

ארגון Habitat for Humanity נוסד בארצות הברית בשנת 1976 והוא נחשב היום לארגון הבולט ביותר בפעילות הומניטרית. הארגון ממקד את מאמציו בבניית בתים בשביל אנשים הזקוקים לדיור בכל רחבי העולם, לא רק במדינות עניות אלא גם במדינות כמו ארצות הברית או ניו זילנד. Habitat for Humanity מציע מגוון רחב של נסיעות התנדבות לשלל יעדים בכל רחבי העולם בתוכנית שנקראת "כפר גלובאלי" (Global Village).
אתר הארגון

Ecovolunteer הוא ארגון בינלאומי המתמחה בהתנדבות אקולוגית בדגש על שימור בעלי חיים. את ההתנדבות המועדפת עליכם אפשר לבחור כאן לפי יעד או לפי בעל חיים. הארגון מציע חופשות התנדבות קצרות טווח באפריקה, אסיה אירופה ואמריקה. מינימום הזמן הנדרש הוא שבועיים ובחלק מתוכניות ההתנדבות אפשר להאריך את החופשה למספר חודשים.
אתר הארגון

התנדבות באפריקה

ארגון Volunteer in Africa מתמחה בחופשות התנדבות בגאנה שבמערב אפריקה. תחומי ההתנדבות כוללים עבודה עם ילדים יתומים, הוראה, חינוך למניעת איידס, לימוד מחשבים, שימור סביבה, פיתוח קהילתי וכן תוכניות התנדבות לסטודנטים במקצועות שונים כמו רפואה, משפטים או עיתונות ותקשורת.

ארגון Volunteer Africa מתמחה בהתנדבות קהילתית שכוללת פיתוח אזורים כפריים ועבודה עם ילדים יתומים וילדים במצוקה בטנזניה שבמזרח אפריקה. תוכניות ההתנדבות שלהם הן לתקופת מינימום של חודש (4 שבועות) והתוכניות הארוכות יותר אורכות 6 שבועות ו-10 שבועות.

ארגון African Conservation Experience מציע חופשות התנדבות אקולוגית ושימור סביבה בדרום אפריקה, בוצוואנה ומאוריציוס ומציע תוכניות לשימור בעלי חיים ימיים כמו דולפינים ולווייתנים לצד תוכניות לשימור בעלי החיים הגדולים בשמורות הטבע במדינות האלה. זמן ההתנדבות המינימלי הוא שבועיים.

התנדבות במזרח הרחוק

בסיס הבית של ארגון Global Crossroad הוא בבטון רוז', לואיזיאנה, בארצות הברית. הארגון מציע מגוון אפשרויות התנדבות באסיה. בין תוכניות ההתנדבות שאפשר להצטרף אליהן אפשר למצוא הוראת אנגלית בסין, וייטנאם, הודו או נפאל, עבודה עם יתומים, בחינוך בלתי פורמאלי, עבודה בקידום נשים בקהילה, עבודה במרכזי איידס ובמרכזי גמילה ועוד..

ארגון Hope & Home הוא ארגון נפאלי המציע תוכניות של התנדבות קהילתית לאנשים מכל גיל ומכל מקום בעולם. הארגון הזה שולח את מתנדביו לעבוד בקהילות ובבתי ספר כדי להעלות מודעות לנושאים כמו שימור הסביבה, והיגיינה, ללמד אנגלית או להציע סיוע רפואי. אורכן של תוכניות ההתנדבות נע בין שבועיים לשלושה חודשים.

התנדבות בדרום אמריקה

באתר של Volunteer south america הכינו רשימת קישורים לתוכניות התנדבות ברחבי היבשת כשהדגש הוא על תוכניות שההשתתפות בהן לא כרוכה בתשלום, או שכרוכה בתשלום סימלי. אפשר למצוא כאן תוכניות להתנדבות קהילתית בפרו, בוליביה, ברזיל, ארגנטינה ומדינות נוספות.

מטרתו המוצהרת של ארגון Volunteer Latin America היא לעזור בהגנה על החי והצומח באמריקה הלטינית, על ידי הצעת אפשרויות התנדבות, בעלות סבירה, לכל מי שמעוניין להתנדב למען הקהילה או למען הסביבה בדרום אמריקה. הארגון מציע תוכניות התנדבות בכל רחבי מרכז ודרום אמריקה ביניהן פרויקטים לשימור יערות הגשם, עבודה עם ילדים יתומים וילדי רחוב, התנדבות במרכז להצלת העצלן (Sloth), בניית בתים למשפחות עניות ועוד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. פזית רדעי דוד הגיב:

    היי
    אשמח לשמוע על תוכניות של התנדבות לטווח הארוך בדרום אמריקה לא משנה לי כרגע איזה תוכנית
    רכשתי כבר כרטיס לברזיל אני בקשר עם השגרירות על מנת לקבלת ויזה
    אשמח לדעת אם יש פרויקטיים שמתאימים לי או בדרום אמריקה לצערי אני לא זמינה בניידים אשמח לקבל מענה במייל

    בהוקרה

    פזית רדעי דוד

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.