תפריט עמוד

מסעדות באילת: חמים וטעים

אוכל טוב הוא חלק מההנאה שבחופשה, וגם בתחום הזה לאילת יש הרבה מה להציע. ממסעדות גורמה צרפתיות ועד למסעדות פועלים עממיות - המלצות למסעדות טובות באילת

ים, מדבר, פעילויות לכל המשפחה – אילת מציעה את כל אלה ובשפע, וגם בתחום האוכל לעיר הדרומית יש הרבה מה להציע. הנה כמה מסעדות מומלצות באילת, לכל טעם והעדפה – ממסעדות גורמה מוקפדות, דרך מסעדות נעימות ממש על הים ועד למסעדות עממיות עם טעמים של בית:

פדרו: בשר עושים באהבה
בשר, בשר ועוד בשר. פדרו היא גן עדן לחובבי בשר. המסעדה ממוקמת רחוק מהמרכז התיירותי ונראית כאילו נלקחה מכפר ארגנטינאי, בלי יומרות או תחכום מיותר. אולי זו הסיבה שגם אילתים מגדירים אותה מסעדת חובה. בראשונות יש סלטים, פטריות בתמור במילוי רוקפור וקריספי קלמארי, ומומלץ ללוות אותן בפוקצ'ת הבית שמגיעה עם מטבלים. בעיקריות מומלץ לבחור בעיקריות הבשרים הם העיקר, ומומלץ לבחור בפילה הבקר הרך או בסטייק פדרו – 350 גרם של אנטריקוט פרימיום מיושן שזור בשומן מיושן במקום. בתפריט תמצאו גם עוף ודגים ואפילו מנות צמחוניות כמו קציצות עדשים ובטטה. 
מחירי המנות העיקריות: 255-69 שקלים
מיקום: שדרות יעלים 14
טלפון: 08-6379504

יאקימונו רויאל ביץ': יפנית כשרה
המטבח היפני המעודן לא חייב להישאר בגדר תענוג השמור רק למי שלא שומר כשרות. מסעדת יאקימונו ששוכנת בטיילת של מלון רויאל ביץ', מול הנוף של מפרץ אילת, היא ההוכחה לכך.  במסעדה מגישים את כל המנות הקלאסיות מהמטבח היפני – סושי וסשימי, מרק מיסו, מנות טפניאקי ודגים וירקות בטמפורה – הכל מחומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר, כשכל המנות מוקפדות ואסתטיות להפליא, מה שמהווה תאווה לעיניים ולא רק תאווה לחיך. אל תחמיצו את הסושי המשובח, את סלט אצות ההיזיקי ואת דג הקוד השחור העשוי בגריל במרינדה של מיסו. 
מחירי המנות העיקריות: 160-50 שקלים
מיקום: טיילת רויאל ביץ', החוף הצפוני
טלפון: 08-6368989

ג'קניס: אוכל ביתי באווירה משפחתית
שני שיקולים עוזרים לתיירים ברחבי העולם לבחור מסעדה מקומית: אם היא מלאה ואם סועדים בה מקומיים. בג'קניס (שילוב של ג'קי ונסים) מתקיימים שני הכללים, מה שמהווה אישור לכך שמדובר בהצלחה מקומית. התפריט רשום על הקיר, ליד תמונות של ג'ורג' וקרמר מסיינפלד, והמנות גדולות, טריות ומפנקות. הקוסקוס עם קציצות הבשר טעים, וגם החריימה והסלטים. בתפריט יש גם שניצל, גולש, ממולאים ועוד. האווירה חמה ומשפחתית. 
מיקום: אילות 102, בתוך מרכז מור 
טלפון: 08-6376534

מנה במסעדת ג'קניס. אוכל טעים, מנות גדולות, אווירה משפחתית

המחבוא של אדי: כדאי לחפש 
אחרי שתמצאו את המחבוא של אדי, וזה לא קל (אדי בטח היה אלוף אילת במחבואים), תרגישו כאילו הזמן עצר מלכת בשנות השמונים המוקדמות. התפריט מגוון מאוד עד כדי מתפזר, וכולל דגים, פסטה, פירות ים, בשר, עוף, עגל ועוד, בשלל סגנונות. לזניה בשרית או צמחונית היא בהחלט מנה מומלצת להתחיל בה, אם כי שמו של המחבוא יצא למרחוק בזכות פילה הבקר. גם הקורדון בלו – שניצל ממולא בהם וגבינה – שווה. מקום פשוט ונעים שמתהדר בתואר המסעדה הוותיקה באילת. 
מחירי המנות העיקריות: 139-43 שקלים
מיקום: האגמונים 68 
טלפון: 08-6371137

לה קוצ'ינה: איטלקית מסורתית
המסעדה האיטלקית הוותיקה הזו שומרת על מעמדה כבר שנים כאחת הטובות בעיר. המסעדה, ששוכנת בטיילת רויאל ביץ', מעוצבת כמו בית ומחולקת לחדרים, מה שמבטיח אווירה אינטימית. בראשונות תמצאו מבחר אנטיפסטי (בשרי, מהים או צמחוני עם ירקות וגבינה), ניוקי סולת מוקרם בתנור ומולים עם פולנטה. בעיקריות – פיצות עם מגוון תוספות, פסטות (נסו את פטוצ'יני הארטישוק, שכולל פטריות וארטישוק המוקפצים בשמן זית, שום ולימון בניחוח כמהין) וכן דגים ובשרים (פילה סלמון בתנור עם פטריות יער ורביולי תרד, אסקלופ עגל חלב עטוף בפירורי לחם וצלע עג
ל טוסקני בליווי ניוקי פטריות הם חלק מהמבחר). 
מחירי המנות העיקריות: 220-45 שקלים
מיקום: טייל רויאל ביץ', החוף הצפוני
טלפון: 08-6368932

בר ביץ': על קו המים
באילת בולט חסרונן של מסעדות חוף ראויות, ולכן מסעדת בר ביץ', ששוכנת בחוף אלמוג, ממש על המים, היא הפתעה נעימה. חוץ מבריזה נהדרת, אווירה שלווה ושקיעות רומנטיות, המסעדה מציעה אוכל פשוט וטוב, וגם נשנושים ליד האלכוהול למי שלא מגיע רעב. בתפריט: מגוון גדול של ארוחות בוקר, מאזטים ובהם שיפודון שרימפס, עלי גפן ממולאים וחציל קלוי בטחינה; נשנושים כמו חומוס, צ'יפס וטבעות קלמארי ולעיקריות: המבורגר, קבב טלה ומיקס פירות ים ברוטב עגבניות, אוזו ונענע על מצע של קוסקוס. את כל אלה אפשר ללוות בתפריט אלכוהול מגוון עם הרבה בירות וקוקטיילים. 
מחירי המנות העיקריות: 94-54 שקלים
מיקום: חוף אלמוג
טלפון: 08-6325058


בר ביץ'. לאכול או לנשנש ממש על המים

אולה: טאפאס בר אופנתי
טאפאס בר מעוצב עם אווירה טובה ומגוון גדול של מנות שמבוססות על ירקות, בשרים ובעיקר דגים ופירות ים. בנוסף לטאפאס התפריט מציע גם פסטות, בשרים ופאייה. ויש פה גם חידוש שנדיר למצוא במסעדות אילת – תפריט טבעוני שכולל טאפאס ירקות, פאייה עם ירקות שורש, אורז בזעפרן, תרד וברוקולי, וראגו פטריות טריות. 
מחירי הטאפאס – 48-32 שקלים, עיקריות – 124-62 שקלים
מיקום: תרשיש 7, אילת
טלפון: 08-6325566

מסעדת פאגו פאגו האלגנטית במרינה, מוקפת מים משלושה צדדים

פאגו פאגו: מוסד מקומי
המסעדה הוותיקה, אשר פעלה במשך שנים רבות כמסעדה צפה במרינה של אילת, נסגרה ב-2010 ונפתחה מחדש בדיוק באותו מקום, במבנה מעוצב להפליא במרינה, המוקף מים משלושת צדדיו, מה שתורם לאווירה הרומנטית במקום. התפריט רחב מאוד ומבוסס בעיקר על דגים ופירות ים. בראשונות מגישים, בין היתר, סלט ראשי קלמרי ברוטב טריאקי, מולים טריים וכבד אווז ביין פורט תאנים. בעיקריות יש שרימפס וקלמרי ברוטב שמנת ועשבי תיבול, פטוצ'יני פירות ים, פילה לוקוס עם ריזוטו פטריות או פילה מוזר ים בקרם ארטישוק איטלקי וזעפרן.  לצד אלה מגישים גם בשרים וסושי מצוין. 
מיקום: המרינה 
טלפון: 08-6376660


מנה ממסעדת פאגו פאגו. דגש על דגים ופירות ים, אבל לא רק


קפה שוקולה: משהו מתוק לקינוח
באילת יש היצע גדול מאוד של מסעדות, אבל כשרוצים קפה טוב או עוגה משובחת המבחר מצטמצם פלאים. אחד המקומות שעונים על הצורך הזה הוא קפה שוקולה, פטיסרי צרפתי החביב במיוחד על הצרפתים שמתגוררים בעיר ומבקרים בה. בתפריט: עוגות אישיות יפהפיות ומושקעות, מאפי בוקר מצוינים,  קישים, פרלינים בעבודת יד וקפה משובח. 
מיקום: מרכז חופית
טלפון: 08-6372555


לקריאה נוספת:  

מלונות מומלצים באילת 
מלונות מומלצים באילת
כיאה לבירת התיירות של ישראל, אילת מציעה מקומות לינה לכל הנופשים: אוהבי החיים הטובים, זוגות רומנטיים, משפחות שמחפשות פעילויות לילדים. הנה כמה המלצות למלונות באילת, מכל הסוגים ולכל הטעמים
 

 

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.