תפריט עמוד

מידע
פורטוגל מצטיינת בשפע לשכות מידע לתיירים (Turismo), ואפשר להיעזר בהן בכל נושא, כולל הצעות למקומות לינה והזמנת מקום.

עונה
בפורטוגל שלוש עונות שלפיהן נקבעים מחירי הלינה: עונת השיא בין יולי לאמצע ספטמבר, עונת ביניים הן בין מאי ליוני ומאמצע ספטמבר עד אמצע אוקטובר, ועונת שפל בכל שאר החודשים. קל יותר להתמקח על מחיר הלינה מחוץ לעונת השיא (ואפשר להגיע אפילו למחצית המחיר המבוקש, גם בבתי מלון מפוארים).

מחנאות וקרוואנים
בפורטוגל יש חניונים רבים למכוניות, לקרוואן ולאוהלים. הם גובים 9-2 אירו לאדם, למכונית או לאוהל, תלוי בעונה.
אתר הכולל אתרי מחנאות באזורים שונים בפורטוגל ומציין לגבי כל אחד מהם מחירים, מפות, מתקנים, פעילויות, הנחות ועוד

אכסניות נוער
בפורטוגל פזורות יותר מארבעים אכסניות נוער (Pousadas de Joventude). ברבות מהן הגישה נוחה לנכים. אפשר לישון באולמות שינה, בחדרים המיועדים לכמה אנשים או בחדרים זוגיים. ברוב האכסניות יש מטבח מצויד לשימוש עצמי, ומונהגת "שעת עוצר" בחצות (כלומר משעה זו ועד הבוקר אי אפשר להיכנס). יש לעזוב את האכסניה בבוקר, אבל אפשר להשאיר בה ציוד. מחירי האכסניות נעים בין 8.5 אירו באולמות שינה ל-35 אירו לחדר זוגי. המחיר כולל מצעים וארוחת בוקר.

חדרים בבתים פרטיים
באזורי תיירות יציעו לכם בתחנות הרכבת והאוטובוס (טוב, לא בעונת השיא) חדר בבית משפחה (Quarto או Dormida). זוהי דרך נחמדה להכיר מקומיים, אם כי השירותים משותפים לכם ולמשפחה. מחיריהם נעים בין 20 ל-30 אירו לחדר זוגי.

פנסיון
Pensão, Residencial, Casa de Hóspedes, Hospedaria – כולן מילים נרדפות לפנסיון. זו ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר. רצוי לבדוק את המיקום ואת החדרים ולסכם את המחיר בבהירות כדי למנוע הפתעות. כדאי לברר גם אם המחיר כולל ארוחת בוקר. ברוב הפנסיונים השירותים צמודים לחדר. הם מדורגים בכוכבים מאחד עד שלושה, ומחיריהם נעים בין 15 ל-35 אירו לחדר זוגי.

בתי מלון
בתי מלון (Hotel או Estalagem) מדורגים בין כוכב אחד לחמישה. מלון של כוכב אחד יעלה כמו פנסיון של שלושה כוכבים, ובדרך כלל יהיה גרוע יותר ואישי פחות. רוב המחירים "גמישים": 3-2 כוכבים – כ-30 אירו לחדר זוגי. 5-4 כוכבים – בין 70 ל-300 אירו. באזורי תיירות תמצאו גם אפרטהוטל שהן דירות מאובזרות.

להשוואת מחירים והזמנת מלונות בפורטוגל לחצו כאן >>

לינה כפרית
הלינה הכפרית (הנהוגה גם בערים) מצויה בכ-150 אתרים ברחבי המדינה. היא נושאת כמה שמות – Casas Rústicas, Casas Antigas, Turismo Rural, Quintas e Herdades, Agroturismo, Solares – וכוללת בתי חווה, ארמונות, פונדקים ועוד. המקומות נמצאים בבעלות פרטית אך בפיקוח ממשלתי צמוד, והם מסומנים בשלט הנושא עץ ירוק ובתוכו בית לבן. מחיריהם נעים בין 50 ל-100 אירו לחדר זוגי, ואפשר לקנות גם ספר שמציג אותם (בלשכות מידע לתיירים, בחנויות ספרים ובדוכני עיתונים).
מידע נוסף באתר האינטרנט

פוסאדה
למפונקים, רשת של בתי מלון ממשלתיים שחלקם שוכנים במנזרים ובארמונות עתיקים וחלקם בבתים חדשים. מיקומן של הפוסאדות בדרך כלל מרהיב ובעל ערך מוסף. באחדות מהן המחיר יקר בהשוואה לתמורה, אך קיימות ברשת הנחות מפליגות ומומלץ לבדוק. מחיר חדר זוגי בעונת השיא: 240-130 אירו. נא לא לבלבל את הפוסאדות עם אכסניות נוער, אף שהמילה הראשונה דומה (ההפרש במחיר עשוי להפתיע).

וילות
אפשר לשכור וילה או דירה בת חדר עד חמישה חדרים. המחיר נע בין 50 אירו לדירה קטנה ל-160 אירו לווילה. 

הרצאת וידאו: פורטוגל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מפורטוגל

בית מרפא לבובות, ליסבון: זכרונות של ילדות
בית מרפא לבובות, ליסבון: זכרונות של ילדות

עמי בן בסט ביקר בבית החולים לבובות בליסבון, פורטוגל, ושמע מהעובדות במקום כי הן מקבלות בובות מכל רחבי אירופה, ובעצם מכל העולם, ויש רשימת המתנה של כמה חודשים. מתברר כי המקום הזה איננו רק בית מרפא לבובות וצעצועים ...

פורטוגל מחוץ למסלול
פורטוגל מחוץ למסלול

אי יפהפה, טירה עתיקה, חוף בתולי, כפרים ציוריים, עתיקות רומיות: בין אם אתם חוזרים לפורטוגל ורוצים לגלות אתרים למתקדמים, ובין אם אתם רוצים לשלב פנינים פחות מוכרות בטיול הראשון בפורטוגל, אספנו בשבילכם כמה מקומות מומלצים לביקור, בהם לא ...

פורטוגל – לטייל בתוך תפריט יין מפואר
פורטוגל – לטייל בתוך תפריט יין מפואר

"כמו לשבת לקפה עם אמן שתמיד הערכת - המפגש האישי והפיזי עם פורטוגל גרם לי להבין טוב יותר את היינות אשר היא מייצרת. בסוף אותו הטיול היה ברור לי, שלא רק שאני והיא ניפגש שוב - למפגש הבא ...